اخبار داغ

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس:

هدف فتنه گری های کنونی بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام است

هدف فتنه گری های کنونی بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام است
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی هدف اصلی عوامل فتنه را بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام و دستاوردهای انقلاب دانست و نمونه ای از عوامل فتنه را در زمان کنونی کشور طبقات مختلف مدیریتی که مرتبط با تامین معیشت مردم هستند برشمرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی پورمختار در گفتگو با نافع، منشا اصلی فتنه گری در کشور را کشورهای آمریکا، اسرائیل و انگلیس دانست و گفت: این فتنه گری ها همچنان در کشور وجود دارد و بعضی از عوامل داخلی مزدبگیر و خودباخته این کشورها به این فتنه افکنی ها دامن می زنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی ادامه داد: هدف اصلی عوامل فتنه این است که مردم را از طرق مختلف نسبت به نظام و دستاوردهای انقلاب بی اعتماد کنند که نمونه ای از عوامل فتنه را هم اکنون می توان طبقات مختلف مدیریتی که مرتبط با تامین معیشت مردم هستند دانست.

,

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور اظهار داشت: در این حوزه خیلی از فعالین اقتصادی که می توانند امور را مدیریت کنند، اعتقاد دارند که دست هایی در کار است که نمی گذارد این وضعیت مدیریت شود و در صدد افزایش نارضایتی مردم و ایجاد مشکل برای نظام هستند که باید از آن مراقبت شود و دستگاههای نظارتی هم باید به سهم خود با اینها برخورد کنند.

,

پورمختار این موضوع را نشانه های فتنه دانست و ادامه داد: مردم ما هوشیارند و می دانند که رهبر انقلاب با شناخت کافی از دستگاهها و مجلس بارها بر حل مشکلات اقتصادی تاکید کرده اند و این آگاهی در بین مردم وجود داشته و مشکلی با اصل نظام ندارند.

,

وی اظهار کرد: ما خود به عملکرد مسئولین نقد داریم و خواهان حل مشکلات موجود هستیم، اما آنچه که مشخص است این است که دشمنان در طول این ۴۰ سال نسبت به کشور ما آزار و اذیت زیادی داشته و به اشکال مختلف در پی توطیه علیه ما بوده اند و هم اکنون هم به شکلی جدید این طرح را در دستور کار خود قرار داده اند و ما مطمئنیم که همه این توطئه ها نقش بر آب خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه