اخبار داغ

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل :

اجلاس اکو زمینه جذب سرمایه گذار را در اردبیل مهیا می کند

اجلاس اکو زمینه جذب سرمایه گذار را در اردبیل مهیا می کند
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت:کنفرانس نمایشگاه کشورهای عضو اکو در کنار آشنایی شرکت کنندگان با توانمندی های گردشگری استان ، زمینه را برای جذب سرمایه گذاران صنعت گردشگری جهان و بالاخص کشورهای عضو اکو در استان مهیا خواهد ساخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،هاشم مظفری صبح امروز در خبرنگاران اظهار داشت:کنفرانس نمایشگاه کشورهای عضو اکو در کنار آشنایی شرکت کنندگان با توانمندی های گردشگری استان ، زمینه را برای جذب سرمایه گذاران صنعت گردشگری جهان و بالاخص کشورهای عضو اکو در استان مهیا خواهد ساخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: سرمایه گذاری مستقیم خارجی به هر علت و شکلی که انجام شود، اثرات قابل ملاحظه ای بر روی متغیرهای کلان اقتصادی از جمله کاهش نرخ بهره، کاهش نرخ ارز، افزایش رشد اقتصادی، کاهش بدهی دولت، بهبود توزیع درآمد، انتقال تکنولوژی، افزایش اشتغال، توسعه صادرات، کاهش واردات و تاثیر مثبت در تراز پرداخت ها دارد.

,

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت : گردشگری سلامت در مقایسه با دیگر اشکال گردشگری از درآمدزایی بالاتری برخوردار است و در این شرایط حاضر که کشورمان بخاطر تحریم ها، با کاهش درآمدهای ارزی و تجارت خارجی مواجه شده است.

,

وی تصریح کرد:صنعت گردشگری می تواند برخی از کاستی ها را جبران کند و به موتور توسعه استان مبدل شود و بدیهی است که توسعه صنعت گردشگری می تواند بسیاری از کسب و کارهای خرد و خدماتی را به تکاپو درآورده و اشتغالزایی بالایی ایجاد کند.

,

مظفری عنوان کرد : اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل با ارائه بسته های ویژه سرمایه گذاری از جمله کتب " راهنمای سرمایه گذاری ، ۲۳ طرح اولویت دار سرمایه گذاری ، لوح های فشرده کلیپ پتانسیل ها و مشوق های سرمایه گذاری و بروشورهای مشوق های سرمایه گذاری در استان ، به چهار زبان فارسی ، آذری ، انگلیسی و ترکی استانبولی " در این کنفرانس نمایشگاه همکاری خواهد داشت .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه