اخبار داغ

امام جمعه فردوس:

فتنه 88 بسیاری چهره‌ها را برای مردم روشن کرد/ همیشه از گذشته برای آینده عبرت بگیریم

فتنه 88 بسیاری چهره‌ها را برای مردم روشن کرد/ همیشه از گذشته برای آینده عبرت بگیریم
امام جمعه فردوس با بیان این‌که باید مردم بیدار و هوشیبار باشند و با توطئه‌های داخلی و جهانی مقابله کنند، گفت: فتنه 88 هر چند خساراتی را برای کشور رقم زد اما بسیاری از چهره‌ها را برای مردم روشن کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی امام جمعه فردوس در گفت‌وگو با خاورستان، که به مناسبت ایراد خطبه‌های تاریخی امام خامنه‌ای در 29 خرداد 1388 در نمازجمعه تهران انجام شد، اظهار کرد: مسائلی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها و بارها تکرار کردند و فرمودند "من نمی‌توانم از فتنه 88 بگذرم" به این دلیل است که یک توطئه بین‌المللی و جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: متأسفانه در داخل کشور نیز سران فتنه و افراد غرب‌گرا به این توطئه کمک کردند و تقریبا 8 ماه ممکلت را دچار آشوب و عده‌ای را شهید کردند.
,
 
,
امام جمعه فردوس با بیان این‌که در جریان فتنه 88 عزاداران حسینی کتک خوردند، اتوبوس‌ها را آتش زدند و ناامنی ایجاد کردند، گفت: از چنین حادثه‌ای که خیلی به انقلاب ضرر زد و دشمنان را شاد کرد، نباید به راحتی بگذریم و باید این فتنه را همیشه مدنظر داشته باشیم و کاری کنیم که دیگر چنین اتفاقی در آینده برای انقلاب و کشورمان پیش نیاید.
,
 
,
حجت‌‍الاسلام بابایی با بیان این‌که باید همیشه از گذشته برای آینده عبرت بگیریم، ادامه داد: هر چند این فتنه خساراتی برای کشور داشت اما چهره‌ها را برای مردم روشن کرد.
,
 
,
مردم هوشیار باشند و با توطئه‌های داخلی و جهانی مقابله کنند
, مردم هوشیار باشند و با توطئه‌های داخلی و جهانی مقابله کنند, مردم هوشیار باشند و با توطئه‌های داخلی و جهانی مقابله کنند,
وی تصریح کرد: افرادی که ادعاهایی در حد ریاست‌جمهوری داشتند دیدیم که خیانت‌هایی به کشور کردند و چه آبی به آسیاب دشمن ریختند بنابراین ما باید همیشه مواظبت کنیم که چنین فتنه‌هایی در کشورمان اتفاق نیافتد و مردم بیدار و هوشیار باشند و با هر نوع توطئه جهانی و داخلی مقابله کنند.
,
 
,
امام جمعه فردوس با بیان این‌که اصولا وقتی ناامنی در کشوری ایجاد شود دشمن طمع می‌کند، عنوان کرد: وقتی در مملکت ما در پایتخت و حتی در بعضی شهرستان‌ها آشوب و فتنه گسترش پیدا کرد، دشمن پررو شد و متأسفانه عده‌ای نیز از داخل به دلیل رقابت‌های سیاسی بی‌خود درخواست تحریم بیشتر علیه مردم ایران را کردند که طرف مقابل را زمین‌گیر کنند.
,
 
,
حجت‌الاسلام بابایی افزود: این یک آسیبی است که در کشور بین احزاب و گروه‌ها وجود دارد که در بحث مدیریت خود سعی می‌کنند مدیریت قبلی را تضعیف و به زمین بزنند. متأسفانه در آن دوران از آمریکا خواسته شد تحریم‌ها را افزایش بدهد تا دولت وقت شکست بخورد.
,
 
,
با هدایت‌های مقام معظم رهبری فتنه‌گران ریزش پیدا کردند
, با هدایت‌های مقام معظم رهبری فتنه‌گران ریزش پیدا کردند, با هدایت‌های مقام معظم رهبری فتنه‌گران ریزش پیدا کردند,
وی متذکر شد: خوشبختانه با روشنگری‌ها و هدایت‌های مقام معظم رهبری افرادی که پشت پرچم سران فتنه سینه می‌زدند ریزش پیدا کردند و اکنون کار به جایی رسیده است که سران فتنه را اگر آزاد کنند جرأت این‌که از خانه بیرون بیایند ندارند چراکه مورد خشم ملت قرار می‌گیرند.
,
 
,
برای انتخاب نمایندگان انقلابی و پیگیر باید حساسیت به خرج دهیم
, برای انتخاب نمایندگان انقلابی و پیگیر باید حساسیت به خرج دهیم, برای انتخاب نمایندگان انقلابی و پیگیر باید حساسیت به خرج دهیم,
امام جمعه فردوس با بیان این‌که یکی از ارکان مهم نظام که در تصمیم‌گیری و تصویب قوانین پیش‌رونده در مملکت اثر دارد مجلس است، مطرح کرد: امسال که سال انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی است باید حساسیت به خرج دهیم تا نمایندگانی خوب، انقلابی و پیگیر روانه مجلس شوند.
,
 
,
حجت‌الاسلام بابایی گفت: افرادی که واقعا لیاقت نشستن بر کرسی‌های مجلس ندارند به تکاپو افتاده‌اند که شورای نگهبان را تضعیف کنند و از این فیلتر بگذرند و وارد مجلس شوند.
,
 
,
بیداری و بصیرت مردم توطئه‌های فتنه‌گران را خنثی می‌کند
, بیداری و بصیرت مردم توطئه‌های فتنه‌گران را خنثی می‌کند, بیداری و بصیرت مردم توطئه‌های فتنه‌گران را خنثی می‌کند,
وی با بیان این‌که شورای نگهبان با قاطعیت در مقابل کسانی که لیاقت نشستن بر کرسی‌های مجلس را ندارند ایستاده است و رهبری نیز حمایت می‌کنند، ادامه داد: قطعا امسال فتنه‌گران می‌خواهند دوباره فتنه جدیدی رقم بزنند اما ما امیدواریم بیداری و بصیرت ملت همه توطئه‌ها را خنثی کند.
,
 
,
امام جمعه فردوس عنوان کرد: از ملت می‌خواهیم اکنون که همه متوجه شدند که دغدغه‌مندترین و دلسوزترین مردم در مملکت، رهبر معظم انقلاب اسلامی است، پشت سر رهبر بایستند و فرمایشات ایشان را گوش و سفارشات ایشان را عملی کنند قطعا فتنه‌ها کور خواهد شد و به نتیجه نخواهد رسید.
,
 
,
حجت‌الاسلام بابایی در خصوص مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، تصریح کرد: بحث تحریم‌ها یک سر این موضوع است و بی‌عُرضگی و عدم‌مدیریت نیز در طرف دیگر است و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب  نیز فرمودند باید از نخبگان و جوانان استفاده شود اگر ما واقعا به سفارشات رهبری مبنی بر مقاومت و اصلاح مسائل اقتصادی توجه داشته باشیم چشم‌انداز خوبی خواهیم داشت.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: مدیریت‌های ضعیف و افراد مُسنی که توان کار جهادی ندارند باید تعویض شوند و اگر از جوانان نخبه و توانمند استفاده شود قطعا مشکلات معیشتی مردم حل خواهد شد چراکه مردم نظام را با هیچ چیز عوض نمی‌کنند.
,
 
,
امام جمعه فردوس متذکر شد: امیدواریم مردم همچنان در حمایت از ولایت فقیه که رهنمودهایشان کارساز است موفق باشند.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه