اخبار داغ

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی:

راه اصلی تحریم بعد از فتنه 88 باز شد/ تنگناهای معیشتی مردم نتایج ضربات فتنه 88 است

راه اصلی تحریم بعد از فتنه 88 باز شد/ تنگناهای معیشتی مردم نتایج ضربات فتنه 88 است
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: فتنه سال 88 ضربات اقتصادی به مردم وارد کرد و امروز که معیشت مردم به تنگنا افتاده و گرانی‌ها بیداد می‌کند و بعضا ضعف و کم کاری مسئولان نیز کار را مضاعف کرده، اگر ریشه‌ای به موضوعات نگاه شود همه به فتنه 88 بر می‌گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، که به مناسبت ایراد خطبه‌های تاریخی امام خامنه‌ای در 29 خرداد سال 1388 در نمازجمعه تهران انجام شد، گفت: فتنه سال 88 یک طراحی عملیاتی داشت که در اتاق فکر دشمن خارج از کشور، آمریکا و رژیم صیهونیستی با همکاری برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس با تزریق اعتبار، نیروهایی را به دام انداخته و فتنه‌ای در داخل کشور طراحی کردند که هدف اصلی آن براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با , خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,  که به مناسبت ایراد خطبه‌های تاریخی امام خامنه‌ای در 29 خرداد سال 1388 در نمازجمعه تهران انجام شد، گفت: فتنه سال 88 یک طراحی عملیاتی داشت که در اتاق فکر دشمن خارج از کشور، آمریکا و رژیم صیهونیستی با همکاری برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس با تزریق اعتبار، نیروهایی را به دام انداخته و فتنه‌ای در داخل کشور طراحی کردند که هدف اصلی آن براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.,

 

,

وی افزود: فتنه 88 ابعاد متعددی دارد یعنی این فتنه به بهانه انتخابات آغاز شد اما هدف انتخابات نبود و اگر در آن سال فردی به جز احمدی‌نژاد رأی می‌آورد باز هم فتنه انتخاباتی آغاز می‌شد.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: لیدرهای فتنه امثال میرحسین موسوی، کروبی و خاتمی عواملی شدند که به دست دشمن و با فتنه‌گری، برخی‌ها را به کف خیابان‌ها کشاندند و اتفاقاتی افتاد که برای کشور هزینه داشت.

,

 

,

راه اصلی تحریم بعد از فتنه 88 باز شد

, راه اصلی تحریم بعد از فتنه 88 باز شد, راه اصلی تحریم بعد از فتنه 88 باز شد,

فلاحتی با اشاره به نتیجه این فتنه ازجمله تبعات اجتماعی، هراس و نگرانی برای مردم و هزینه‌هایی که بر کشور تحمیل شد، عنوان کرد: مهم‌ترین و بدترین نتیجه‌ای که فتنه 88 داشت آغاز تحریم‌های بزرگ علیه کشور بود. افرادی که دنبال نتایج فتنه سال 1388 می‌چرخند معمولا به این موضوع خواسته یا ناخواسته ورود نمی‌کنند در صورتی که مراکز معتبر داخلی و خارجی گویای این مسئله هستند.

, مهم‌ترین و بدترین نتیجه‌ای که فتنه 88 داشت آغاز تحریم‌های بزرگ علیه کشور بود,

 

,

وی اظهار کرد: یقینا بعد از فتنه 88 و آشوب‌های خیابانی بزرگترین تحریم‌های آمریکایی اروپایی علیه ملت ایران شکل گرفت و دشمنان به طمع افتادند که نظام جمهوری اسلامی ایران که به تعبیر آن‌ها از درون پوشالی شده می‌توانند با تلنگر اقتصادی نظام را ساقط کرده و این کار را آغاز کردند. لذا میلیاردها تومان بدهی‌هایی که در کشور به وجود آمده، صدماتی که به کشور خورده و اقتصاد ما در خارج از کشور بلوکه  شد همه بعد از فتنه 88 بود. کسانی که دنبال این هستند که بگویند دولت نهم، برجام و مسائلی دیگر عامل تحریم های کشور است راه را گم دارند.

, یقینا بعد از فتنه 88 و آشوب‌های خیابانی بزرگترین تحریم‌های آمریکایی اروپایی علیه ملت ایران شکل گرفت, کسانی که دنبال این هستند که بگویند دولت نهم، برجام و مسائلی دیگر عامل تحریم های کشور است راه را گم دارند,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اصلی تحریم‌های کشور بعد از فتنه 88 باز شد و باید کسانی‌که در این فتنه کار کردند، مردم را به خیابان‌ها کشانده، طومار علیه نظام نوشتند و به خارج کشور نامه نوشتند که تحریم را بیشتر کنید پاسخ‌گو باشند اما متأسفانه برخی از آن‌ها در حال حاضر در کشور صاحب منصب و صاحب تریبون هستند.

, در حال حاضر در کشور صاحب منصب,

 

,

فلاحتی افزود: اگر خطبه‌های مقام معظم رهبری در 29 خرداد سال 88 نبود به این راحتی فتنه جمع نمی‌شد. با این خطبه‌ها بصیرت انقلابی به مردم تزریق شد و دل‌های مالامال از اندوه و غم مردم داخل کشور که تلخی آن روزها آن‌ها را اذیت کرده بود زدوده شد و فهمیدند که باید چه کنند و همین موارد بود که منجر به بصیرت مردم در 9 دی شده و بساط فتنه برچیده شد.

, با این خطبه‌ها بصیرت انقلابی به مردم تزریق شد,

 

,

تنگناهای معیشتی مردم نتایج ضربات فتنه 88 است

, تنگناهای معیشتی مردم نتایج ضربات فتنه 88 است, تنگناهای معیشتی مردم نتایج ضربات فتنه 88 است,

وی گفت: فتنه سال 88 ضربات اقتصادی به مردم وارد کرد و امروز که معیشت مردم به تنگنا افتاده و گرانی‌ها بیداد می‌کند و بعضا ضعف و کم‌کاری مسئولان نیز کار را مضاعف کرده، اگر ریشه‌ای به موضوعات نگاه شود همه به فتنه 88 بر می‌گردد. مسئولان دخیل در این موضوع باید در محضر عدل الهی پاسخ‌گو باشند.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: فتنه 88 یک موضوع ساده و فقط اعتراض نبود بلکه یک موضوع کاملا طراحی شده داخلی بود که به سمت انقلاب مخملی برای سقوط جمهوری اسلامی پیش می‌رفت و متأسفانه افرادی مدعی آن بودند که خودشان سال‌ها در نظام اسلامی پست و مسئولیت داشته و صندوق رأی بهانه آن‌ها شد.

,

 

,

تمام عوامل و دامنه‌های فتنه 88 به صورت شفاف به مردم معرفی شود

, تمام عوامل و دامنه‌های فتنه 88 به صورت شفاف به مردم معرفی شود, تمام عوامل و دامنه‌های فتنه 88 به صورت شفاف به مردم معرفی شود,

فلاحتی بیان کرد: دامنه‌های فتنه 88، افرادی که در آن مشارکت داشتند و برخی از آن‌هایی‌که هم‌اکنون صاحب منافع و قدرت‌هایی هستند باید شفاف‌تر به مردم معرفی شوند.

,

 

,

وی با بیان این‌که سخنان مقام معظم رهبری به تمام معنا مصباح هدایت جمهوری اسلامی است و بصیرتی که جامعه می‌گیرد از فرامین رهبری است، تصریح کرد: اگر در انتخابات سال 88 و موارد سال قبل به صحبت‌های مقام معظم رهبری توجه می‌شد حتما فتنه 88 در نطفه خفه می‌شد اما بی‌توجهی مخصوصا برخی از کارگزاران و مسئولان در آن زمان باعث راه‌اندازی فتنه شد.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سال 98 از دید مقام معظم رهبری که در صحبت‌های خود نیز به آن اشاراتی داشتند و گفتند سال آبستن فتنه است و موضوع تابستان داغی که آمریکا مطرح کرد و رژیم صهیونیستی از آن استقبال کرد برای سال 97 شاید بهانه باشد. اهداف و مواردی داشته باشند که در سال 98 محقق شود.

,

 

,

فلاحتی با بیان این‌که همیشه حوادث و فتنه‌هایی که پیش‌رو است می‌خواهد از یک بستر اجتماعی مناسب بهره‌مند باشد، تصریح کرد: این موضوع را از عملیات روانی دشمن در مسائل متعدد می‌توان پیدا کرد. جنگ اقتصادی که هم‌اکنون علیه کشور ما به راه افتاده شدت روانی آن به حدی است که مطرح کننده بحث اقتصادی است اما بیش از بحث اقتصادی هدف مسائل اجتماعی و بعد از آن موج‌سواری دشمن است.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: در سال 98 مسائل اجتماعی داریم که می‌تواند به عنوان بستر تحرکات اجتماعی باشد و دشمن روی آن موج‌سواری کند. دشمن می‌خواهد تجمعات را سیاسی کند و به آشوبی برای از بین بردن نظام تبدیل کند.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتراض نسبت به مسائل در تمام کشورها وجود دارد اما اگر یک‌دهم اعتراضات کشورهای دیگر، اعتراض و تجمعی در یکی از شهرهای ایران انجام شود تمام شاخک‌های جاسوس‌ها، رژیم صهیونیستی، آمریکا، متمولین منطقه در حوزه خلیج فارس و غیره به تزریق پول و نیرو برای این‌که یک تجمع ده نفری را تبدیل به اعتراض هزاران نفری کنند، آغاز می‌کنند و بعد از آن چوبش را بر سر مردم و نظام می‌کوبند که در نهایت به اهدافی که در فتنه 88 به دنبال آن بودند، برسند.

,

 

,

مسئولان باید هوشیار باشند

, مسئولان باید هوشیار باشند, مسئولان باید هوشیار باشند,

فلاحتی ادامه داد: مردم بصیرت فراوان دارند و در حال حاضر به دلیل عدم‌سوءاستفاده دشمن شرایط را تحمل می‌کنند نه این‌که حرفی برای گفتن و اعتراضی نیست و در رفاه هستند بلکه مردم نسبت به بسیاری از عملکردهای دولت واقعا ناامید و نگران هستند. لذا در این شرایط مسئولان باید هوشیار باشند.

,

 

,

وی افزود: در سال 98 عوامل زیادی برای موج‌سواری دشمن وجود دارد که باید نسبت به آن هوشیار باشیم که یکی، انتخابات مجلس شورای اسلامی است. انتخابات در نظام اسلامی یک فاکتور توسعه‌یافتگی سیاسی اجتماعی است. یک برند عظیم در نظام جموری اسلامی و یک افتخار است. نفس انتخابات از اول انقلاب تا الان این ویژگی را داشته و نباید بستری باشد برای کینه‌کشی، به خیابان آمدن، تخریب‌کردن  و اتهام‌زدن به ارکان سیاسی کشور و بهانه‌دادن به دست دشمن و مسائلی که منجر به حوادث خیابانی شود.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فتنه پیش‌رو ممکن است یک بستر آن در انتخابات شکل بگیرد. ممکن است ریشه در مسائل اقتصادی و نارضایتی‌ها داشته باشد و حتی ممکن است یک بخش آن به ضعف و کم‌کاری بعضی از مسئولان که در جاهای مختلف کشور واقعا درد مردم را در شرایط اقتصادی موجود نمی‌بینند و به سراغ شنیدن دردها هم نمی‌روند، برگردد.

,

 

,

فلاحتی اظهار کرد: این‌ها ابعادی از فتنه است و راه‌های درمان آن نیز مشخص است. آگاهی و بصیرت مردم ناشی از توجه به راهبردهایی است که مقام معظم رهبری اعلام می‌کنند و ان‌شاءالله با توجه به سخنان مقام معظم رهبری از شرایط پیش‌رو به خوبی عبور خواهیم کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه