اخبار داغ

جانشین مسئول بسیج اساتید استان همدان:

بسیج اساتید با ۱۲۰۰ عضو در استان، اولویت‌ها و راهکارها را شناسایی می کند

بسیج اساتید با ۱۲۰۰ عضو در استان، اولویت‌ها و راهکارها را شناسایی می کند
جانشین مسئول بسیج اساتید استان همدان با بیان اینکه دکتر محمد علی زلفی گل استاد دانشگاه بوعلی به عنوان استاد تراز انقلاب اسلامی انتخاب شده است گفت: بسیج اساتید با ۱۲۰۰ عضو در استان، اولویت‌ها و راهکارها را شناسایی می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا رجبی در گفتگو با خبرنگار نافع، با بیان اینکه بسیج اساتید از سال ۷۹ با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شد اظهار داشت: بسیج اساتید که به نام دکتر شهید مصطفی چمران مزین شده از سال ۸۲ به شکل جدی در همدان تحت عنوان کانون بسیج اساتید در دانشگاه بوعلی شکل گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

 وی افزود: در استان همدان ۱۶ کانون در دانشگاه‌ها داریم واز این تعداد 9 کانون در شهرستان ها و هفت کانون در همدان راه اندازی شده است.

,

 

,

جانشین  مسئول بسیج اساتید استان همدان با بیان اینکه وظایف این سازمان بیشتر در حوزه های فرهنگی و علمی است عنوان کرد: خیلی از ماموریت های بسیج اساتید در دانشگاه ها در حوزه علم و فناوری است و در بحث های فرهنگی هم اساتید به عنوان فرماندهان جنگ نرم و دانشجویان به عنوان سربازان جنگ نرم هستند.

,

 

,

 رجبی با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگی برای پروژه های مختلف پیوست فرهنگی تدوین می شود گفت: در بحث خیابان بوعلی، بلوار ارم و همدان ۲۰۱۸ بسیج اساتید به بحث پیوست نگاری فرهنگی ورود کرد.

,

 

,

 وی با بیان اینکه در حوزه حفاظت از خاک مطالعات انجام شده و آن را به مجلس شورای اسلامی انعکاس دادیم تاکید کرد: بسیج اساتید با ۱۲۰۰ عضو در استان، اولویت‌ها و راهکارها را شناسایی می کند و آن را ارجاع می‌دهد. مسئول بسیج اساتید استان همدان با اشاره به برنامه‌های شاخص امسال تصریح کرد: یکی از برنامه‌های امسال  انتخاب استاد تراز انقلاب اسلامی است که این مهم در تهران انجام می‌شود و از استان همدان دکتر محمد علی زلفی گل استاد دانشگاه بوعلی به عنوان استاد تراز انتخاب شده است و امروز در تهران مراسم تقدیر انجام می‌شود.

,

 

,

رجبی گفت: مولفه های علمی، روحیه انقلابی و خدمات اجتماعی مهمترین شاخص برای انتخاب استاد تراز انقلاب اسلامی بوده و در مجموع 16 استاد بعنوان استاد تراز انتخاب شده اند.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: در سطح استان نیز در کانون بسیج اساتید در دانشگاه بوعلی برنامه هایی خواهیم داشت که غبارروبی از گلزار شهدا دانشگاه بوعلی و سخنرانی مدیرمسئول روزنامه جوان یکی از این برنامه هاست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه