اخبار داغ

یک نظامی نماد وحدت اصولگرایان گچساران شد/ پاسخ سومین کاندیدای اصولگرایان به نامه بیعت اصل

یک نظامی نماد وحدت اصولگرایان گچساران شد/ پاسخ سومین کاندیدای اصولگرایان به نامه بیعت اصل
پس از سیدقدرت‌الله حسینی و علیمراد جعفری کاندیداهای اصولگرا در حوزه گچساران و باشت به بیانیه سرهنگ بیعت‌اصل این بار سید یعقوب زراعت کیش دیگر کاندیدای احتمالی اصولگرایان نیر با ارسال بیانیه‌ای به این پایگاه خبری به بیانیه وی پاسخ داده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس  پس از سیدقدرت‌الله حسینی و علیمراد جعفری کاندیداهای اصولگرا در حوزه گچساران و باشت به بیانیه سرهنگ بیعت‌اصل این بار سید یعقوب زراعت کیش دیگر کاندیدای احتمالی اصولگرایان نیر با ارسال بیانیه‌ای به این پایگاه خبری به بیانیه وی پاسخ داده است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در این بیانیه آمده است:

,


به نام خداوند جان و خرد
برادر عزیز و بزرگوار جناب سرهنگ حاج سید قدرت الله بیعت اصل
دوست و یار همیشه وفادار.
با سلام و احترام

,
,
,
,
,


ضمن عرض تسلیت مجدد به مناسبت مصیبت وارده در پاسخ به بیانیه جنابعالی خطاب به چهار تن از کاندیداهای احتمالی و در تلاش برای ایجاد وحدت در بین کاندیداها ی طیف ارزشی بر خود لازم دانستم که پاسخی به شرح ذیل خدمتتان ارائه نمایم.

,
,

 

,


در راستای خدمت بی منت به کشور عزیزمان ایران، استان و شهرستان های گچساران و باشت با پتانسیل و منابع طبیعی خدادادی بسیار ضروری است بدور از هر گونه شعار غیر عملی، کمک به توسعه همه جانبه کشور عزیزمان و در سطح منطقه، برقراری عدالت،شایسته سالاری و مرتفع نمودن مشکل اشتغال به ویژه جوانان عزیز و همچنین تسهیل رشد افراد نخبه ،ارزشی و توانمند در سطح ملی را سر لوحه اهداف خود قرار دهم.

,
,

 

,


برای نیل به این هدف ، نیاز به یکدلی ، همراهی و وحدت همه نیروهای نخبه و فکری وجود دارد. از زیباترین و والاترین واژه ها، واژ ه وحدت و برادری است. برادری و وحدتی که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم در استمرار رسالت دیگر انبیای عظام برای جوامع بشری به ارمغان آورد و مقام معظم رهبری نیز بارها بر اصل عزت افرین وحدت تاکید فرمودند.

,
,

 

,


این حقیر به تبعیت و پیروی از نبی مکرم اسلام و خط مشی رهبر فرزانه انقلاب و احترام و ارزشی که ابتدا برای مردم شریف، فهیم، صبور، لایق خدمت و عزیز شهرستانهای گچساران و باشت و همچنین تمامی کاندیداهای احتمالی قائل هستم و از طرفی با توجه به پیشگامی اینجانب در ایجاد وحدت و برگزاری جلساتی در همین راستا با برخی از کاندیداهای احتمالی ، اکنون نیز موافقت خود را برای ایجاد وحدت با در نظر گرفتن شاخصه های لازم نماینده در تراز انقلاب و با مکانیزم کارا اعلام می کنم.

,
,

 

,

لازم به ذکر است که احترام ،محوریت وهماهنگی باافراد و بزرگان شناخته شده شناسنامه دار طیف ارزشی وانقلابی، وهمراهی جوانان انقلابی نخبه و فرهیخته و استفاده بهینه از توان تشکیلاتی بدور از مسائل قومی و فامیلی ،می تواند برگ برنده موفقیت در این هدف والا باشد. چرا که در راستای گام دوم انقلاب و شرایط کنونی کشور در نیاز به مدیریت اجرایی جهادی ، تصمیم سازی و قانون گذاری علمی_انقلابی ، مشارکت حداکثری توان و پتانسیل نیروهای موجود را طلب می کند.

,


سید یعقوب زراعت کیش

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه