اخبار داغ

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:

تحریم‌ها سبب آشتی مراکز تحقیقات و تولید شده است/ امروز با همت خودمان قادر به حل مشکلاتی هستیم که تا دیروز فکرش را هم نمی‌کردیم

تحریم‌ها سبب آشتی مراکز تحقیقات و تولید شده است/ امروز با همت خودمان قادر به حل مشکلاتی هستیم که تا دیروز فکرش را هم نمی‌کردیم
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه شرایط سختی که بر اثر تحریم ها برای بخش های صنعت و تولیدی پیش آمده را باید به فال نیک بگیریمT افزود: تحریم ها باعث شد که یک آشتی بین بخش تولید، صنعت و مراکز تحقیقاتی شکل بگیرد و ما توانستیم ظرفیت هایمان را خوب بشناسیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نافع؛ منصور غلامی در مراسم اختتامیه گردهمایی روسای جهاد دانشگاهی همدان ضمن تشکر از افرادی که تحت عنوان جهاد فعالیت می کنند گفت: جهاد دانشگاهی همدان کنار کارهای فرهنگی که انجام داده  ارائه خدمات پزشکی هم جزیی از فعالیت هایش بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه جهاد دانشگاهی با تکیه بر توان خود پیشرفت های زیادی داشته است افزود: این پیشرفت ها نشاندهنده مقاومت این دانشگاه در برابر تحریم ها و مشکلات است.

,

 

,

وی با بیان اینکه شرایط سختی که بر اثر تحریم ها برای بخش های صنعت و تولیدی پیش آمده را باید به فال نیک بگیریم افزود: تحریم ها باعث شد که یک آشتی بین بخش تولید، صنعت و مراکز تحقیقاتی شکل بگیرد و ما توانستیم ظرفیت هایمان را خوب بشناسیم.

,

 

,

غلامی ادامه داد: این همکاری باید مداوم و مستمر باشد و چند سال دیگر که مشکلات حل شد این رابطه را نباید قطع کنیم.

,

 

,

وی تاکید کرد: باعث خوشحالی است دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی ما مستمرا در کنار مراکز تولیدی کارهای مشترک را شروع کرده و قراردادهای بزرگی منعقد نموده اند.

,

 

,

وزیر علوم و تحقیقات و فناوری ادامه داد: خیلی از مسائلی که تا چند سال پیش فکر نمی کردیم توسط نیروهای خودمان صورت گیرد بخاطر این همکاری مشترک قادر به حلشان شده ایم و دعا کنیم این کنار هم آمدن ها مستمر بماند .

,

 

,

وی اظهار کرد: هر جا مشتری پای درخواست کار علمی فنی دانشگاهی بوده موفق بوده است و از نمونه آن می توان به صنایع دفاعی اشاره کرد که چون مشتری جدی بوده بدون استثنا قرارداها به خوبی انجام شده است.

,

 

,

غلامی ادامه داد: امیدواریم مشتری های دیگر که می آیند و درخواست کمک و همکاری می کنند پای درخواست به عنوان یک مطالبه گر بمانند و با این ادامه همکاری کارشان را به نتیجه برسانند.

,

 

,

وی با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری به رشد علمی کشور گفت: حفظ جایگاه علمی‌مان در دنیا و اثر گذاری این رشد در سطح جامعه کاری است که در حال انجام است. در کارهای مشترک وتحقیقاتی برای ارائه فناوری های جدید دارد انجام میگیرد و باید چند سالی همینطور پیش برویم تا به نتایج خوبی برسیم.

,

 

,

وزیر علوم و تحقیقات در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالگرد شهادت شهید چمران گفت: شهید بزرگوار نمونه استاد معلم دانشمند جهادی است و جهاد در هر عرصه ای که لازم باشد تعریف میشود.

,

 

,

وی اظهار کرد: شهید چمران قبل و بعد از پیروزی انقلاب هیچ نگاهی به جایگاه دنیوی نداشت گرچه برایش فراهم بود. او معامله خوبی با خدایش داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه