اخبار داغ

به‎مناسبت سالگرد خطبه‎های تاریخی رهبرانقلاب در خرداد 88:

سخنانی که زلزله سیاسی بر جان دشمنان انداخت عده‎ای را از خواب غفلت بیدار نکرد

سخنانی که زلزله سیاسی بر جان دشمنان انداخت عده‎ای را از خواب غفلت بیدار نکرد
پس از گذشت یک هفته از انتخابات دهم و حواشی‎هایی که توسط عده‎ای خاص در کشور ایجاد شده بود مقام معظم رهبری، در خطبه دوم نماز جمعه سخنانی مبنی بر بخشش اشتباهات خواص بیان کردند اما آن‎ها نه تنها از خواب غفلت بیدار نشدند بلکه با دشمن پیمان محکمتری بستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نافع؛ پس از گذشت یک هفته از انتخابات دهم ریاست جمهوری سال 1388، خبر اقامه ی نماز جمعه توسط مقام معظم رهبری، در تاریخ 29 خرداد 1388،  باعث شد بسیاری از تحلیلگران سیاسی علت این تصمیم رهبر معظم انقلاب  را به اتفاقات پس از شب انتخابات ربط دهند که البته اشتباه هم نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

بعد از آنکه آقای موسوی، نتوانست در ماراتن انتخاباتی پیروز شود، زمزمه هایی مبنی بر تقلب در انتخابات و تکرار آن در برخی استان ها به گوش رسید که سر منشا همه این زمزمه ها به عوامل خارجی که همواره در پی فتنه افکنی در نظام جمهوری اسلامی ایران بودند باز می گشت.

,

از نکات قابل توجه در نماز جمعه 29 خردادماه 1388 حضور پر رنگ اقشار مختلف در نماز بود که باعث شد بزرگترین نماز جمعه تاریخ بشری رخ دهد و همگی بر رهبر امت اسلامی اقتدا کنند.

,

رهبر معظم انقلاب، در خطبه اول نماز، به طور نامحسوسی سیاسی صحبت کرده و خداوند بالامرتبه را یاری رسان مومنان حقیقی و کسانی که در بحران ها به خداوند حسن ظن دارند خواندند.

,

ایشان به استقامت کشتی انقلاب به واسطه ایمان و اراده ملت بزرگ ایران، اشاره کردند و فرموندند: این کشتی در دل بسیاری از طوفان ها رفته اما بخاطر دل های نورانی شما هیچ اضطرابی پیدا نکرده  و امروز هرچقدر از ملت ایران تعریف و تمجید کنیم، کم است.

,

هرچند مقام معظم رهبری، در خطبه های اول نماز به نحوی سخن گفتند که فقط اهل فن میتوانستند ارتباط بین آن صحبت ها را با مسائل روز جامعه تطبیق دهند اما، در ادامه خطبه های دوم نماز به طور مستقیم و شفاف، مسائل سیاسی و اجتماعی روز را نقد و بررسی کردند و رهنمود هایی برای حفظ آرامش مردم و مسئولین عنوان کردند.

,

ایشان علاوه بر اینکه حضور مردم در انتخابات دهم ریاست جمهوری را، نمایش عظیم مردم به نظام و دلبستگی به جمهوری اسلام عنوان کردند نسل جوان را نیز نسلی ثابت قدم در شور، شعور و تعهد سیاسی دانستند.

,

رهبر معظم انقلاب، در ادامه سخنان خود، به  دخالت های نابه جای دشمنان در انتخابات ریاست جمهوری کشور  اشاره کردند و فرمودند: دشمنان قصد داشتند بگویند بین چهار کاندیدا اختلافات فاحشی می باشد و یکی از آنها در برابر نظام ایستاده است، در حالی که هر کدام از این چهار کاندیدا زمانی در رده های مدیریتی کشور بودند و عناصر اصلی نظام هستند.

,

مقام معظم رهبری، زمانی که عوامل فتنه و کاندیداها را عناصر اصلی نظام خواندند، حجت را برهمگان تمام کردند و به دشمنان فهماندند درست است برخی از آقاییان  کمی پای در رکاب شما نهاده و خود را بازیچه دستان شما کرده، اما من هنوز همچون پدری برای امت آن ها را با آغوش باز می پذیرم و در نظام جمهوری اسلامی حفظ میکنم.

,

سخنان رهبر معظم انقلاب آنقدر برای دشمنان پر محتوا و پراز مفهوم بود که حیله ها و بازی رسانه ای خود را دوبرابر کردند تا بلکه به قول خودشان مردم را در برابر نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب قرار دهند، اما دست دشمنان به قدری برای اکثریت مردم رو شد که بسیاری در همان ابتدای راه از جنبش سبز، و دوستداران موسوی و کروبی جداشدند.

,

 البته در این میان بودند عده ای بی بصیرت و وطن فروش که حتی به رئیس جمهور وقت آمریکا، نامه زدند و از وی خواستار افزایش فشار و تحریم به جمهوری اسلامی ایران شدند، اینان همان ها بودند که به خیابان ها، مغازه ها و محل کسب و کار ملت شریف، بانک ها و اموال عمومی و بیت المال آسیب رساندند و آتش زدند اما همواره ادعای میهن پرستی داشتند و شعار نه غزه نه لبنان که هیچ ارتباطی به انتخابات داخلی ریاست جمهوری کشور نداشت سر میدادند!

,

بعد از گذشت هشت ماه از انتخابات، دشمنی که از حضور 40 میلیون نفری مردم ایران در انتخابات به تنگ امده بود، اخرین تیر فتنه خود را به کمک جنبش سبز رها کرد تا به هدف دست نیافتنی خود یعنی فروپاشی نظام برسد، غافل  از آنکه مردم همیشه در صحنه حاضر این مرز و بوم همواره پشتیبان ولی فقیه خود بوده و هیچگاه در برابر فتنه های کوچک و بزرگ دشمن کوتاه نمی آیند.

,

مردم بصیر و انقلابی کشور در 9 دی ماه 1388 مشت محکمی بر دهان فتنه گرانی کوبیدند که در روز عاشورا دست از حرمت شکنی برنداشتند و حتی به ساحت مقدس امام حسین(ع) نیز جسارت کردند.

,

در پایان باید گفت، بزرگترین دستاورد های جمهوری اسلامی ایران، از فتنه 88 آن بود که به همگان فهماند اول اینکه مردم این کشور تحت هیچ شرایطی از پشتیبانی رهبر امت اسلامی خود دست بر نمیدارند، دوما این کشور فداییانی دارد که در هر شرایط آماده حفاظت از این مرز و بوم هستند به گفته مقام معظم رهبری، این ملت به تمام اهداف بلند خود دست می یابد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه