اخبار داغ

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو خبر داد:

ثبات قیمت در بازار خودرو/ ریزش بیشتر قیمت با افزایش عرضه

ثبات قیمت در بازار خودرو/ ریزش بیشتر قیمت با افزایش عرضه
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو گفت: وضعیت بازار آرام است و قیمت‌ها تقریبا در یک حد نرمالی قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید مومنی در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت بازار خودرو اظهار کرد: قیمت خودرو در اواخر هفته گذشته کمی افزایش یافته بود که با آغاز هفته جدید مجددا قیمت‌ها کاهش یافت و به ثبات رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو افزود: وضعیت بازار آرام است و قیمت‌ها تقریبا در یک حد نرمالی قرار گرفته است.
,
 
,
وی گفت: در حال حاضر وضعیت بازار نسبت به گذشته تغییر کرده به نوعی که فقط افرادی که نیاز دارند اقدام به خرید می‌کنند و برخی از خریداران نیز در انتظار کاهش بیشتر قیمت‌ها هستند تا خودروی موردنظر خود را خریداری کنند.
,
 
,
موتمنی خاطرنشان کرد: امروز در بازار پراید ۱۱۱ با قیمت ۵۰ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ با قیمت ۴۵ میلیون تومان، تیبا صندوق دار با قیمت ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ساینا با قیمت ۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.
,
 
,
موتمنی با بیان اینکه هیچ دلیلی برای افزایش یکباره و سرسام آور قیمت‌ها وجود نداشت تصریح کرد: سوء استفاده و شیطنت‌ها موجب ایجاد تلاطم در بازار شد و در حال حاضر که این موضوع برطرف شده بازار آرام شده است.
,
 
,
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو خاطرنشان کرد: البته کاهش بیشتر قیمت‌ها به عرضه مناسب خودرو از سوی خودروسازان نیز باز می‌گردد اگر بتواند نیاز بازار را تامین کنند قطعاً قیمت‌ها کاهش خواهد داشت.
,
 
,
منبع: میزان
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه