اخبار داغ

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

حامیان فتنه 88 صلاحیت داشتن هیچ مسئولیتی را ندارند/ دشمن می‌خواهد مردم را مقابل هم قرار دهد/ نامه سران فتنه به آمریکا 400 میلیارد دلار به کشور خسارت وارد کرد

حامیان فتنه 88 صلاحیت داشتن هیچ مسئولیتی را ندارند/ دشمن می‌خواهد مردم را مقابل هم قرار دهد/ نامه سران فتنه به آمریکا 400 میلیارد دلار به کشور خسارت وارد کرد
حمیدرضا ترقی گفت: تمامی افرادی که در فتنه 88 به هر شکلی نقش‌آفرینی کردند، صلاحیت اینکه مسئولیتی در کشور داشته باشند را ندارند و این‌ها به فکر مردم نیستند و تنها به فکر منافع جناحی و قبیله‌ای خودشان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با صبح توس، پیرامون سخنرانی تاریخی مقام معظم رهبری در 29 خرداد 88 و ابعاد مختلف فتنه 88 اظهار کرد: انتخابات سال 88 درخشان‌ترین حضور و مشارکت سیاسی مردم ایران بود که تودهنی محکمی به آمریکا زد اما فتنه گران در آن سال انتخابات را زیر سؤال بردند و نگذاشتند این نقطه درخشان خودش را در عرصه خارجی و داخلی نشان دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه مشارکت گسترده سیاسی مردم را با این کارشان ضایع کردند، گفت: این اقدام فتنه گران زمینه توطئه‌های بیشتر را علیه کشورمان فراهم کرد و تغییر مسیر تحول و براندازی را در دستور کار آمریکا و هم‌پیمانانش قراردادند که پس‌ازآن کشورهای استکباری از فتنه گران شروع به حمایت کردند.

,

ترقی یادآور شد: در طی 8 ماهی که فتنه گران در سال 88 در حال فعالیت بودند خسارات جدی به کشور وارد کردند که تنها در بخش تأسیسات، بانک‌ها، وسایل عمومی حدود 60 میلیارد تومان خسارت وارد کردند و علاوه بر آن خسارات جانبی مثل ازکارافتادن مردم و تعطیلی کارگاه‌ها را نیز به همراه داشت.

,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نامه فتنه گران به سران آمریکایی برای اعمال تحریم‌های سنگین‌تر علیه ایران، گفت: نامه سران فتنه به آمریکا تا سال گذشته بالغ‌بر 400 میلیارد دلار به کشور خسارت وارد کرد و علاوه بر آن خسارات معنوی و کشته و شهید شدن حدود 30 نفر را نیز به دنبال داشت.

,

وی تصریح کرد: افراد در رابطه با فتنه چند نوع بودند، بعضی از آن‌ها با علم و آگاهی از فتنه‌گران حمایت می‌کردند و بعضی از آن‌ها فریب فتنه گران را خورده بودند و تصور می‌کردند که حقی ضایع‌شده و بعضی‌ها هم تحت تأثیر و احساسی با موضوع برخورد کردند.

,

ترقی با اشاره به اینکه افرادی که عامداً از فتنه حمایت کردند، محکوم شدند، گفت: این افراد همان کسانی بودند که نقش اصلی را در به وجود آوردن این فتنه داشتند و بخشی دیگر نیز در دست بیگانگان بود و از آن‌ها خط می‌گرفتند.

,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: افرادی که در سال 88 مدعی بودند که اشتباهی شده بعداً از حرف خود کوتاه آمدند ولی در کل تمامی افرادی که در فتنه 88 به هر شکلی نقش‌آفرینی کردند، صلاحیت اینکه مسئولیتی در کشور داشته باشند را ندارند و این‌ها به فکر مردم نیستند و تنها به فکر منافع جناحی و قبیله‌ای خودشان هستند و نمی‌توانند مدافع منافع مردم باشند، زیرا در سال 88 نشان دادند که می‌توانند منافع مردم را فدای منافع جناحی خود کنند.

,

وی در خصوص پیش‌بینی مقام معظم رهبری پیرامون احتمال فتنه 98، اظهار کرد: همراه با هشدار رهبری در خصوص فتنه 98، تدابیری اتخاذ شد تا از بروز هرگونه فتنه‌ای جلوگیری شود اما ضدانقلاب همچنان به دنبال فرصتی برای ایجاد فتنه هستند که در این راستا با کوبیدن بر طبل نارضایتی مردم تا زمینه اعتراض‌های خیابانی را فراهم کنند و با تحریک اقشاری که دولت نتوانسته آن‌ها را تأمین کند مثل فرهنگیان و کارگران زمینه تظاهرات و شورش‌های خیابانی را فراهم کنند.

,

ترقی خاطرنشان کرد: فتنه گران با ایجاد فضای دوقطبی در مسئله‌های مختلف اعم از سیاسی یا اجتماعی تا با این کار جامعه را در مقابل هم قرار دهند و الان بعضی از افرادی که می‌خواند ارزش‌ها در جامعه پیاده نشود، اقدام به مقابله علیه آمران به معروف و ناهیان از منکر و طلبه‌ها می‌کنند.

,

وی با در خصوص ایجاد فضای تقابل بین گروه‌های دین‌دار و غیر دین‌داران توسط دشمن هشدار داد و گفت: دشمن اشکال و ارقام مختلی از فتنه را در سال 98 برای ایران طراحی کرده است که خوشبختانه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی مراقبت‌های لازم را برای جلوگیری از هر اتفاقی انجام می‌دهند و مردم باید هشیار باشند تا در دام این فتنه گران نیفتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه