اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

شناخت نقشه های دشمن یکی از ویژگی های منحصر به فرد مقام معظم رهبری است

شناخت نقشه های دشمن یکی از ویژگی های منحصر به فرد مقام معظم رهبری است
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: شناحت نقشه های دشمن و بازگویی فتنه هایی که در سر دارند و بر ملا ساختن آنها توسط رهبری نقشه های دشمن را برهم زده است و مردم باید هوشیارانه و با بصیرت عمل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی پاشایی در گفتگو با خبرنگار نافع، گفت: یکی از ویژگی های منحصر به فرد مقام معظم رهبری آینده نگری و شناخت نقشه های دشمن و رسوا سازی آن می باشد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی ادامه داد: از مصادیق بارز اشرافیت ایشان به مسائل کنونی و پیش بینی نقشه های دشمن می توان به شبیخون فرهنگی عاقبت اعتماد به غرب و هدف آمریکاییها اشاره کرد .

,

پاشایی بیان کرد: در خصوص تاثیر مثبت این پیش بینی ها دو نکته حایز اهمیت است اول پیش بینی های حکیمانه نقشه محاسباتی دشمن را متزلزل می کند بیان دیگر آب پاکی را روی دست دشمن می ریزد . توضیح بیشتر را با یک مثال عرض می کنم: دزدی که قصد ورود به خانه ای را دارد وقتی بفهمد که صاحب خانه متوجه قصد وی شده است قطعا از قصد خود منصرف خواهد شد .

,

وی عنوان کرد: نکته دوم در این باره این است که این پیش بینی منجر به ایجاد آمادگی در نیروهای داخلی جهت مقابله با نقشه شوم دشمنان خواهد شد .

,

کارشناس سیاسی در همدان اظهار داشت: بنابراین پیش بینی مقام معظم رهبری از اتفاقات سال 1398 و سالهای آینده در همین چارچوب قابل بحث است به طور مثال ایشان در بیانات سال قبل و امسال بارها نقشه دشمن را با مضامینی همچون جریان غرب به دنبال براندازی نظام است ، جریان غرب در صدد است از طریق مذاکره نتیجه فشارهای به عمل آمده را نقد کند و مردم و مسئولین را از نقشه شوم دشمنان آگاه نمود و تاکید بر ضعف دشمن در عرصه های نظامی و سیاسی  نمود.

,

وی در پایان گفت:  رهبر انقلاب با تاکید بر توانمندی های جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف منجر به برملا شدن و برهم خوردن نقشه دشمن و در مقابل تقویت روحیه امید و نشاط در بین نیروهای داخلی شده است .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه