اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد:

ستون‎پنجم‎های داخلی؛ تنها امید دشمن در فتنه‎ها

ستون‎پنجم‎های داخلی؛ تنها امید دشمن در فتنه‎ها
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه تنها امید دشمن همین ستون پنجم یعنی گروههای همسو با اقدامات خصمانه دشمن در داخل است خاطرنشان کرد: البته خوشبختانه در برابر این فتنه های پر ابعاد و پر دامنه مردم ایران هوشیاری زیادی پیدا کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قنادباشی در گفت‌وگو با خبرنگار نافع؛ با اشاره‎ای به فتنه سال 88، اظهار کرد: آمریکایی‌ها و به طور گسترده‌تری مثلث غربی در دشمنی ها و خصومت ورزی خود بر ایران طبیعتا به اهرم اقتصادی اکتفا نمی‌کنند و در کنار آن کوشش می کنند زمینه های بهره برداری از این فشارها فراهم کنند؛ بنابراین باید منتظر توطئه‌های دیگر در کنار تحریم اقتصادی باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی تصریح کرد: تحریم اقتصادی از سوی دشمن به تنهایی نمی تواند خواست آنان را تأمین کند و برای بهره برداری از این تحریم ناگزیر به انجام تمهیدات دیگر هستند.

,

کارشناس مسائل سیاسی اذعان داشت: مکانیزم اعمال تحریم این است که آنقدر فشارها را زیاد کنند تا مردم به ستوه بیایند و در برابر نظام سیاسی بایستند؛ از نظر آنان اولویت این است که نظام براندازی صورت بگیرد و نظام ناگزیر به پذیرش دشمن شود.

,

وی گفت: مسلم است که طی چند روز شاهد کشف اقدامات جاسوسی آمریکایی ها بودیم و این جاسوسی ها این بود که به ایران بهتر ضربه وارد کنند.

,

قنادباشی با بیان اینکه بر امریکایی ها اثبات شده است که  اهرم و تهدیدات نظامی نمیتواند برایران اثر بگذارد، افزود: آنچه در ایران  مطرح است این است که تهدیدات نظامی سبب شد که برخی از نتایجی که دشمن میخواست از تحریم اقتصادی بدست آورد، از دست برود و البته باعث شد بین مردم و نظام همبستگی بیشتری صورت بگیرد.

,

وی خاطرنشان کرد: دشمن ناامید است که بتواند با تهدید نظامی و فشار تبلیغاتی مبتنی بر نظام ایرن به نتیجه برسند و به جز دو گزینه برای آمریکایی ها گزینه ای دیگر باقی نمانده است، یکی تحریم اقتصادی و دو فتنه انگیزی در داخل.

,

کارشناس مسائل سیاسی گفت: البته این فتنه میتواند از طریق گروههای نفوذی باشد که در اجرای توانمندی ما خلل وارد کند .

,

 وی تصریح کرد: فتنه دیگر این است که مردم را از آینده نظام ناامید کنند و این امر از طریق رادیو و رسانه های بیگانه، ماهواره، فضای مجازی است که این ذهنیت را ایجاد می کنند که با واقعیت متفاوت است.

,

قنادباشی گفت: آنها در فضای مسموم مجازی سعی می کنند مردم نه تنها واقعیت را نبینند بلکه به عکس باور کنند که در داخل ضعفهایی داریم.

,

وی افزود: بحث دیگر این است که به دنبال بدنام کردن عناصر مثبت در داخل و تبلیغات علیه جریانات مثبت باشد و حتی می تواند در زمینه عملی باشد .

,

قنادباشی با بیان اینکه تنها امید دشمن همین ستون پنجم یعنی گروههای همسو با اقدامات خصمانه دشمن در داخل است که یأس و ناامیدی در طبقات مؤثر مانند دانشگاهها، کشاورزی و ... ایجاد کنند که بخشهایی از این فتنه است، خاطرنشان کرد: البته خوشبختانه در برابر این فتنه های پر ابعاد و پر دامنه مردم ایران هوشیاری زیادی پیدا کردند و متوجه شده اند که پیش بینی های آنها غلط است و موجب شده جبهه اسلامی با بینش روشنگری پیش برود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه