اخبار داغ

در راستای کنگره 5400 شهید استان کردستان انجام شد؛

رونمایی از سردیس شهیدان شبلی و تحویل ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند با حضور سرلشکر سلامی + تصاویر

رونمایی از سردیس شهیدان شبلی و تحویل ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند با حضور سرلشکر سلامی + تصاویر
کردستان 63 خانواده بالای سه شهید دارد که خانواده شبلی نیز جزو این خانواده‌ها هستند لذا در راستای کنگره 5400 شهید استان کردستان و با حضور سرلشکر سلامی از سردیس شهیدان شبلی در سنندج رونمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، کردستان 63 خانواده بالای سه شهید دارد که خانواده شبلی نیز جزو این خانواده‌ها هستند لذا در راستای کنگره 5400 شهید استان کردستان و با حضور سرلشکرسلامی از سردیس شهیدان شبلی در سنندج رونمایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

شهیدان محمد مهدی، محمدی هادی و محمد معروف شبلی نماد ایستادگی و مقاومت مردم کردستان در برابر زیاده خواهی های مزدوران استکبار جهانی هستند؛ این سه برادر جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند تا احدی زیر بار ظلم و جنایت مستکبران قرار نگیرد.

,

 

,

اجلاسیه پایانی کنگره ملی 5400 شهید استان امروز با حضور مسوولان کشوری و لشکری، خانواده معظم شاهد، رزمندگان و ایثارگران و مردم کردستان و مهمانانی از 22 استان کشور در سالن 6 هزار نفری 22 گولان سنندج برگزار می‌شود.

,

 

,

همچنین به مناسبت برگزاری کنکره ملی ٥٤۰۰ شهید استان، با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، ٥۰۰سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان کردستان تحویل داده شد.

,

 

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه