اخبار داغ

امام جمعه ریگان:

۲۹ خرداد 88؛ روز افشای دست ضد انقلابی ها بود

۲۹ خرداد 88؛ روز افشای دست ضد انقلابی ها بود
امام جمعه ریگان گفت: ۲۹ خرداد روز افشای دست ضد انقلابی که انقلاب را همراهی می کرد بود ،فتنه سال ۸۸ فتنه ای که به تعبیر رهبر معظم انقلاب نظام را به لبه ی پرتگاه رساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان؛ به مناسبت سالروز سخنرانی تاریخی رهبر انقلاب در ۲۹ خرداد سال ۸۸ اظهارداشت:دو خطبه ی عاشورای امام خمینی(ره) در سال ۴۲ و خطبه امام خامنه ای در سال ۸۸ در تاریخ انقلاب زمینه قیام مردم علیه دشمنان و استکباره بوده است.

امام جمعه ریگان در ادامه تصریح داشت:۲۹ خرداد روز افشای دست ضد انقلابی که انقلاب را همراهی می کرد بود ،فتنه سال ۸۸ فتنه ای که به تعبیر رهبر معظم انقلاب نظام را به لبه ی پرتگاه رساند.

وی بیان داشت:اگر روشنگری های رهبر انقلاب نبود امروز شاید مشکلات فراوانی برای نظام به وجود آمده بود.

خطیب جمعه ریگان با اشاره به اینکه امام (ره) در یک جمله ای فرمودند،مجلس در راس همه امور است،عنوان کرد:چرا امروز دغدغه برخی نمایندگان مجلس آزادی سران فتنه آمریکایی است.آیا این مجلس می تواند در راس امورباشد؟

رنجبر ماهانی در پایان با بیان اینکه فتنه خط قرمز است ،بیان داشت:هر کس که فتنه برایش خط قرمز نباشد این از روحیه انقلابی برخورد دار نیست هر چند خود را انقلابی بداند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه