اخبار داغ

تمام زیرساخت‌های اربعین ۹۸ برای تسهیل تردد زائران اربعین مهیا شد

تمام زیرساخت‌های اربعین ۹۸ برای تسهیل تردد زائران اربعین مهیا شد
معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: تمام زیرساخت‌های اربعین ۹۸ برای تسهیل تردد زائران اربعین مهیا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد کرمی عصر امروز در نشست قرارگاه اربعین در مهران اظهار داشت:  تمام زیرساخت‌های اربعین 98 برای تسهیل تردد زائران اربعین مهیا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با عنوان اولویت در تکمیل زیرساخت‌های اربعین 98 با رعایت نکات ایمنی گفت: بعداز اربعین 97 ستاد تسهیل اربعین در استان ایلام تشکیل و به آسیب شناسی اقدامات انجام شده پرداخت و با احصاء نواقص و مشکلات توانسته‌ایم بستر زیرساختی ایمن برای تردد زائران بیشتر از سال 97 در سال 98 را مهیا کنیم و در مهیا کردن این زیز ساخت‌ها تمام تلاش بر رفاه، ایمنی و ارائه خدمات به زائران می‌باشد.

,

وی به سیل اخیر در استان ایلام و خسارت‌هایی که به زیرساخت های استان وارد آورد اشاره کرد و  گفت: 300رانش و ریزش در بارندگی اخیر داشتیم که به صورت موقت اقداماتی انجام شده اما قصد داریم تا قبل از اربعین، این اقدامات به صورت اصولی و ایمن، اصلاح و بازسازی شود.

,

به گزارش تسنیم، معاون عمرانی استانداری ایلام یادآور شد: با توجه به گرم شدن هوا چند کار اصولی جهت آرامش زائران و خنک‌سازی در گیت‌های خروجی انجام شده است و پیش‌بینی می‌شود تا قبل از اربعین امسال به بهره‌برداری برسد.

,

وی گفت: هدف گذاری ساخت بیش از 1400چشمه سرویس بهداشتی انجام شده که قطعاً بیش از 600 مورد آن قبل از اربعین حسینی به بهره‌برداری خواهد رسید.

,

مهندس کرمی یادآور شد:  برنامه‌ریزی کرده ایم یک لاین اضطراری  را ایجاد ، و ورود و خروج را از هم جدا کنیم تا بار ترافیکی ایجاد نشود.

,

معاون عمرانی استانداری ایلام در پایان گفت: امسال با توجه به حجم تردد زائران اربعین حسینی قصد داریم از تمام ظرفیت‌های استان جهت خدمات دهی بهتر به زائران استفاده کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه