اخبار داغ

همایش گروه‌های قرآنی در بهارستان برگزار شد

همایش گروه‌های قرآنی در بهارستان برگزار شد
همایش گروه‌های قرآنی با حضور مسئولین شهرستانی و حافظان قرآن کریم در شهرستان بهارستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، همایش گروه‌های قرآنی با حضور ١٨ گروه قرآنی و تعداد ٥٠٠ نفر شرکت کننده و به همراه ١٨ مربی قرآنی منطقه و مسئولین شهرستان بهارستان در مسجد صاحب الزمان (عج) واقع در شهرک فجر بخش بوستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

بنابر این گزارش این گردهمایی به وسیله کانون فرهنگی هنری نرجس بهارستان و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و همچنین هیأت امنای مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار گردید.

,

این همایش با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید آغاز گردید و در ادامه مسئولین برگزاری مراسم مذکور پیرامون موضوع همایش و اهمیت انس گرفتن با قرآن کریم برای حاضرین سخنرانی کردند.

,

گفتنی است که اجرای سرودها و نمایش‌های قرآنی از جمله نکات قابل توجه این مراسم بود که توسط گروه سرود روزه اولی‌ها که دانش آموزان دختر بهارستانی اعضای آن می باشند، انجام شد. 

,

بدون تردید برگزاری چنین همایش‌هایی می تواند تاثیر به سزایی در ترقیب و تشویق اقشار مختلف جامعه برای توجه بیشتر به امور دینی و همچنین انس گرفتن با قرآن و شرکت در محافل قرآنی داشته باشد.

,

لازم به ذکر است که درپایان همایش گروه‌های قرآنی علاوه‌بر تقدیر از ٩ نفر از خادمان قرآن کریم فعال در شهرستان بهارستان، از خواهران حافظ قرآن کریم و همچنین از گروه سرود روزه اولی‌ها نیز تقدیر به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه