اخبار داغ

دبیر اجرایی خانه کارگر استان سمنان:

علت حادثه معدن طزره دامغان در دست بررسی است/ فعالیت بیش از یک هزار نفر در معدن البرز شرقی دامغان

علت حادثه معدن طزره دامغان در دست بررسی است/ فعالیت بیش از یک هزار نفر در معدن البرز شرقی دامغان
دبیر اجرایی خانه کارگر استان سمنان با اشاره به اینکه علت حادثه معدن طزره دامغان در دست بررسی است، گفت: بی توجهی کارفرما و کارگران می تواند دلیل اتفاقات پیش آمده باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب الله محقق دبیر اجرایی خانه کارگر استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، در خصوص حوادث اخیر پیش رو در معدن زغال‌سنگ طزره دامغان گفت: مهم ترین دلیل پیش آمدن این حوادث می تواند بی توجهی کارفرما، مسئولین و در برخی اوقات کارگران باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

دبیر اجرایی خانه کارگر استان با اشاره به اینکه دلیل پیش آمدن این حوادث ناگوار در معادن در دست بررسی قرار گرفته است، افزود: در طی دو هفته گذشته دو کارگر بر اثر ریزش تونل در معدن زغال‌سنگ و یک کارگر بر اثر گاز گرفتگی جان خود را از دست داده اند.

, کارگر,

محقق با بیان اینکه یک هزار نفر در معدن البرز شرقی شهرستان دامغان مشغول به فعالیت هستند، مطرح کرد: بیش از 500 نفر در بخش معادن و مابقی در بخش های مختلف کار می کنند.

, محقق,

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته چند معدنکار شهرستان شاهرود و دامغان در حادثه معدن استان گلستان جان خود را از دست دادند، اظهار کرد: در طی سال گذشته موردی از حادثه انفجار و یا گازگرفتگی در معادن سطح استان مشاهده نشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه