اخبار داغ

معاون امور جوانان هلال احمر زنجان خبرداد

اجرای پویش با "مهر تا مهر" در زنجان

اجرای پویش با "مهر تا مهر" در زنجان
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پویش ملی با "مهر تا مهر" با هدف جمع آوری کتاب، نوشت افزار و اسباب بازی برای کودکان و نوجوانان مناطق سیل زده کشور در این استان اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا; فاطمه جمشیدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی از استان های کشور بهار امسال درگیر سیل شدند و این مهم موجب توجه مردم به مسائل معیشیتی و رفاهی این هموطنان شد، سازمان جوانان هلال‌احمر نیز درصدد رفع نیاز‌های فرهنگی خانواده‌های این مناطق در اوقات فراغت تابستان و سال تحصیلی جدید، فراخوان تشکیل طرح پویش "با مهر تا مهر" را داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تاکید کرد: با شکل‌گیری فرآیند تامین اقلام اولیه زندگی برای سیل‌زدگان، نیاز‌های خاص کودکان و نوجوانان هنوز مغفول مانده است و با توجه به تعطیلی مدارس و آغاز فراغت تابستان، این نیاز به صورت مضاعف حس می‌شود.

,

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: عموم مردم بویژه کودکان و نوجوانان برای مشارکت در این طرح فرهنگی می‌توانند، کتاب، اسبا‌ب‌بازی و لوازم‌التحریر را خریداری و در اختیار نیرو‌های مستقر در کتاب‌فروشی‌ و لوازم التحریر فروشی های این استان قرار دهند.

,

جمشیدی یادآوری کرد: این طرح طی روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه، ۳۰ و ۳۱ خرداد و یکم تیرماه در این استان در کتابفروشی و لوازم التحریرفروشان اجرا می شود.

,

وی تاکید کرد:  این مراکز با نصب پوستر برای شهروندان در شهرستان های زنجان، ابهر، خدابنده، خرمدره، طارم و ماهنشان مشخص می شود.

,

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جوانان داوطلب در دو نوبت صبح و بعدازظهر در کتابفروشی و لوازم التحریر فروشی های منتخب برای جمع آوری هدایای فرهنگی حضور دارند.

,

جمشیدی اظهارداشت: جمع آوری کمک های فرهنگی در طرح پویش با مهر تا مهر پس از اول تیر نیز در شعب جمعیت ههلال احمر استان زنجان تا مهرماه امسال و بازگشایی مدارس ادامه دارد.

,

وی خاطرنشان کرد: اقلام جمع آوری شده پس از تقسیم بندی برای کودکان و نوجوانان مناطق سیل زده به این مناطق ازسوی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان ارسال خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه