اخبار داغ

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

5400 شهید استان کردستان سند بیداری مردم کردستان در مقابل دشمنان است

5400 شهید استان کردستان سند بیداری مردم کردستان در مقابل دشمنان است
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: این مردم و شهدای این استان نمونه استقامت و پایداری سرزمینی هستند که توانستند قائله کردستان را که اولین توطئه ای بعد از انقلاب بود و ایادی استکبار بر شکوفه انقلاب نواختند برملا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در اجلاسیه پایانی کنگره 5400 شهید استان کردستان که در سالن 6 هزار نفری 22 گولان سنندج برگزار شد اظهار کرد: سند بیداری مردم کردستان در مقابل دشمن٥٤۰۰ شهیدی است که برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن تقدیم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی گفت: در این استان مرزداران با ایمان و راست قامتان همیشه بیدار تاریخ مردان غیور و زنان نجیب این خطه شاهبازانی بودند که نمونه اراده و غیرت کردستان و مایه افتخار کشورند.

,

 

,

سردار رجبی افزود: این مردم و شهدای این استان نمونه استقامت و پایداری سرزمینی هستند که توانستند قائله کردستان را که اولین توطئه ای بعد از انقلاب بود و ایادی استکبار بر شکوفه انقلاب نواختند برملا کنند.

,

 

,

وی عنوان کرد: تاریخ سرزمین کُردها فراموش نمی کند که تنها چند ساعت بعد از رهایی از چنگال رژیم منحوس پهلویی دستور حمله به نهال یک شبه انقلاب توسط استکبار را صادر کردند و ثمره آن شهادت جوانان و غیرتمندان ما بود.

,

 

,

سردار رجبی بیان کرد: هنوز خون ریخته شده انقلابیون ما خشک نشده بود که بار دیگر توسط استکبار و دست نشاندگانشان انقلابیون را به خون بستند و به ناحق خون انقلابیون رد این استان به زمین ریخته شد.

,

 

,

وی بیان کرد: با توطئه دشمن در این استان، نهال پیشمرگان مسلمان کرد در کنار نهال ذلال یک شبه انقلاب شکل گرفت و پیشمرگان مسلمان کرد با مهاجران متعهد شدن و ورقی زرینی از انقلاب را افزودند.

,

 

,

سردار رجبی بیان کرد: پیام رهبری در آن زمان این بود که ما در کردستان با کفر می جنگیم نه با کُرد که این پیام روحیه جدیدی در بین مردم ایجاد کرد.

,

 

,

وی افزود: مقام معظم رهبری در سال 88 در میدان آزادی سنندج با ایمان و بسیار هوشمندانه افزودند که کُردها دارای برد منطقه ای و جهانی هستند که این برای ما یک فرصت است.

,

 

,

سردار رجبی بیان کرد: از جانب رهبر و مقتدایمان متناسب با مقتضایات زمان هوشمندانه در خصوص مردم نحیب و جوانمرد کردستان مطرح کرد، فرمانده کل قوا در این سفر کردستان را سرزمین فرهنگی و زبان کردی را سرمایه ملی و کردستان را وطن ملی تبیین کرده و از همه مهمتر کردستان افتخار داشت که قدمگاه فتوای جهان اسلام مبنی بر حرمت توهین به مقدسات اهل سنت توسط رهبر در این سفر تاریخی باشد که به وحدت ملی و سند جاوانگی و همبستگی و مرزداران کردستان تبدیل شد و به عنوان منشور قومی و مذهبی پذیرفته شد.

,

 

,

وی بیان کرد: بیانات مقام معظم رهبری موجب همبستگی و انسجام بیشتر مردم شد تا راهبرد نهایی آن آرامش خاصی باشد برای هم استانی ها و ضربه ای به ایادی استکبار باشد.

,

 

,

سردار رجبی بیان کرد: بیانات مقام معظم رهبری موجب همبستگی و انسجام بیشتر مردم شد تا راهبرد نهایی آن آرامش خاصی باشد برای هم استانی ها و ضربه ای به ایادی استکبار باشد.

,

 

,

وی افزود: کردستان امروز تبدیل به منطقه امن جهانی شده تا الگوی امنی برای همسایگان باشد و با اقتدار می توان گفت که ثمره رشادت جانبازان و جانفشانی شهدا این افتخار را برای کردستان به ارمغان بیاورد.

,

 

,

سردار رجبی بیان کردند: سپاه پاسداران ضامن امنیت در استان است که با وفاداری کردستانی ها این امنیت ایجاد شده و نیز در راستای بیداری و امنیت پایدار چیزی کم گذاشته نشده است.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: 10 هزار شهید کُرد اهل سنت در استان های آذربایجان غربی و کرمانشاه و کردستان و نیز 5400 شهید در کردستان برای ایجاد این امنیت جانفشانی کردند.

,

 

,

سردار رجبی در خاتمه بیان کرد: پیشمرگان کُرد شهدای مهاجر استان کردستان ستارگان درخشان آسمان بیداری بودند و خوب درخشیدند که توانستند امنیت و آرامش مثال زدنی را در استان مجاهدت های خاموش ایجاد کنند.

,

 

,

, ,

 

,

آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه کردستان در ادامه گفت: خدای متعال می‌فرماید کسانی که در راه خدا جهاد می‌کنند، چه شهیدانسان و چه پیروزمندانشان در نزد خداوند از جایگاه والایی برخوردارند.

,

 

,

وی گفت: این عزیزان ایثار و شهدا و خانواده معطم شهدا که با ایثارشان امنیت را برای این ملت بااستقامت و سرافراز فراهم کرده‌اند و این مردم دشمنانشان را به خاک مذلت می‌نشاند.

,

 

,

وی اظهار داشت: گشودن باب شهادت موجب رساندن برخی انسان ها به ملکوت شد و شهدا افراد زنده ای هستند با قهقهه مستانه اشان در نزد خداوند روزی می خورند.

,

 

,

وی با بیان اینکه خداوند متعال طبق وعده خود ارزش خانواده  شهدا را می داند ، برخی افراد طبق وعده الهی برای دفاع از میهن خود به شهادت رسیدند و برخی هم ماندند که با مجاهدت هایب خودشان پوزه استکبار را به زمین بمالند.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در استان کگردستان گفت: ملت ایران اسلامی با ایثار و وفداکاری خود در دوران هشت سال دفاع مقدس دشمن را به خاک مذلت نشاندند و نگذاشتن ذره اتی از خاک ایران به دستان دشمنان بیفتد.

,

 

,

حجت الاسلام شاهرودی با تاکید بر اینکه کردستان سرافراز سرزمین وفا داری و صفا است ، عنوان کرد: استان کردستان با تقدیم 5400 شهید سرزمین مجاهدت های خاموش هستند که با استقامت خود در برابر معاندان نظام خواب ناآرامی برای معاندان انقلاب در این استان رقم زدند.

,

 

,

وی با اشاره به دیدار دست اندرکاران کنگره 5400 شهید استان کردستان با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: ولایتمداری ملت انقلاب اسلامی آنقدر بود که با جانفشانی خود نگذاشتند دست معاندان انقلاب به خاک ما برسد.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: به شهادت رسیدن 50 نفر از علمای بزرگ کردستان نماد بارز وفادارای مردم کردستان به ولایت و ولایتمداری است.

,

 

,

حجت الاسلام شاهرودی اذعان کرد: ماموستا ملا حیدر فهیم ، ماموستا برهان عالی ، ماموستا شیخ الاسلام نمونه ای از هزاران شهیدان استان کردستان است که با ولایتمتداری خود خواب را بر دشمنان نظام آشفتند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه