اخبار داغ

امام جمعه موقت زیراب مطرح کرد؛

فتنه 88 و کنار رفتن نقاب‌های 30 ساله

فتنه 88 و کنار رفتن نقاب‌های 30 ساله
امام جمعه موقت زیراب گفت: رهبر معظم انقلاب در خطبه تاریخی 29 خرداد 88 سوابق بعضی از نخبگان موثر در آن ایام را بیان کردند تا حال فعلی ایشان بهبود یابد و قطار انقلاب را ترک نکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محسن قبادیان در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به وقایع و حوادث انتخابات 88 اظهار کرد: هنگامی که تنور انتخابات ۸۸گرم شد با نگاهی به صف‌آرایی جناح‌ها و احزاب پیش‌بینی یک رخداد و به تعبیر بعضی از خارج‌نشینان رنسانس سیاسی امری غیرقابل انکار بود.

وی افزود: کنار رفتن بعضی از نقاب‌های ۳۰ساله هم موید این اتفاق است، ایجاد یک فضای پرتنش که 2 قطب داشت و تلاش برای 2قطبی سازی هدفی دیرینه را دنبال می‌کرد و هرچه به روزهای پایانی انتخابات نزدیک‌تر می‌شدیم کدهای جدیدتری را دریافت می‌کردیم.

امام جمعه موقت زیراب با بیان اینکه در روز انتخابات کد اصلی داده شد(تقلب واغتشاش) خاطرنشان کرد: مشارکتی بی‌نظیر در سپهر انقلاب اسلامی با عنوان انتخاب ریاست جمهوری درحال رخداد بود، شرکت ۴۰میلیون ایرانی و این برای آن‌طرفی‌ها اصلا مطلوب نبود.

قبادیان افزود: تحرکات ماقبل هم موید ناخوشایندی آنان از وضع موجود بود که تعبیر رهبر معظم انقلاب در آن ایام بهترین و دقیق‌ترین عبارت است"قرارگرفتن در ریل انقلاب اسلامی".

وی با اشاره به اعلام زودهنگام پیروزی موسوی در آن شب اظهار کرد: امروز بعد از ۱۰سال و با انتشار ماوقع جلسه نمایندگان کاندیداهای معترض با رهبر معظم انقلاب می‌توان درک کرد، چرا آن‌قدر اصرار بر تقلب در انتخابات داشتند.

امام جمعه موقت زیراب افزود: از پیگیری قانونی سرباز می‌زدند، اهرم‌های فشار مختلفی را اعم از انتشار بیانیه‌های زهرآگین که بی‌اعتمادی مردم نسبت به نظام را دنبال می‌کرد، دعوت به اغتشاش عمومی که البته پوششی بود برای میلیشیاهای منافقین، عوامل ام آی 6، جاسوسان تربیت شده سیا برای انقلاب‌های مخملی، نامه اصلاح ناپذیران به ایالات متحده جهت تشدید تحریم‌ها علیه ایران، کشته‌سازی و تعویض جایگاه قاتل و مقتول، ظالم و مظلوم برای جهت‌دهی احساسی افکار عمومی چه در داخل کشور و چه در فضای بین‌الملل را مورد استفاده قرار دادند، اما ایستادگی و اقتدار رهبر معظم انقلاب، سد سدیدی بود تا ملک و ملت را امیدوار به جلو رهنمون کند.

قبادیان تصریح کرد:البته برخورد این امواج به این سدمحکم غیرقابل نفوذ، باعث انعکاس آنچه این امواج دردرون داشتند نیزشد در شعار؛"انتخابات بهانه است،اصل نظام نشانه است"همان رنسانس سیاسی که به دنبالش بودند.

وی افزود: فضایی غبارآلود و نامعلوم برای قشر خاکستری بوجود آمد، عده‌ای تحت تاثیر جو پوشالی رسانه‌ای قرار گرفته بودند و برخی مات ومبهوت.

امام جمعه موقت زیراب با بیان اینکه اینجا بزنگاه فتنه ۸۸ بود، چرا که تدبیر وعمل بهنگام جامعه را به سوی صلاح و فلاح سوق می‌داد و هزینه‌های موردنظر دشمن برای کشور را به حداقل می‌رساند، خاطرنشان کرد: 29 خرداد ۸۸، روز جمعه مصلی تهران همه چشم و گوش‌ها را به خود جلب کرد، رهبر معظم انقلاب همچون همیشه پدرانه دست نوازش برسرهمه کشیدند، لکن مقتدرانه قانون را فصل الخطاب معرفی کردند و این یعنی هوچی‌گری و غوغا سالاری جمهوری اسلامی را مرعوب نخواهد کرد.

قبادیان افزود: رهبر معظم انقلاب در آن خطبه تاریخی فرمودند؛ بداخلاقی‌های انتخابات زیبنده  یک  فرد انقلابی نیست، حتی سوابق بعضی از نخبگان موثر در آن ایام را بیان کردند تا حال فعلی ایشان بهبود یابد و قطار انقلاب را ترک نکنند.

وی تاکید کرد: این فراز فرمایشات ایشان شاه کلید است برای قرار گرفتن در تراز انقلاب؛ "شما دیدید فتنه ای به وجود آمد، کارهائی شد، تلاش‌هایی شد، آمریکا از فتنه گران دفاع کرد، انگلیس دفاع کرد، قدرت‌های غربی دفاع کردند، منافقین دفاع کردند، سلطنت طلب‌ها دفاع کردند؛ نتیجه چه شد؟ نتیجه این شد که در مقابل همه‌ی این اتحاد و اتفاق نامیمون، مردم عزیز ما، ملت بزرگ ما در روز نهم دی، در روز بیست و دوی بهمن، آن چنان عظمتی از خودشان نشان دادند که دنیا را خیره کرد.

امام جمعه موقت زیراب گفت: ایران امروز، جوان امروز، تحصیلکرده امروز، ایرانیان امروز، آنچنان وضعیتی دارند که هر توطئه ای را دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی زمینه چینی کند، به توفیق الهی توطئه را خنثی میکنند. منتها توجه داشته باشید؛ باید تقوا پیشه کنیم. آنچه ما را قوی می‌کند، تقواست؛ آنچه ما را آسیب ناپذیر می‌کند، تقواس؛ آنچه ما را به ادامه این راه تا رسیدن به اهداف عالیه امیدوار می کند، تقوا است."

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه