اخبار داغ

در بازدید از پروژه‌های مسکن مددجویی بهمئی مطرح شد؛

احداث بیش از 600 واحد مسکن مددجویی در کهگیلویه و بویراحمد+تصاویر

احداث بیش از 600 واحد مسکن مددجویی در کهگیلویه و بویراحمد+تصاویر
مسئول فنی پروژه احداث مسکن مددجویان استان کهگیلویه و بویراحمد، با رضایت از کیفیت بالا و روند اجرای کار پروژه های بهمئی، گفت: در صورت تامین اعتبار تا پایان شهریور پروژه ها به بهره بردای می رسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس رضا لطیف پور مسئول فنی پروژه  احداث مسکن مددجویان استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در بازدید از این پروژه ها در بهمئی، از کیفیت بالا و روند اجرای کار پروژه های این شهرستان تقدیر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

لطیف پور با تقدیر از بسیج سازندگی ناحیه بهمئی برای پیگیری به موقع امور مربوط پروژه احداث مسکن مددجویان این شهرستان، گفت:سرعت اجرای پروژه و کیفیت مصالح و همچنین رعایت مسائل فنی و ایمنی این پروژه قابل تقدیر است.

,

وی با بیان اینکه در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از 600 پروژه احداث ساخت مسکن مددجویی داریم، گفت: با توافق  بین بسیج سازندگی نواحی،کمیته امداد، قرارگاه محرومیت زدایی و بنیاد برکت این پروژه ها تامین اعتبار و در حال تکمیل است که در صورت تامین به موقع اعتبار تمامی پروژه ها تا شهریورماه امسال به بهره برداری می رسد.

, ،,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در این راستا به خبرنگار ما گفت: از این تعداد پروژه مسکن مددجویی استان، 74 مورد به شهرستان بهمئی تخصیص یافت.

,

سرگرد پاسدار باقر پسنده تصریح کرد: 20 مورد از ساختمان های سهمیه ما تکمیل و تحویل مددجویان داده شد.

,

وی افزود:17 پروژه دیگر در مرحله دیوار چینی، 3 مورد در مرحله اجرای سقف و 34 مورد در مرحله فندانسیون هستند.

,

تصاویر مربوط به بازدید مسئولان از پروژه های مسکن مددجویی بهمئی را در ادامه مشاهده کنید:

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه