اخبار داغ

امام جمعه موقت قزوین:

خطبه رهبری در نمازجمعه سال ۸۸ ناآگاهان را هوشیار کرد/ جریان فتنه درحال سنگرسازی با فشار اقتصادی است

خطبه رهبری در نمازجمعه سال ۸۸ ناآگاهان را هوشیار کرد/ جریان فتنه درحال سنگرسازی با فشار اقتصادی است
امام جمعه موقت قزوین گفت: هدف اصلی دشمنان ضربه زدن به اسلام واقعی و انقلاب است و در این راستا از همه ابزارها استفاده می‌کند تا اسلام و نظام را از کارایی متوقف کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی قابل در گفت‌وگو با  شاخص، با اشاره به فتنه ۸۸ و خطبه تاریخی مقام معظم رهبری در ۲۹خرداد این سال اظهار کرد: انقلاب اسلامی الهام گرفته از اسلام ناب است و همچنان که خود اسلام در طول تاریخ در معرض دشمنانی بود که امروز هم این دشمنی ادامه دارد نیز انقلاب هم در معرض تهدید توطئه‌های دشمنان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: اسلام هم در زمان پیامبراکرم(ص) و هم در این مقطع مورد هجمه دشمنان است و انقلاب اسلامی هم همین ویژگی را دارد؛ با توجه به اینکه انقلاب اسلامی منافع دشمنان را به خطر می‌اندازد، در نتیجه مستکبرین برای رسیدن به اهداف شیطانی، تلاش می‌کنند که این نور را خاموش کنند تا ملت‌ها ندای آزادی و ایستادگی را نشنوند.

,

امام جمعه موقت قزوین ادامه داد:جریان فتنه هم همین گونه است که توسط استکبار جهانی تدارک دیده شده بود؛ در آن مقطع شاهد بودیم که سفارتخانه‌های کشورهای اروپایی و گروهک‌های منافقین در فتنه ۸۸ سهیم بودند و هر کدام سهمی را برای خود در نظر گرفته بودند.

,

قابل یادآور شد: شاهد بودیم که در اواخر جریان فتنه که دشمنان در آستانه تحقق اهدافشان بودند به همپیمانان خود اعلام می‌کردند که سهم ما را فراموش نکنید؛ اسرائیل به کمک فتنه‌گران آمد و عنوان کرد که این‌ها سربازان من در خیابان‌های تهران هستند.

,

وی تصریح کرد: حتی شاهد بودیم که اوباما از سران فتنه نام برد و از آن‌ها حمایت کرد، در آن مقطع هشدار مقام معظم رهبری برای تنبه و بیداری متدینین و معتقدینی که گرفتار فتنه شده بودند، یک هشدار جدی و بیدارباش بود.

,

امام جمعه موقت قزوین گفت: حقایقی که رهبری در بیانات خود در نماز جمعه داشتند نیز خود را به خوبی نشان داد چراکه آن زمان که رهبر معظم انقلاب اسلامی هشدار دادند در خردادماه بود اما ادامه فتنه تا دی ماه وجود داشت و این آتش شعله‌ور شد.

,

قابل اذعان داشت: امروز هم همان جریانات وجود دارد اما آن عنوان سال۸۸ را نمی‌توانند داشته باشند اما همان تفکر و جریان و کارشکنی‌ها و ایجاد شبهه‌ها همچنان در جامعه ادامه دارد.

,

هشدار رهبری درخصوص فتنه‌های پیش رو را باید جدی گرفت

, هشدار رهبری درخصوص فتنه‌های پیش رو را باید جدی گرفت,

وی بیان کرد: هشدار رهبری درخصوص فتنه‌های پیش رو را باید جدی گرفت و نظر مقام معظم رهبری را به عنوان یک طبیبی که درد جامعه را پیش بینی کرده و هشدار داده است نیز باید جدی بگیریم.

,

امام جمعه موقت قزوین گفت: باید کیلدواژه‌هایی که رهبری بیان می‌کنند را شناسایی کنیم و فتنه را در این نقاط سرکوب کرد اما متاسفانه گاهی مورد غفلت قرار می‌گیرد.

,

قابل تاکید کرد: با بروز فتنه، در انقلاب خلل ایجاد می‌شود وباید مجدد انسان‌های مخلصی جان فشانی کنند تا این سم از پیکره جامعه بیرون رود.

,

وی افزود: هدف اصلی دشمنان ضربه زدن به اسلام واقعی و انقلاب است و در این راستا از همه ابزارها استفاده می‌کند تا اسلام و نظام را از کارایی متوقف کند.

,

امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: برای دشمنان فرق نمی‌کند و هر روز یک موضوع را هدف قرار می‌دهند و یک روز معیشت مردم را نشانه می‌روند، یک روز سرزمین‌ها مورد تعرض قرار می‌گیرد و روزی هم شخصیت‌هایی را می‌تراشند و بزرگ می‌کنند.

,

قابل گفت: دشمنان با نقشه‌های خود می‌خواهند نظام را دچار چالش کنند و هیچ دلسوزی برای مردم و ملت ایران ندارند و منافع آن‌ها برایشان مهم نیست و سنگرهایی را برای تیراندازی به قلب انقلاب ایجاد می‌کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط اقتصادی، می‌‌بینیم که دشمنان و فتنه‌گران ادعای دفاع از معیشت مردم و اعتراض به این وضعیت دارند اما وقتی چند نفر از مفسدین اقتصادی اعدام می‌شوند نیز پرچم حمایت از آن‌ها را بلند می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه