اخبار داغ

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

30 گروه جهادی ـ تبلیغی به استان‌های سیل زده اعزام شدند

30 گروه جهادی ـ تبلیغی به استان‌های سیل زده اعزام شدند
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به کمک های عمرانی و جهادی و نیز فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: تاکنون در قالب برنامه کوتاه مدت و در رمضان امسال ۳۰ گروه جهادی تبلیغی به استان های یاد شده، اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت؛ حجت الاسلام هادی صاحبقرانی صبح امروز در آئین افتتاح دارالقران دارالتبلیغ حسینی تربت حیدریه  به کمک های عمرانی و جهادی و نیز فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در مناطق سیل زده خوزستان، لرستان و گلستان اشاره کرد و گفت: فعالیت ما در سه محور کوتاه، میان و بلند مدت برنامه ریزی و اجرا شده که تاکنون در قالب برنامه کوتاه مدت و در رمضان امسال ۳۰ گروه جهادی تبلیغی به استان های یاد شده، اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

وی تصریح کرد:  برنامه میان مدت ما در همین قالب های یاد شده تا پایان تابستان انجام خواهد شد و در قالب برنامه بلند مدت تا یک سال آینده اعزام گروه‌های جهادی ادامه خواهد یافت.

,

 

,

صاحبقرانی گفت: حضور هیات های مذهبی در این استان در برپایی موکب‌ها به منظور تامین اسکان و تغذیه سیل زدگان نیز نباید از نظر دور داشته باشیم.

,

 

,

وی از مسجد به عنوان محوری ترین کانون حریم امن ولایت نام برد و گفت: امروز بزرگترین اجتماعات جوامع اسلامی در گرد ولایت شکل می گیرد.

,

 

,

صاحبقرانی تصریح کرد: تنها وسیله سعادت و خوشبختی بشریت، تبعیت از ولایت مطلقه فقیه می باشد و اجتماعات حمایت از ولایت و رهبری بزرگترین تشکل ها و اجتماعات را به وجود آورده و دشمنان اسلام از این اجتماع های بزرگ می ترسند.

,

 

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی همچنین از برنامه های این اداره در حوزه اوقات فراغت یاد کرد و گفت: در بحث اوقات فراغت اکنون ۴۷۰ روحانی مستقر و 200 روحانی طرح هجرت در سطح استان مشغول فعالیت هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه