اخبار داغ

در آئین افتتاح تقاطع غیر هم سطح شهید الله دادی مطرح شد؛

هزینه کرد 28 میلیارد تومانی پل ابوذر/ انتقال کارخانه پیش ساختگی قرارگاه خاتم به کرمان/ سپاه برای اجرای طرح های عمرانی کرمان تلاش می کند

هزینه کرد 28 میلیارد تومانی پل ابوذر/ انتقال کارخانه پیش ساختگی قرارگاه خاتم به کرمان/ سپاه برای اجرای طرح های عمرانی کرمان تلاش می کند
آئین افتتاح تقاطع غیر هم سطح شهید الله دادی با حضور مسئولین و اصحاب رسانه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ پیش از ظهر امروز آئین افتتاح تقاطع غیر هم سطح شهید الله دادی شهر کرمان با حضور مسئولین در محل هتل گواشیر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مهران عالم زاده شهردار کرمان ضمن تشکر ویژه از قرارگاه خاتم الانبیاء جهت اجرای این پروژه گفت: در ابتدای دوره شورای جدید و شهرداری تصمیم گرفتند که پروژه های نیمه تمام را به اتمام برسانند و در این راستا با قرار گاه شهید رجائی به توافق رسیدیم که پروژه ها را یکی یکی انجام شود که این توافق حاصل شده و سه پروژه در حوزه کاری قرارگاه انجام و به اتمام رسیده است.

,

وی گفت: ارتقاء کیفیت حمل و نقل درون شهری از جمله اهداف دیگر شورای جدید و شهرداری بوده است و همزمان با اتمام پروژه ها باید توجه ویژه به مسائل محله ای مردم شود و در این راستا امیدواریم راه و شهرسازی هم کمک کند.

,

شهردار کرمان خاطر نشان کرد: پارک گرشگری از جمله اقدامات دیگر است که مراحل مطالعاتی آن انجام شده است و در کنار پردسیان قائم قرار دارد و فاز دوم در کنار پارک شورا است.

,

عالم زاده افزود: باید در حوزه فرهنگی و اجتماعی توجه ویژه شود و در این راستا برنامه های مختلفی مد نظر قرار گرفته است و جشنواره 2020 تابستان امسال از 20تیرماه تا 20مرداد در شهر کرمان برگزار خواهد شد.

,

جواد فلاح مدیر عامل گروه تخصصی شهید رجائی ضمن عرض تشکر از مردم صبور کرمان و بیان اینکه تقاطع غیر هم سطح شهید الله دادی سومین پروژه این گروه تخصصی در سطح شهر کرمان است، گفت: این پروژه دارای 1100 متر طول مسیر و بیشترین عرض 21 متر و ارتفاع عرشه 18 متر می باشد و سه کیلومتر در این پروژه حفاری انجام گرفته و 3000 تن میلگرد و 2100تن آسفالت استفاده شده است.

,

وی گفت: این پروژه از مجموعه پروژه هایی است که بر اساس توافق نامه سال ۹۳ انجام شده است و امیدواریم در آینده نزدیک پروژه شهید بادپا و امیر کبیر افتتاح شود.

,

97 درصد نیروهای پروژه تقاطع غیر هم سطح شهید الله دادی بومی هستند

, 97 درصد نیروهای پروژه تقاطع غیر هم سطح شهید الله دادی بومی هستند,

مدیرعامل گروه تخصصی شهید رجایی خاطر نشان کرد: برای انجام این پروژه کارخانه پیش ساختگی خاتم را به شهر کرمان منتقل کردیم و این پروژه بدون هیچ انسدادی و با روش پیش ساختگی انجام شده است.

,

فلاح افزود:یکی از افتخارات این پروژه استفاده ۹۷درصد از نیروهای بومی است و رسوبی دانشی در این شهر اتفاق افتاده است و تمامی مهندسین مسلط به کار هستند.

,

وی در پایان عنوان داشت: پیمانکاران این پروژه بومی هستند و مبلغ کل پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید الله دادی 28میلیارد تومان بوده است.

,

اگر اعتماد مردم کم شود زحمات دولتمردان در پله اول از بین می رود

, اگر اعتماد مردم کم شود زحمات دولتمردان در پله اول از بین می رود ,

جمالی زاده مغاون عمرانی وزارت کشور صبح امروز در آیین افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید الله دادی اظهار داشت: در این شرایط خاص کشور و دولت نکته بسیار مهمی که می تواند کمک به امنیت کشور باشد شهرداری ها و ارگان های دولتی هستند که کمتر مورد توجه قرار گرفته اند.

,

وی گفت: اگر بخواهیم امنیت ملی کشور را داشته باشیم در کنار قدرت های خدادادی، اکتسابی و نظامی باید در شهرها و روستاها حس تعلق مردم را بالا ببریم و این افزایش حس رفاقت و صمیمیت باعث بالا رفتن افزایش وفاق و همدلی و در نتیجه بالا رفتن امنیت اجتماعی و تضمین امنیت ملی است.

,

پاشنه آشیل ما اعتماد مردم است

, پاشنه آشیل ما اعتماد مردم است,

معاون عمرانی وزارت کشور خاطر نشان کرد: شوراها و شهرداری ها در خاکریز اول قرار دارند و اگر اعتماد مردم کم شود همه زحمات دولت مردان در پله اول از بین می رود.

,

جمالی زاده با اشاره به این که مردم مسائل و مشکلات خود را با شهرداری ها و شوراها مطرح می کنند،عنوان داشت: حال اگر بتوانیم اعتماد سازی را در این مجموعه ها که در بطن جامعه قرار دارند انجام دهیم کار آسان تر می شود؛ پاشنه اشیل ما اعتماد مردم است نه لشکر کشی به خلیج فارس.

,

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس هیچ یک از این ساختارها را نداشتیم و خیلی از زیر ساخت ها در دهه ۶۰ نبود اما اعتماد مردم را داشتیم که در حال حاضر کمرنگ شده است.

,

سپاه برای اجرای طرح های عمرانی کرمان تلاش می کند

, سپاه برای اجرای طرح های عمرانی کرمان تلاش می کند ,

جمالی زاده توضیح داد: باید آشتی مردم با شهرداری ها، شوراها و حاکمیت را ایجاد کنید؛ سه بسته خوب برای عمران شهر کرمان ایجاد شده است و دوستان ما در سپاه پاسدارن در تلاش اند تا آن ها را اجرا کنند.

,

معاونت عمرانی وزارت کشور با بیان این که شهرداری ها در رضایت مندی و نارضایتی مردم نقش مهمی دارند، بیان کرد: بودجه کل کشور ۶۶ هزار میلیارد ریال است که بودجه شهرداری ها از این مقدار بودجه ۶۵ هزار میلیارد ریال می باشد و باید تلاش کنند رضایت مردم ایجاد شود.

,

وی در پایان تصریح کرد: مسئولین باید با هم همدل شوند و یک دوره طلایی را ایجاد کنند بنابه گفته مقام معظم رهبری ما باید دنبال جهش برای رسیدن به پیشرفت باشیم.

,

وجود 200 پروژه نیمه تمام در استان کرمان

, وجود 200 پروژه نیمه تمام در استان کرمان,

محمدجواد فدایی استاندار کرمان در این مراسم گفت: خدا را شاکریم که توانستیم یکی دیگر از پروژه های شهری را به اتمام برسانیم و گامی موثر در جهت خدمت به مردم برداریم.

,

وی افزود: تصمیماتی که گرفته می شود باید کارشناسی باشند تا با تغییر مدیریت تغییری پیدا نکند و همچنین مدیریت باید تابع نظرات کارشناسی باشد نه نظرات سلیقه ای.

,

استاندار کرمان خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی تصمیمات مبنای کارشناسی نداشته است بنابراین در اجرا با مشکل رو به رو شده ایم؛ زمانی منابع مالی محدود و نیاز های جامعه زیاد است باید اولویت بندی صورت گیرد و بر آن اساس اجرا شوند تا علاوه بر رضایت مردم از منابع هم به درستی استفاده شود.

,

فدایی ادامه داد: در استان کرمان ۲۰۰ پروژه ملی نیمه تمام داریم و زمانی که پروژه ای ۱۵ سال طول می کشد و صدای کسی در نمی آید یعنی در اولویت نبوده است.

,

وی با اشاره به این که مسائل فنی، مالی، اجتماعی، اقتصادی، زیستی و رقابتی در کارشناسی ها نقش دارد؛ بیان کرد: پل راه آهن در تاریخ ۹۸/۹/۱۵ و همچنین پل امیر کبیر باید در تاریخ ۹۹/۴/۱۵به بهره برداری برسد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه