اخبار داغ

وزیر راه و شهرسازی:

فعالیت فرودگاه همدان نیازمند استقبال مردم از آن است/ افزایش وام مسکن زوجین به 120 میلیون تومان

فعالیت فرودگاه همدان نیازمند استقبال مردم از آن است/ افزایش وام مسکن زوجین به 120 میلیون تومان
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه فرودگاه همدان فرودگاهی است که یک اندیشه خوب و دقیقی را برای آن در نظر گرفتند گفت: این فرودگاه از استانداردهای تراز اولی برخوردار است به ویژه اینکه برج مراقبتش در نوع خودش کم نظیر است و ما امیدوار هستیم مردم همدان از آن استقبال بیشتری کنند تا پروازهای بیشتری داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نافع؛ صبح امروز وزیر راه و شهرسازی برای افتتاح چندین پروژه عمرانی و زیرساختی وارد همدان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 محمد اسلامی در ابتدای این سفر ابتدا برج مراقبت فرودگاه همدان  را افتتاح  و سپس بازدید از ایستگاه راه آهن همدان داشتند .

,

وی در حین افتتاح برج مراقبت فرودگاه همدان در جمع خبرنگاران هدف از سفر به همدان را ضمن  دیدار از مردم استان همدان ، بازدید از پروژه های زیر ساختی و عمرانی که در حوزه راه و شهرسازی در استان در حال اجرا است عنوان کرد و گفت:  هم در بحث فرودگاهی و هم در بحث زیرساختاری  همچون حمل و نقل جاده ای و ریلی طرح های را در دست اجرا  و در برنامه داریم که تعدادی به بهره برداری و تعدادی هم کلنگ زنی خواهد شد و تمرکز امروز ما بر برنامه های حوزه زیر ساخت های  حمل و نقل است.

,

 

,

 

,

, ,

 

,

وزیر راه و شهرسازی  با اشاره به بحث باز آفرینی شهری در همدان گفت: ما در استان همدان با توجه به بافت قدیمی اش بحث مربوط به بازآفرینی شهری  را هم داریم و همچنین  پروژه های مسکنی را هم متناسب با نیازی که جامعه  دارد در برنامه داریم.

,

 وی با بیان اینکه فرودگاه همدان فرودگاهی است که  یک اندیشه خوب و دقیقی را برای آن در نظر گرفتند گفت: این فرودگاه از استانداردهای  تراز اولی برخوردار است به ویژه اینکه برج مراقبتش در نوع خودش  کم نظیر است و ما امیدوار هستیم  مردم همدان از فرودگاه همدان استقبال بیشتری کنند تا پروازهای بیشتری  داشته باشد

,

اسلامی افزود: هم اکنون  از این فرودگاه استفاده نمیشود و وقتی که از فرودگاه استفاده نشود فرودگاه به سمت متروکه شدن می رود و مستلزم استقبال مردم است و من از مردم و فعالین اقتصادی  در خواست می کنم تقاضاهایشان برای سفر هوایی به همدان را بیشتر کنند .

,

وزیر راه و شهرسازی در ادامه در حین بازدید از راه آهن همدان با بیان اینکه از یک بابت خوشحالیم ریل به همدان رسیده و مردم شهرهای مجاور از سفر به همدان بهره مند میشوند  گفت: باید این ایستگاه را به داخل شهر همدان برسانیم که این تصمیم گرفته شده است .

,

وی ادامه داد: ما اینجا خط اتصال ریل به ملایر و همچنین سنندج در بحث اجرا  داریم و امیدواریم بتوانیم با استفاده از تمام ظرفیت هایی که است  اقدامات تکمیلی را برای توسعه شبکه راه آهن برای استان همدان داشته باشیم  و مردم بتوانند از حرکت ریلی متفاوت بهره مند شوند.

,

اسلامی در ادامه با اعلام خبرافزایش وام زوجین برای مسکن به 120 میلیون تومان گفت: مبلغ وام زوجین 80 میلیون تومان  برای شهری مانند همدان  بود که طبق مصوبه ای که از شورای پول و اعتبار داشتیم این امروز به 120 میلیون رسیده است.

,

 وی در خصوص پروژه های مسکن گفت:  جامعه هدف ما جامعه متوسط به پایین است که  ما سعی کرده ایم براساس نرخ رشدی که تقاضا داشته عرضه را هم داشته باشیم .

,

وزیر راه و شهرسازی گفت: موضوع مهمی که در دستور کار ما بوده و برای آن تمهیدات را داشتم ابتدا  عرضه زمین  و سپس 80 در صد مبلغ مورد نیاز برای ساخت واحد مسکونی را بانک ها به سازندگان تسهیلات می دهند و این میتواند در حین ساخت به خریداران منتقل بشود به این صورت که عرضه را  تقویت می کینم تقاضا هم  از آن بهره مند است؛ با این شرایط  همچون عرضه و زمین و این تسهیلات که به سازنده داده  میشود  امیدواریم شامل رونق ساخت و ساز باشیم.

,

انتهای  پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه