اخبار داغ

امام جمعه شهرستان بم عنوان کرد؛

ایراد خطبه های 29 خرداد88 رهبری تاریخی بود/ پیشرفت چشمگیر کشور در ابعاد گوناگون پس از فتنه

ایراد خطبه های 29 خرداد88 رهبری تاریخی بود/ پیشرفت چشمگیر کشور در ابعاد گوناگون پس از فتنه
امام جمعه شهرستان بم گفت: کشورمان نسبت به سال 88 در ابعاد مختلف پیشرفت چشمگیری داشته است و عزت، غرور، اقتدار ما در دنیا مثال زدنی است و به همین میزان خشم دشمنان ایران بیشتر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام و المسلمین قاسم دانشی امام جمعه بم در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به 29 خرداد سالروز ایراد خطبه های تاریخی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مد‌ظله‌العالی در سال 88 گفت:در ماه های آغازین چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب و سی و یکمین سال زعامت مقام معظم رهبری هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: خدا رو شاکریم که این نظام مقدس سر زنده تر از گذشته به راه خود که راه عزت و افتخار است ادامه می دهد و پس از  امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری با لطف و عنایت خداوند و با رهبری حکیمانه خود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را رهبری کرده اند و از امواج سهمگینی که کشور را مورد هجمه قرار داده بود به شایستگی عبور کرده اند.

,

امام جمعه شهرستان بم اذعان کرد: هر منصفی فارغ از هر گونه سلیقه سیاسی اگر بخواهد فتنه 88 را مورد بررسی قرار دهد ؛ متوجه خواهد شد که این فتنه حساب شده بود؛ در فتنه 88 برخی از خواص کوته فکر با بی بصیرت  فریب خوردند و جمع زیادی از مردم را با خود همراه کردند.

,

این مقام مسئول افزود: تا به آنجا پیش رفتند که اردو کشی های خیابانی و شعارهای آنچنانی سر می دادند به گونه ای که اصل نظام، ولایت فقیه، آرمان ها و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال بردند؛ اوج اقدامات آنان در روز عاشورا و شهادت امام حسین علیه السلام بود که در واقع باطن پلید و خبیث خود را آشکار کردند.

,

حجت الاسلام و المسلمین دانشی با اشاره به اینکه سران فتنه نه تنها اقدام بی شرمانه در روز شهادت امام حسین علیه السلام را محکوم نکردند بلکه حمایت خود را از این کار ابراز داشتند، تصریح کرد: در فتنه 88 بی بصیرتی گروهی از خواص موجب مردود شدن آنان شد.

,

وی تأکید کرد: نماز جمعه مقام معظم رهبری در 29 خرداد سال 88 نماز جمعه تاریخی بود؛ هم از این جهت که جمعیت باشکوهی شرکت کردند و هم رهبر فرزانه انقلاب در ایراد خطبه های نماز جمعه به تبیین ابعاد مختلف فتنه پرداختند؛ همچنین استغاثه پایانی که ایشان به امام زمان داشتند و فرمودند" ای سید ما! ای مولای ما! من جان ناقابلی دارم، جسم ناقصی دارم، اندک آبروئی هم دارم که این را هم خود شما به ما دادید؛ همه ی اینها را من کف دست گرفتم، در راه این انقلاب و در راه اسلام فدا خواهم کرد؛ سید ما، مولای ما، دعا کن برای ما؛ ... صاحب این کشور توئی؛ پشتیبان ما شما هستید؛ ما این راه را ادامه خواهیم داد؛ با قدرت هم ادامه خواهیم داد؛ در این راه ما را با دعای خود، پشتیبانی بفرما".

, .,

امام جمعه شهرستان بم افزود: اما متأسفانه برخی از خواص که آبرو و پایگاه اجتماعی شان را مدیون نظام بودند، نه تنها جان بر کف نشدند ؛ بلکه با سکوت خود موید آن فتنه شدند.

,

این مقام مسئول بیان کرد: در فتنه 88  مقام معظم رهبری با بصیرت، شجاعت حکیمانه خود ایستادگی و مقاومت کردند و مردم نیز در این راستا با رهبری همراه شدند؛ اما متأسفانه علی رغم تمامی تلاش هایی که رهبری به خرج دادند؛ فتنه گران نه تنها با معظم له همراهی نکردند بلکه با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همراه شدند.

,

حجت الاسلام و المسلمین دانشی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره تأکید داشتند که فتنه خط قرمز نظام است، عنوان کرد: فتنه گران و دشمنان نشان دادند که اهدافی فراتر از تقلب دارند و هدف آنان براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

,

وی با بیان اینکه فتنه همچنان ادامه دارد و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی به هیچ عنوان دست بردار نیستند، تصریح کرد: کشورمان نسبت به سال 88 در ابعاد مختلف پیشرفت چشمگیری داشته است و عزت، غرور، اقتدار ما در دنیا مثال زدنی است و به همین میزان خشم دشمنان ایران بیشتر شده است.

,

حجت الاسلام و المسلمین دانشی با اشاره به تأکیدات رهبری در زمینه فتنه 98 گفت: با توجه به اینکه پایان سال انتخابات مجلس شورای اسلامی می طلبد که عموم کارگزاران کشورمان در قوای سه گانه و همه افرادی که بر سر سفره نظام نشسته اند و از آن متنعم هستند در عمل نشان دهند که منویات رهبری برایشان مهم است.

,

امام جمعه شهرستان بم در پایان با اشاره به فرموده امام راحل که " من در میان شما باشم و یا نباشم به همه شما وصیت و سفارش می‌کنم که نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد"، خاطر نشان کرد: مردم کشورمان با بصیرت افرادی را انتخاب کنند که شایستگی قرار گرفتن در جایگاه های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه