اخبار داغ

انفجار خودروی پیکان در بوکان ۱۹ مصدوم برجای گذاشت

انفجار خودروی پیکان در بوکان ۱۹ مصدوم برجای گذاشت
انفجار پیکان پارک شده در منزل مسکونی در خیابان عشایر بوکان بیش از ۱۹ مصدوم برجای گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ظاهر فیضه مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان دقایقی پیش در گفت‌وگو با کانی پرس با بیان این خبر گفت: در ساعت ۰۰:۲۰ بامداد امروز ( چهارشنبه) پس از تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده که منزلی در منطقه عشایر منفجر و طعمه حریق شده که بلافاصله بدلیل حجم تماس های دریافتی همزمان دو تیم از آتش نشانان ایستگاه های ۱ و ۳ سازمان به محل اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

فیضه در ادامه افزود: با رسیدن مامورین اعزامی عملیات نجات مصدومین و همچنین اطفا حریق شروع شد؛ هر چند با توجه به ازدحام و شلوغی بیش از حد کوچه های منتهی به محل حادثه عملیات آتش نشانان و کارشناسان فوریت های پزشکی ، عملیات به سختی انجام گرفت اما فورا بوسیله سه دستگاه آمبولانس و کمک خودروهای مردمی تعداد ۱۹ نفر مصدوم ناشی از این حادثه به بیمارستان شهید قلی پور انتقال داده شده که از این تعداد، ۵ نفر به علت وخامت حال به ارومیه اعزام گردیدند.

,

مدیر روابط عمومی آتش نشانی در پایان افزود؛ این حادثه خسارات بسیار سنگینی به منزل مذکور و بیشتر منازل اطراف خود وارد کرده که علت آن در دست بررسی قرار گرفته است.

,

در این عملیات تعداد ۸ آتش نشان بیش از ۷۰ دقیقه مشغول اطفا حریق و نجات مصدومان بودند.

,

همچنین رئیس شبکه بهداشت و درمان بوکان نیز در باره وعیت مصدومان این حادثه به کانی پرس گفت: طی این حادثه ۱۳ نفر مرد و ۸ نفرخانم مصدوم شده و جهت مداوا به بیمارستان دکتر قلی پور بوکان مراجعه نمودند.

,

وی افزود: پنج نفر از مصدومان به بیمارستان به علت سوختگی بالا که یک مورد از آن ها دارای شکستگی نیز بود ، پس از مداوای اولیه در بیمارستان جهت ادامه درمان به ارومیه اعزام شدند که حال یکی از مصدمان وخیم گزارش شده است.

,

به گفته عباسی یک نفر از مصدومان نیز هم اکنون در بیمارستان بوکان تحت مراقبت و درمان می باشد.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان تصریح کرد : ۱۵ نفر از مصدومان نیز پس از انجام مداوای اولیه و درمان از بیمارستان ترخیص شده اند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه