اخبار داغ

سردار شهسواری:

امروز در عرصه جنگ استراتژیک دست برتر را داریم/ عجز و ناتوانی آمریکا برای جهانیان اثبات شده است

امروز در عرصه جنگ استراتژیک دست برتر را داریم/ عجز و ناتوانی آمریکا برای جهانیان اثبات شده است
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: امروز عجز و ناتوانی آمریکا برای همگان مشخص شده و قدرت آمریکا رو به افول است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، سردار حبیب شهسواری صبح امروز در همایش گرامیداشت روز قشر بسیج اساتید در جمع اساتید و دانشگاهیان که در سالن همایش های دانشگاه ارومیه برگزار شد، با اشاره به شخصیت والای شهید چمران، اظهار داشت: شهید چمران الگو و شاخص همه ماست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی، افزود: وقتی مادر چمران به او سفارش کرد پسرم در تمام امور خدا را هرگز فراموش نکن، شهید چمران کار در ناسا را قبول نکرد و به ایران آمد و گفت مادر حرفت را گوش کردم و آمدم به ایران تا علمم دست بیگانگان نیفتد.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، با اشاره به مسئله معامله بزرگ قرن آن را جزم موضوعات پیچیده سیاسی عنوان کرد که کشور ما هم بی تاثیر از آن نخواهد بود و ابراز کرد: نقش دانشگاهها در هر کشوری ساختن انسان ها است چرا که اگر دانشگاه شما ساخته شود کشور بیمه می شود سعادت و شقاوت ملت از دانشگاه سرچشمه می گیرد.

,

وی، ادامه داد: امام راحل با تاکید بر نقش دانگاه میفرمود شما استادان نویسندگان و روشنفکران باید مغزها را از شستشوی فکری ایمن دارید، در مواجهه با دانشجو اساتید کاری کنند جوان دانشجو امید خود را از دست ندهد و بارقه امید را در دل او ایجاد کنند.

,

سردار شهسواری، با اشاره به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب نیز گفت: هدف دانشگاه فقط افزایش معلومات نیست بلکه ساختن جوان والا بر پایه علم است تا جوان ساخته شود و دانشگاه ها پایگاه فرهنگی کشور ما هستند.نگاه بلند رهبری در نگرش به دانشجو و اساتید از موارد مهم است که باید به آن توجه بیشتری شود.

,

وی، تاکید کرد: معامله قرن موضوع راهبردی دشمنان برای تسلط استراتژیک بر مجموعه سرزمینی و افق نگاه سلطه گری بر غرب آسیاست که توجه مضاعف به این مسئله و تبیین معامله های اینچنینی باید با دقت بیشتر صورت گیرد.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، با اشاره به آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز چهل سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی سپری کردیم و در افق چهل و یکمین سال نوع مواجهه ما با دشمنان بزرگ مثل آمریکای جنایتکار وارد فضای جدیدی شده که به انرژی برتر در رویارویی با دشمنانمان تبدیل شده است.

,

وی، اذعان کرد: امروز این در قامت نظام ما کاملا هویداست که در بعد استراتژی با دشمنان بزرگ و قدرتمندمان روبرو هستیم؛ قلمرو دشمنی ها تابع میدان تاسیسی و ایجادی است هروقت نفود ما در حوزه های مختلف بیشتر شده هم شدت دشمنی دشمنان هم افزایش یافته است و هم به عنوان نقطه ایستادگی مقاومت در برابر ظلم ظالمان و استکبار است.

,

سردار شهسواری، گفت: ظرفیت تنش بین دشمنان و ما بالاتر رفته چرا که همه راهبردهای دشمن در ناکامی و شکست بزرگی قرار گرفته است، تامین امنیت استراتژی اسرائیل توسط آمریکا به معمای پیچیده تبدیل گشته، زمان پرتاب قلوه سنگ به صهیونیست ها به پرتاب ۶۰۰ موشک به سوی اسراییل تبدیل شده است، راهبرد تامین امنیت انرژی در خلیج فارس و اقیانوس های بین المللی راهبرد دوم آمریکا امروز به خطر افتاده است.

,

وی، با اشاره به سخنان ترامپ پس از دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی و شینزو آبه، تاکید کرد: ترامپ که تبلوریافته ذات ذهنی آمریکاست وقتی رهبر ما به صرات اعلام می کند ما مذاکره نمی کنیم و حتی ترامپ را شایسته ارسال پیام هم نمی دانم می گوید آنها آمادگی مذاکره ندارند ما هم نداریم.

,

وی، ابراز کرد: امروز عجز و ناتوانی آمریکا برای همگان مشخص شده و قدرت آمریکا فریز شده است، امروز افول عظمت آمریکا را محققین عالم مشاهده می کنند.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، تاکید کرد: امروز معماهای پیچیده ای برای عربستان پیش آمده، آنهایی که دنبال تصرف یمن در سه روز بودند به چهارسال رسیده است و امروز یمنی ها به دنیا اعلام می کنند که عربستان فرودگاه در برابر فرودگاه و بندر در برابر بندر حق ماست که این نشات گرفته از روح انقلاب اسلامی است.

,

وی، افزود: راهبرد دیگر آمریکا تبدیل فشار اقتصادی به فشار اغتشاشات درون شهری بود که در روز پاسدار سپاه را به عنوان تروریست معرفی کرد و به وسیله افراد داخلی خود دلار ۳ هزار تومنی خود را به ۱۹ هزار تومان رساند، چرا که میخواست با یک میلیون دلاری که وارد کشور می کند هزینه اغتشاشگران را پرداخت کند.

,

سردار شهسواری، با اشاره به تروریست خواندن سپاه توسط دشمنان که در صدد به صحنه کشاندن مردم بودند، اظهار کرد: آمریکا فکر می کرد وقتی سپاه در برابر مردم قرار بگیرد دنیا می گوید سپاه تروریست است، اما سپاه از دل مردم برآمده با مردم و برای مردم است چرا که قطعا سپاه خادم و نوکر مردم است و این را در طول چهل سال به مردم اثبات کردیم. آنانی که سپاه را برنمی تابیدند چون روز تروریستی شدن مجلس را اعلام کردند ۹۹ درصد مجلس لباس سپاهی پوشیدند این توطئه ای که خواستند از چشم مردم بیاندارند اما اتفاقا سپاه مقرب شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه