اخبار داغ

در جشنواره خیران مدرسه‌ساز مازندران عنوان شد؛

توصیه جالب یک خیر مدرسه‌ساز/ ارز آخرت را فراموش نکنید!

توصیه جالب یک خیر مدرسه‌ساز/ ارز آخرت را فراموش نکنید!
یکی از خیرین مدرسه ساز با بیان اینکه برای رشد و شکوفایی کشور باید بخش آموزش کشور فعال و موفق باشد، گفت: هنوز به هیچ سفر خارجی نرفتم و برای همین هیچ ارزی تا به امروز دریافت نکردم و به بقیه هم توصیه می‌کنم برای دریافت ارز برای رفتن به خارج از کشور بیاید برای آخرت خود ارز تهیه کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز مازندران بعد از ظهر امروز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، مدیرکل و روسای شهرستان‌های آموزش و پرورش مازندران، مدیرکل نوسازی و تجهیزات مدارس، فرماندار میاندورود و خیرین مدرسه‌ساز در اردوگاه دانش آموزی بادله برگزار شد.

عسکری نیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در این مراسم، اظهار کرد: نظام اجتماعی و حیات سیاسی جوامع به تعاون و مشارکت اعضای آن بستگی دارد و هیچ جامعه‌ای بدون بسط مشارکت همه نهادها، قادر به پیشبرد برنامه‌های توسعه نخواهد بود.

نیکزاد بیان کرد: تحقق هدف والای آموزش و پرورش نیازمند استلزامات و زیرساخت‌هایی است که یکی از مهمترین آنها استفاده از ظرفیت مجمع خیرین مدرسه ساز و مشارکت فکری، مادی و معنوی فعالانه و موثر آنان به سیستم آموزش و پرورش است.

وی خاطرنشان کرد: شکوفایی ظرفیت‌های جدید در حوزه مدرسه سازی با اتخاذ رویکردها و روش‌های مبتکرانه و خلاقانه و هماهنگی مدیران شهرستان‌ها و مناطق با خیرین و سازمان نوسازی و تجهیزات مدارس و با رعایت اصول نیازسنجی صحیح، استاندارسازی و بهینه سازی، می‌تواند نقطه عطفی در افزایش فضا و تجهیزات آموزشی و تربیتی استان مازندران باشد.

قربان‌علی شیرزاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس مازندران نیز با اشاره به محدودیت‌های اعتباری دولت در سال‌های گذشته، گفت: خیرین علی‌رغم گستردگی انتخاب امور خیریه در سطح جامعه، توسعه فضاهای آموزشی را برگزیدند.

شیرزاد با بیان اینکه شعار جشنواره امسال " افزایش ایمنی مدارس با مشارکت خیرین مدرسه ساز" است، تصریح کرد: در هیمن راستا جهت‌گیری کلان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز بهبود استانداردهای ایمنی و بهداشتی و تولید مصالح مناسب بوده است.

وی افزود: خیرین سال‌ها است که با تلاش خود سطح کیفی و ایمنی فضای‌های آموزشی استان را ارتقا داده به گونه‌ای که از زمان تاسیس مجمع خیرین در سال 76 تاکنون 809 پروژه در قالب چهار هزار و 447 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش دادند.

حسن خیریان پور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مازندران نیز در این همایش با بیان اینکه مازندران در بین استان‌های دیگر از نظر ظرفیت بالفعل و بالقوه نهفته در خود مانندی ندارد، اظهار کرد: استان‌های دیگر یا این میزان از ظرفیت و امکانات را ندارن و یا اگر دارن در این حد نیست.

خیریان پور افزود: مازندران علاه برداشتن ظرفیت بالا در زمینه کشاورزی، گردشگری، معاون و... در زمینه فناوری اطلاعات بعد از تهران بهترین ظرفیت‌ها و زیرساخت‌ها را دارد که باید از این ظرفیت برای هوشمندسازی مدارس و آموزش استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه هوشمندسازی مدارس یکی از تاکیدات ویژه‌ای است که در شورای آموزش و پرورش استان به آن تاکید می‌شود، خاطرنشان کرد: در کنار مدرسه سازی، مدرسه یاری را هم داشته باشیم چون در کنار ساخت مدارس جدید نیاز به تجهیز مدارس نیز داریم.

یکی از خیرین مدرسه ساز نیز در این مراسم با بیان اینکه برای رشد و شکوفایی کشور باید بخش آموزش کشور فعال و موفق باشد، بیان کرد: هنوز به هیچ سفر خارجی نرفتم و برای همین هیچ ارزی تا به امروز دریافت نکردم و به بقیه هم توصیه می‌کنم برای دریافت ارز برای رفتن به خارج از کشور بیاید برای آخرت خود ارز تهیه کنید.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه