اخبار داغ

مدیر آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد خبر داد؛

تجهیز 80 درصد مدارس خلیل‌آباد به سیستم گرمایشی مطبوع / والدین دانش آموزان 540 میلیون تومان به مدارس کمک کرده‌اند

تجهیز 80 درصد مدارس خلیل‌آباد به سیستم گرمایشی مطبوع / والدین دانش آموزان 540 میلیون تومان به مدارس کمک کرده‌اند
مدیر آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد از تجهیز 80 درصد از مدارس شهرستان به سیستم گرمایش مطبوع خبر داد و گفت: در سال تحصیلی گذشته ۵۴۰ میلیون تومان به مدارس خلیل‌آباد از طرف والدین کمک شده است و این آمار تنها مربوط به کمک‌های بالای ۱۵۰ هزار تومان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، محمود روشندل، مدیر آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد پیش از ظهر امروز در نشست شورای آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد که با حضور اعضاء در سالن جلسات این اداره برگزار شد اظهار داشت: در سه ماه تابستان باید زیر ساخت های تعلیم و تربیت سال تحصیلی جدید را فراهم‌ کنیم و جلسات و نشست های فراوانی در این برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه در سال جاری حدود هشتاد فرهنگی شهرستان خلیل‌آباد بازنشسته خواهند شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم نیروی انسانی مورد نیاز سال تحصیلی آینده را ساماندهی کنیم.

,

مدیر آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه اخلاق مداری باید سرلوحه کار مدیران مدارس باشد، تصریح کرد: اولیاء دانش آموزان نباید دغدغه ثبت نام فرزندان خود را داشته باشند.

,

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای فراهم کردن مدارسی ایمن و آرام به کار گرفته ایم، اذعان کرد: پروژه های جدیدی برای آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد تعریف می شود که ۵ پروژه آموزشی در روستاهای سعدالدین، جابوز، ابراهیم آباد و ارغا در حال ساخت و تکمیل است.

,

روشندل با اشاره به اینکه اردوگاه شهید جعفریان یکی از نقاط گردشگری شهرستان محسوب می شود، عنوان کرد: سالن پذیرایی و همایش های اردوگاه در حال تکمیل شدن است و به دنبال فراهم کردن شرایط استفاده از برخی از آلاچیق های این اردوگاه در زمستان هستیم ولی تکمیل شدن این اردوگاه استانی نیازمند توجه خیرین و همچنین اعتبارات بیشتری است.

,

وی با تأکید بر اینکه 80 درصد مدارس خلیل‌آباد به سیستم گرمایشی مطبوع مجهز شده اند، تشریح کرد: در سال تحصیلی گذشته ۵۴۰ میلیون تومان به مدارس خلیل‌آباد از طرف والدین کمک شده است و این آمار تنها مربوط به کمک‌های بالای ۱۵۰ هزار تومان است.

,

دبیر شورای آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد با بیان اینکه رتبه بندی فرهنگی مدارس برای اولین بار در شهرستان انجام شد، ابراز کرد: برگزاری ۴۰ گفتمان حوزه انقلاب از بهمن ماه کلید خورد و همچنین مسابقاتی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب در سطح آموزشگاهی و شهرستانی برای دانش آموزان طراحی شده است.

,

وی در پایان با اشاره به اینکه کسب ۵۰ مقام استانی و ۲ مقام کشوری از جمله افتخارات دانش آموزان در سال جاری بود، خاطرنشان کرد: ۴۶۰ مورد اهدا جوایز به برندگان مسابقات، شکل گیری انجمن اسلامی دانش آموزان، انعقاد تفاهم نامه ها با دستگاه های دولتی و... از جمله اقدامات آموزش‌وپرورش در سطح مدارس بود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه