اخبار داغ

حسینی شاهرودی:

پروپاگاندای رسانه‌ای برای دست‌ یافتن به اهداف خاص را نمی‌پذیرم

پروپاگاندای رسانه‌ای برای دست‌ یافتن به اهداف خاص را نمی‌پذیرم
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر شبکه اطلاع‌رسانی مرآت با خبرنگاران این رسانه به گفتگو نشست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سیدحسن حسینی شاهرودی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز ضمن بازدید از دفتر شبکه اطلاع‌رسانی مرآت، با خبرنگاران این مجموعه خبری به گفتگو نشست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

حسینی شاهرودی در ابتدای گفتگوی خود با خبرنگاران مرآت، با تأکید بر این که به استفاده از پروپاگاندای رسانه‌ای برای نیل به اهداف خاص اعتقاد ندارم اظهار داشت: ما نمایندگان باید به وظایف اصلی خود یعنی «قانون‌گذاری» و «نظارت» مشغول باشیم.

,

وی با شفاف توصیف کردن مواضع این شبکه اطلاع‌رسانی در موضوعات گوناگون گفت: هنگامی که نگاه انقلابی بر مجموعه‌ای که رسالتش اطلاع‌رسانی است حاکم باشد، آن رسانه می‌کوشد ضمن کشف و بیان واقعیات، مطالبات مردم را در عرصه رسانه مطرح کند و خدمات نظام را نیز به گوش مردم برساند.

,

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مرآت، آینه‌ای است که می‌تواند مسئولان را در نگاه مردم تصویر کند افزود: خوش‌وقتیم از این که مشاهده می‌کنیم مرآت از استقلال لازم برخوردار است؛ به ویژه در شرایطی که غالب رسانه‌‌ها یا جناحی هستند و یا وابستگی‌های خاص دارند.

,

حسینی شاهرودی با اشاره به این که یک رسانه مستقل انقلابی انعکاس هرآن‌چه که در راستای دیدگاه مردم و رهبری است را وظیفه خود می‌شمارد گفت: رسانه مستقل انقلابی البته وابستگی تنگاتنگی با بدنه نظام دارد و جزئی از نظام محسوب می‌شود اما جریان‌های سیاسی برای چنین رسانه‌ای خط قرمز نیست.

,

وی افزود: من در چند سالی که مرآت را رصد کرده‌ام، آن را رسانه‌ای مستقل و وزین یافته‌ام.

,

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه پاسخگوی پرسش‌های خبرنگاران مرآت بود که مشروح این پرسش و پاسخ در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه