اخبار داغ

استاد دانشگاه و دکتری علوم سیاسی:

نطفه فتنه را اصلاح‎طلبان مجلس ششم بستند/ جریان فتنه با به خطر افتادن منافعشان، خون مردم را هم می‎مکند!

نطفه فتنه را اصلاح‎طلبان مجلس ششم بستند/ جریان فتنه با به خطر افتادن منافعشان، خون مردم را هم می‎مکند!
استاد دانشگاه و دکتری علوم سیاسی گفت: فتنه‎گران ثابت کرده‎اند که هرگاه منافعشان به خطر بیفتد بر علیه مردم خواهند بود و آنها را مانند کیسه خونی می‎بینند که باید منافع خود را از آن بمکند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ استاد دانشگاه و دکتری علوم سیاسی به مناسبت 29 خرداد و سالروز سخنان تاریخی رهبر معظم انقلاب پس از فتنه 88، با اشاره به اینکه پیش از سال 88 نیز شاهد فتنه در کشور بوده ایم به خبرنگار تیتریک، گفت: نطفه ی فتنه را عده ای در مجلس ششم بنا گذاشتند و آقای کروبی نیز آن را زمینه ای برای یک حرکت سیاسی قرار داد. 
 
حسن محبتی افزود: فتنه 88 رخدادی بود که هرگز از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد زیرا یک طرح کاملا براندازانه برای نظام بود و افرادی که در دوره های پنجم، ششم و هفتم مجلس در راس کار بودند همراه با وزرایی که به انگلیس پناه بردند، سال ها برای به ثمر رسیدن فتنه برنامه ریزی کردند. 
 
وی با اشاره به اینکه باید این مسئله کارشناسی شود که چرا یک وزیر در ایران، به انگلیس پناه برده و تحیلیلگر شبکه های معاند می شود، اظهار داشت: باید دید چرا BBC رسانه عده ای غربگرای داخلی شد تا با دریافت یک ساختمان در قیطریه تهران و ایجاد باند مهدی هاشمی به دنبال اهداف شوم خود باشند. 
 
محبتی تصریح کرد: برخی از زباله های فتنه مانند یک معاون وزیرکشور، هر از چندگاهی به ایراد نطق می پردازند و این تفکر را رواج می دهند که باید ولایت فقیه در قانون اساسی باشد در حالیکه سیاست های آنها با شکست های پی در پی همراه بوده است. 
 
وی با اشاره به اینکه عده ای اصلاح طلبان عقده های سیاسی خود را در برخی محافل یا فضای مجازی باز می کنند، گفت: نمود جریان فتنه را در می توان در مشکلات اقتصادی سال 96 کشور دید و نمی توان امروز منکر دغدغه های معیشتی مردم و فشار آن بر مردم شد. 
 
محبتی افزود: تحریم های داخلی و استفاده از افراد شبهه دار در برخی پست های سیاسی، درحالیکه آنها با فتنه سر و کار داشتند یا جز فتنه گران بودند نشان می دهد هنوز رگه هایی از فتنه همچنان جریان دارد. 
 
وی با اشاره به اینکه با توجه به انتخابات مجلس در سال جاری باید هوشیار بود، اظهار داشت: شورای نگهبان باید تعامل نامزدهای انتخاباتی با فتنه گران را رصد کنند تا در مجلس آینده نفوذ نداشته باشند زیرا سال های آینده، ایران گردنه های حساس تری را پیش رو دارد. 
 
محبتی تصریح کرد: طی 10 سال اخیر فتنه گران فرصت ها را مغتنم شمرده و خود را در جمع مردم نشان دادند تا عقده های سیاسی خود را از زبان آنها روی دایره بیاندازند اما مردم آگاه بوده و سریع خود را از فتنه جدا کرده و بعضا از اعتراض خود نیز کوتاه خواهند آمد. 
 
وی با اشاره به اینکه تجمعات مردم در برابر موسسه های مالی ثامن الحجج و فرشتگان یا در نمایشگاه کتاب تهران،  مصادیقی از موضوع مذکور هستند، گفت: اگرچه نامه فتنه گران به باراک اوباما درباره تحریم علنی شد اما این نخستین باری نبود که این طیف به معاندان کشور نامه نگاری می کنند. 
 
محبتی با تاکید بر اینکه آقازاده های کنونی خارج از کشور و سلفی هایی آنها نمود مخالفت با نظام است، افزود: درخواست تحریم از کشورهای خارجی برای فشار ایران نشان می دهد آبشخور فتنه گران، معاندان آمریکایی- انگلیسی بوده و باید نسبت به این مسئله بیدار باشیم. 
 
وی اظهار داشت: افرادی که با دشمن ایران در هر شرایطی نامه نگاری کرده و درخواست تحریم دارند دشمنان واقعی ملت خواهند بود و تنها کسی می تواند در این راه قدم بگذارد که از جنس مردم نباشد. 
محبتی تصریح کرد: فتنه گران ثابت کرده اند که هرگاه منافعشان به خطر بیفتد بر علیه مردم خواهند بود و مردم را مانند کیسه خونی می بینند که باید منافع خود را از آن بمکند. 
 
وی با اشاره به اینکه رهبری فردی دانشمند بوده و پست های ریاست جمهوری، دولتی، خبرگان رهبری و ... را تجربه کرده اند، گفت: امروز ایشان در جایگاه رهبری به خوبی از منافع جمهوری اسلامی حراست می کنند و حتی دست دولت را در برخی امور بازگذاشتند. 
 
محبتی افزود: تذاکرات رهبری نشان می دهند برخی از انتصاب های دولت با نشانه های فتنه همراه نیستند بلکه اصل فتنه بوده و با کوچکترین فرصت، هر آنچه در توان دارند انجام خواهند داد. 
 
وی اظهار داشت: امروز عده ای به بهانه مشکلات اقتصادی کشور، دم از رفراندوم می زنند تا ذهن مردم را به این سمت هدایت کنند که مشکل اصلی آنها رفراندوم است در حالی که مردم بارها در 22 بهمن، نمازهای عید فطر و ... پایبندی خود را به جمهوری اسلامی نشان داده اند. 
 
استاد دانشگاه و دکتری علوم سیاسی در خاتمه با اشاره به تذکر رهبری درباره فتنه 98، تصریح کرد: تجربه نشان می دهد هر گاه رهبری درباره یک مسئله تذکر خواهند داد نمود آن را طی چند ماه آینده شاهد خواهیم بود همانگونه که درباره برجام، بدعهدی اروپا و ... پیش بینی های ایشان تحقق یافت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه