اخبار داغ

پیگیری علل متروکه‌ ماندن راهدارخانه‌ "کماسر"؛

معاون فنی اداره راهداری قزوین: اتمام پروژه راهدارخانه "کوهستان" نیازمند تامین اعتبار است

معاون فنی اداره راهداری قزوین: اتمام پروژه راهدارخانه "کوهستان" نیازمند تامین اعتبار است
معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان قزوین گفت: راهدارخانه کوهستان (کماسر) در صورت تامین اعتبار لازم تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ جاده‌هایی که باید مسیر پیشرفت را طی ‌کنند اما این بار این جاده‌ها زمینه‌ی تلفات انسانی را مهیا کرده‌اند، جاده‌ی دهستان الموت غربی و راهدارخانه‌ای که پیش از بهره برداری متروکه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

راهدارخانه‌ی روستای کاماسار الموت غربی پیش از آنکه مورد بهره‌برداری قرار بگیرد بجای کمک رسانی به مردم بعد از دو سال به خانه‌ای برای پرندگان و حیوانات تبدیل شده‌است.

, راهدارخانه‌ی روستای کاماسار الموت غربی پیش از آنکه مورد بهره‌برداری قرار بگیرد,

فیاض بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره این موضوع اظهار کرد: هدف از احداث راهدارخانه کماسر با توجه به مکانیابی انجام شده در جهت ارائه خدمات و عملیات شبانه روزی راهداری در محورهای روستایی و آماده سازی محلی امن برای اسکان مسافرین در راه مانده است.

,

, ,

 

,

وی ادامه داد: محل نگهداری ماشین آلات و تجهیزات راهداری و کاهش هزینه‌های نگهداری و سوخت ماشین آلات از دیگر اهزاف راه اندازی راهدارخانه کماسر است.

,

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان قزوین ابراز کرد: پروژه راهدارخانه کوهستان (کماسر) شامل سوله فلزی به مساحت 620و ساختمان جانبی اداری به مساحت 272است و مبلغ قرارداد منعقده 7178میلیون ریال بوده که در سال 1396 به میزان 936میلیون ریال و در سال 97به میزان 2816میلیون ریال از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

,

وی افزود: این میزان اعتبار در حالی است که میزان پیشرفت ریالی پروژه در این سال‌ها به میزان 4348میلیون ریال و در حدود 60درصد پیشرفت فیزیکی در این پروژه به انجام رسیده است.

,

این مسئول در پایان گفت: در صورت تامین اعتبار لازم در سال 98 پروژه مذکور تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه