اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان سیرجان مطرح کرد؛

خنثی نمودن نقشه‌های دشمن با درایت مقام معظم رهبری/ اتصال رهبری به منبع وحی و کلام اهل بیت

خنثی نمودن نقشه‌های دشمن با درایت مقام معظم رهبری/ اتصال رهبری به منبع وحی و کلام اهل بیت
نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان سیرجان گفت: رهبر ایران می تواند نقشه هایی را که بهترین دهان ها با صرف بیشترین بودجه ها در زمان بسیار طولانی کشیده شده و مجریان ماهر اجرای آن را بر عهد گرفته اند با یک سخنرانی خنثی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان اظهار داشت: در تشخیص رفتار و گفتار انسان های بزرگ و قضاوت درنتیجه اعمال و رفتار ایشان بهترین چیز تعریف و تمجید است که از زبان دشمنان ایشان به صورت اعتراف شنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

محمدی در ادامه افزود: کاندولیزا رایس وزیر سابق امور خارجه آمریکا درباره رهبر انقلاب اسلامی می‌گوید رهبر ایران می تواند نقشه هایی را که بهترین دهان ها با صرف بیشترین بودجه ها در زمان بسیار طولانی کشیده شده و مجریان ماهر اجرای آن را بر عهد گرفته اند با یک سخنرانی خنثی کند.

,

وی ادامه داد: کوفی عنان دبیر کل سازمان ملل در خصوص شخصیت رهبر انقلاب می گوید ؛آقای خامنه ای چنان مرا تحت تاثیر قرار داد که ازخود پرسیدم چرا شخصیت مثل من دبیر کل سازمان ملل باشد و با دیدنش همه را فراموش کردم.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان سیرجان افزود: افسوس بر ما ایرانی ها که در شناخت شخصیت بی نظیر امام حاضر ایشان را به پای سیاست مداران کشورهای دیگر می آوریم و آنقدر مقام و منزلت ایشان در نزد ما مجهول مانده که ما قضاوت های ناعادلانه در باره ایشان میکنیم.

,

محمدی در پایان گفت: در خطبه های زیبای و پر محتوا نمازجمعه ۲۹خرداد سال ۸۸ مشخص می شود که رهبر عزیز کشور ما با تمام سیاستمدارن خارجی فرق می کند و ایشان متصل به منبع وحی و کلام اهل بیت است و به همین دلایل است که ایشان می‌توانند تمام قضایا را در برابر دشمن مدیریت کنند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه