اخبار داغ

استاد حوزه و دانشگاه های اردبیل:

خطبه های رهبر معظم انقلاب، آرامش را به جامعه بازگرداند/ نظام و انقلاب در قلب مردم جای دارد

خطبه های رهبر معظم انقلاب، آرامش را به جامعه بازگرداند/ نظام و انقلاب در قلب مردم جای دارد
استاد حوزه و دانشگاه های اردبیل به خطبه تاریخی رهبر فرزانه انقلاب در 29 خرداد سال 88 اشاره کرد و گفت: این سخن رهبری که حاضرند جان خویش را در راه انقلاب داده و در مقابل دشمنان بایستند، در واقع زمینه ساز حماسه های 8 و 9 دی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، حجت الاسلام حمید علی نسب مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور اردبیل در گفتگو با خبرنگار ما به تبیین فرازهایی از خطبه تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی در 29 خرداد سال 88 پرداخت و گفت: روشنگری رهبر معظم انقلاب در آن روز و به تبع آن شعور و بصیرت مردم آذربایجان و ایران در 8 و 9 دی موجب شد تا دسیسه طراحی شده از سوی استکبار با شکست مواجه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در این خطبه خط و مشی فتنه گران را با افرادی که زاییده انقلاب هستند جدا کرد و پس از خطبه های ایشان آرامش به جامعه بازگشت.

,

این استاد حوزه و دانشگاه به سعه صدر رهبر فرزانه انقلاب در برخورد با فتنه گران اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در آن زمان بارها خواست تا فتنه گران را به راه اصلی انقلاب باز گرداند چراکه زمانی در راه انقلاب زحمت کشیده بودند ولی فتنه گران به جای استفاده از این فرصت بر لجاجت و حرمت شکنی های خود ادامه دادند.

,

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور اردبیل با بیان اینکه انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته با فتنه های زیادی رو به رو بوده خاطرنشان کرد: چیزی که موجب شده این نظام همچنان محکم و استوار پا برجا بماند، این است که این نظام و انقلاب در قلب مردم جای دارد و از سوی ملت پذیرفته شده است و تحرک عده ناچیزی نمی تواند این حرکت بزرگ مردمی را از حرکت باز دارد.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه