اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:

بیانات رهبری در ۲۹ خرداد ۸۸ موجب بصیرت مردم شد/ همراهی منافقان داخلی با دشمنان خارجی دلیل اصلی بروز فتنه بود

بیانات رهبری در ۲۹ خرداد ۸۸ موجب بصیرت مردم شد/ همراهی منافقان داخلی با دشمنان خارجی دلیل اصلی بروز فتنه بود
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: بیانات رهبر انقلاب در نماز جمعه ۲۹ خرداد ۸۸ باعث شد تا بصیرت مردم افزایش یافته و به این ترتیب مخالفان و معاندان نظام از ادامه مسیر فتنه‌اندوزی‌ها بازماندند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اروم‌نیوز، اظهار داشت: مساله فتنه ۸۸ از جمله مباحثی است که دشمنان خارجی و داخلی در آن همکاری داشتند و موجب آشوب در مملکت شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: در جریان انتخاباتی که ۴۰ میلیون نفر شرکت داشتند و برگ برنده کشور بود و موجب عقب‌نشینی استکبار از مواضع خود شده بود، متاسفانه برخی خواص با فتنه‌گری باعث جری‌شدن دشمنان شدند و به این ترتیب شاهد وقایع تلخ در کشور بودیم.

,

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: نتیجه تمام فتنه‌اندوزی‌های سال ۸۸ این شد که آمریکا با پررویی به تهاجم و تحریم روی آورد و همین امر موجب خوشحالی برخی نفوذی‌ها در داخل نظام و کشور شد.

,

وی، ادامه داد: خطبه‌های رهبر انقلاب اسلامی در نماز جمعه ۲۹ خردادماه ۸۸ موجب بصیرت مردم و زمینه‌ساز پایان تمام غائله‌های فتنه‌گران علیه نظام بود.

,

حجت‌الاسلام قریشی، با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در آن خطبه‌ها به طور شفاف و روشن موضع نظام را مشخص کردند، بیان داشت: با این بیانات رهبری، دشمنان داخلی رسوا شدند و برای همه مشخص شد که اگر اینطور برداشت شده بود که خواص دخیل در فتنه دچار اشتباه شده‌اند، پس از آن خطبه‌ها کاملا شفاف شد که جریان فتنه ریشه در خارج از کشور داشته و هرکس همراه این جریان باشد قطعا جزو معارضین به نظام است.

,

وی، خاطرنشان کرد: از همان ابتدای مسیر اسلام این موضوع ثابت شده که دشمنان خارجی را منافقان آماده‌سازی می‌کنند و در کشور ما هم همین شرایط بود، فتنه ۸۸ یکی از برنامه‌ها بود و تحریم‌ها نتیجه همان اقداماتی است که با هراهی برخی افراد در داخل اتفاق افتاد.

,

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب فتنه خط قرمز ما است، تاکید کرد: نباید از افرادی که در فتنه دخیل بودند و به دشمنان خارجی چراغ سبز نشان دادند در مسئولیت‌ها و مدیریت‌ها استفاده شود چراکه این افراد به همراهی با دشمنان نظام اقدام کرده‌اند و همین موضوع باعث جدایی آن‌ها از خط اصلی ملت شده است.

,

وی، ابراز داشت: مسئولان و مردم باید شناخت کافی نسبت به افرادی که در فتنه دخیل بودند داشته باشند و بدانند که دشمن در صدد ایجاد فتنه‌های جدید است و به‌کار گماردن افراد دخیل در فتنه ۸۸ یکی از راه‌های اصلی در این خصوص است.

,

حجت‌الاسلام قریشی، در پایان سخنان خود، بیان داشت: بیانات رهبر انقلاب در خصوص فتنه و تلاش دشمن برای ایجاد فتنه جدید، باعث شده تا حزب‌الله بیدار شود و شرایط برای این رفتارهای برخی منافقان داخلی و دشمنان خارجی غیرممکن شود. بنابراین مردم ایران اسلامی همانند ۴۰ سال گذشته در برابر دشمنان و تلاش‌های آن‌ها برای براندازی پیروز خواهند بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه