اخبار داغ

مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب سنندج برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب سنندج برگزار شد
علی اکبر جوهری، دادستان سابق سنندج استعفای خود را برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، علی اکبر جوهری، دادستان سابق سنندج استعفای خود را برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس اعلام کرد و بر همین اساس جایگزین او برای تصدی دادستان عمومی و انقلاب اسلامی سنندج معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

امروز در مراسمی با حضور مسؤولان کشوری و استانی از زحمات علی اکبر جوهری قدردانی شد و محمد جباری به عنوان دادستان سنندج معرفی شد.

,

 

,

اما جوهری سال گذشته به رسانه ها قول داد که به جد پیگیر پرونده «دنیا ویسی» دانش آموز دختر گرماشی باشد که بر اثر ریزش دیوار مدرسه جان خود را از دست داد.

,

 

,

ماجرا از این قرار است؛ «دنیا ویسی» دانش آموز کلاس اول ابتدایی دبستان روستای گرماش از توابع شهرستان سنندج روز دوشنبه 16 مهر 1397 بر اثر ریزش دیوار حیاط مدرسه جان باخت. پس از این ماجرا کما فی سابق برخی سلبریتی‌ها در جهت کسب شهرت بیشتر دست به شایعه پراکنی زدند و عنوان کردند که عامل مرگ «دنیا» تجاوز بوده و تخریب دیوار روی او صحنه سازی بوده است.

,

 

,

این شایعه هرآن با سرعت بیشتری در فضای مجازی دست به دست می شد و و هر لحظه غم و اندوه این کار ناجوانمردانه بر قلب پدر و مادرش بیشتر سنگینی کرده و همچون آهنی گداخته در قلب آنها ذوب می شد.

,

 

,

جوهری دادستان سابق سنندج نیز از همان روزهای اول قول برخورد با شایعه سازان این خبر را داد اما پس از ماه ها او از سمتش استعفا داد و نتیجه پرونده مشخص نشد!

,

 

,

او گفته بود؛ دستگاه قضا در مورد هر گونه ادعا در خصوص این پرونده و علت مرگ این دانش آموز کلاس اول ابتدایی مدرسه روستای گرماش بررسی ها و تحقیقات لازم را انجام می دهد و تحت تاثیر فضاسازی ها قرار نخواهد گرفت.

,

 

,

جوهری پیش تر هم در همین رابطه به خبرنگار ما گفته بود؛ این خبر شایعه بوده و پرونده برخورد با شایعه سازان روند خود را طی می کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه