اخبار داغ

ظریف خبر داد:

صدور ویزای الکترونیک به زودی در تمام فرودگاه‌های کشور/ دولت تمام تلاش خود را جهت احیا زاینده رود انجام می دهد

صدور ویزای الکترونیک به زودی در تمام فرودگاه‌های کشور/ دولت تمام تلاش خود را جهت احیا زاینده رود انجام می دهد
وزیر امور خارجه گفت: رئیس‌جمهور در آخرین جلسه هیئت دولت مقرر کرد و هیئت دولت هم تصمیم گرفت وضعیت کنونی فرودگاه امام خمینی(ره) به‌زودی در تمام فرودگاه‌های کشور تعمیم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صاحب نیوز؛ محمدجواد ظریف پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اصفهان اظهار کرد: اصفهان شهری است که نماد تمدن و فرهنگ ایرانی است و مرکز گردشگری کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از  , صاحب نیوز, ؛ محمدجواد ظریف پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اصفهان اظهار کرد: اصفهان شهری است که نماد تمدن و فرهنگ ایرانی است و مرکز گردشگری کشور است.,

وزیر امور خارجه تصریح کرد: امروزه علاوه بر فواید زیاد اقتصادی که گسترش گردشگری داراست، فوایدی راهبردی هم دارد و باعث نزدیکی و آشنایی فرهنگ‌ها با یکدیگر می‌شود.

,

ظریف عنوان کرد: عمق تاریخی ایران در شهرهایی مانند اصفهان کاملاً مشخص است و برای یک بازدید کننده خارجی بیانگر غرور ملی ایرانیان است و همچنین ایرانی که چنین تمدن و فرهنگی دارد، چنین ایرانی را نمی‌توان تهدید کرد و همیشه باید تکریم کنند و نباید ایرانی را جز با زبان احترام با او برخورد کرد و این فایده راهبردی گردشگری است.

,

وی با بیان اینکه اطمینان می‌دهم وزارت خارجه در خدمت تمام شهرهای ایران و اصفهان است، اذعان کرد: وزارت امور خارجه مدت‌هاست ویزای الکترونیک صادر می‌کند و این ویزا در گذرنامه‌ها درج نمی‌شود که این مرسوم و در اکثر کشورهای دنیا به این شکل ویزا صادر می‌شود.

,

محمدجواد ظریف بیان کرد: اکنون در فرودگاه امام خمینی(ره) هماهنگی‌هایی شده که بدون ثبت مهر ورودی در گذرنامه با امکانات رایانه‌ای ورود انجام می‌شود.

,

وی افزود: رئیس‌جمهور در آخرین جلسه هیئت دولت مقرر کرد و هیئت دولت هم تصمیم گرفت که این وضعیت که ما اکنون در فرودگاه امام خمینی داریم به‌زودی در تمام فرودگاه‌های کشور تعمیم شود.

,

ظریف در مورد وضعیت زاینده‌رود گفت: دولت تمام تلاش خود را انجام داده و بازهم انجام خواهد داد تا با تأمین منابع مورد نیاز آب در زاینده‌رود جاری بماند که البته کار سختی است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه