اخبار داغ

مسئول قرارگاه شهید احمدی روشن استان کرمان:

هدف قرارگاه پیگیری حل مسائل اساسی کشور تحت گفتمان انقلاب اسلامی است

هدف قرارگاه پیگیری حل مسائل اساسی کشور تحت گفتمان انقلاب اسلامی است
مسئول قرارگاه شهید احمدی روشن استان کرمان گفت: قرارگاه شهید احمدی روشن اسم رمز جریانی از فعالین امروز دانشجویی است که معتقدند “پیگیری حل مسائل اساسی کشور ذیل گفتمان انقلاب اسلامی” است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود شاهرخی مسئول قرارگاه شهید احمدی روشن استان کرمان در گفتگو با راه آرمان با اشاره به  سوابق علمی، کاری و ویژگی های ممتاز شهیداحمدی روشن عنوان کرد: شهید احمدی روشن دارای مدرک دکتری مهندسی شیمی چندین مقاله ISI  به زبان فارسی و انگلیسی در مجلات معتبر علمی جهان چاپ نموده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

شاهرخی سوابق پژوهشی شهید احمدی روشن را برشمرد و افزود:از جمله سوابق وی همکاری در پروژه ساخت غشاهای پلیمری برای جداسازی گازها برای نخستین بار در ایران، پایه گذاری سایت هسته ای نطنز و معاونت توسعه و فناوری این سایت، پایه گذاری اولین غنی سازی منجر به تولید اورانیوم به غنای ۵/۳ تا ۵ درصد و تشکیل و راهبری تیم های مهار ویروس رایانه ای استاکس نت اشاره کرد.

,

این مقام مسئول در ادامه برخی ویژگی های شخصیتی شهید احمدی روشن را از زبان همسر بزرگوار این شهید تشریح کرد: آقا مصطفی، غرق در معارف اهل بیت علیه السلام بود سرشار از عشق برای رسیدن به هدف والایش بود و صداقت در گفتار داشت ؛ او از بسیجیان فعال دانشگاه بود و در دوران دانشجویی به عنوان مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی  شریف فعالیت می کرد و بارها و بارها آقا مصطفی درباره سایت نطنز گفته بود که اینجا را طوری می سازم که مقام معظم رهبری دوست دارند.

,

وی در خصوص معرفی قرارگاه شهید احمدی روشن ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان بیان کرد: قرارگاه شهید احمدی روشن اسم رمز جریانی از فعالین امروز دانشجویی است که معتقدند “پیگیری حل مسائل اساسی کشور ذیل گفتمان انقلاب اسلامی” تنها روش برای حفظ حیات و هویت جنبش دانشجویی و ضرورتی قطعی برای پیشرفت انقلاب اسلامی است.

,

مسئول قرارگاه شهید احمدی روشن عنوان کرد:  این جریان که جریان سوم از کنش گران انقلاب اسلامی است و امروزه در فضای دانشجویی با عنوان جریان “مطالبه گری تخصصی” شناخته می شود برخلاف دو جریان دیگرکه هر کدام از مسیری به انفعال رسیده اند، جریانی فعال و مسئولیت پذیر است و مبنای روشن و مشخصی دارد و معتقد است ، آرمان های امام (ره) و انقلاب اسلامی کاملا قابلیت تحقق و اجرا ء در صحنه عمل در متن مسائل کشور را دارد .

,

وی در  ادامه افزود:جریان دانشجویی وظیفه دارد با تشخیص صحیح و با رویکرد مساله محور، مسائل را شناسایی کند و ناظر بر مبانی انقلاب اسلامی نظیر عدالت، جمهوریت و استقلال و با شناخت عمیق جریانات زر و زور و تزویر، آن مساله را مورد بررسی تخصصی و کارشناسی قرار دهد و مسئولین را در حل مساله کمک کند؛ خواه مسئولین پند گیرند خواه ملال، و از آن مهم تر مردم را با این مسائل و مبانی آشنا کند و جریانی فراگیر از آحاد مردم فراهم آورد که حضور آحاد مردم ضامن بقاء و پیشرفت انقلاب اسلامی است.

,

شاهرخی بابیان اینکه قرارگاه شهید احمدی روشن بستر اصلی و قلب تپنده این جریان در فضای دانشجویی است تصریح کرد:این قرارگاه از ۵ سال پیش در معاونت علمی و پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی کشور تشکیل شده و در سال گذشته با تاسیس ۳۱ دفتر استانی در سراسر کشور به دوران بلوغ و شکوفایی خود رسید و در این قرارگاه مسائل اساسی کشور در قالب ده کارگروه موضوعی پیگیری می شود.

,

مسئول علمی و اقتصادی بسیج دانشجویی استان کرمان بااشاره به اینکه شهید احمدی روشن، شهید جریان سوم است خاطر نشان کرد :شهیدی که همه دغدغه زندگی اش صرف پیشرفت انقلاب اسلامی از طریق تمرکز بر یک مساله اساسی (پیشرفت صنعت هسته ای) شد و آنقدر امیدوارانه و انقلابی تلاش کرد و آنقدر درخشید تا لایق شد به آخرین و والاترین عنوان دنیا و آخرت که همان شهادت است برسد.

,

وی در پایان تاکید کرد: اهم فعالیت های قرارگاه شهید احمدی روشن بررسی تخصصی و شناسایی چالش های استان کرمان و شهرستانها  و پیگیری و ارائه راه حل مسائل موجود می باشد. هسته مرکزی این قرارگاه در مرکز استان قرار دارد و دارای یک دبیر خواهر و یک دبیر برادر است  و در شهرستانهای استان نیز دارای هسته های مطالبه گری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه