اخبار داغ

دبیر انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان یزد:

«تقاضای نامتعارف» و «فرهنگ نادرست مصرف» گرانی افسار گسیخته خودرو را در پی داشته است

«تقاضای نامتعارف» و «فرهنگ نادرست مصرف» گرانی افسار گسیخته خودرو را در پی داشته است
دبیر انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان یزد گفت: متاسفانه فرهنگی در کشور رویه شده که با افزایش قیمت کالا، تقاضا برای خرید آن زیاد می شود و به دنبال قیمت نیز تصاعدی افزایش می یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، بازار خودرو وضعیت عجیبی دارد؛ در آغاز هفته روند کاهشی به خود می گیرد و در میان هفته ناگهان رشد قیمتی را طی می کند؛ سیاست های نامشخص تولید و قیمت گذاری توسط شرکت های تولید خودرو و وزارت صمت، وضعیت این بازار هر روز بدتر روز قبل می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

بازار خودرو وضعیت مشخصی ندارد

, بازار خودرو وضعیت مشخصی ندارد, بازار خودرو وضعیت مشخصی ندارد,

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌ها و نمایندگی‌های اتومبیل استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در رابطه با وضعیت بازار خودرو، اذعان داشت: بازار خودرو طی یک ماه گذشته وضعیت رکوردی داشته است.

, یزدرسا,

سید حسن ضیائی، اذعان داشت: التهاب بازار کم شده و قیمت خودرو هم در دو هفته گذشته حدود 10 تا 15 درصد کاهش قیمت داشته است.

,

وی ادامه داد: اما قیمت خودرو در هفته جاری دوباره سیر صعودی به خود گرفته است و برخی خودروهای داخلی تا 10 میلیون تومان هم افزایش قیمت داشته است.

,

ضیائی با بیان اینکه بازار خودرو وضعیت مشخصی ندارد، اذعان داشت: پس از اعلام عرضه بیشتر خودرو توسط شرکت های تولید کننده، بازار روند کاهشی به خود گرفت اما تا زمانی که روند تولید کارخانه های ثابت نشود بازار نیز روند قیمتی قابل پیش بینی نخواهد داشت.

,

بازار خودرو وضعیت مبهمی را دارد

, بازار خودرو وضعیت مبهمی را دارد, بازار خودرو وضعیت مبهمی را دارد,

دبیر انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان یزد نیز در رابطه با وضعیت خودرو، اذعان داشت: بازار خودرو وضعیت مبهمی را دارد و مشخص نیست روند قیمت گذاری به کدام سمت می رود.

,

محمد حسین اللهی، افزود: موضوع مهمی که باید به آن توجه داشت این است که قیمت بازار بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می شود یعنی اگر تقاضا بیشتر از عرضه باشد قطعا قیمت بالا رفته و روند صعودی به خود می گیرد.

,

فرهنگ نادرست مصرف در کشور علت گرانی افسار گسیخته

, فرهنگ نادرست مصرف در کشور علت گرانی افسار گسیخته, فرهنگ نادرست مصرف در کشور علت گرانی افسار گسیخته,

وی با بیان اینکه فرهنگ نادرست مصرف در کشور ما باعث شده تا تلاطم قیمت ها دوچندان باشد، اذعان داشت: متاسفانه فرهنگی در کشور رویه شده که با افزایش قیمت کالا، تقاضا برای خرید آن زیاد می شود و به دنبال قیمت نیز تصاعدی افزایش می یابد.

,

دبیر انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان یزد در پایان تصریح کرد: اگر فرهنگ نخریدن کالای گران شده و نظارت در بین آحاد مردم نهادینه شد قطعاً تلاطم و التهاب بازار بدین گونه نخواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه