اخبار داغ

رییس عقیدتی سیاسی ناجا:

روحیه جهاد و شهادت سایه جنگ را از این کشور دور کرد نه سازش و مذاکره!

روحیه جهاد و شهادت سایه جنگ را از این کشور دور کرد نه سازش و مذاکره!
رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: آنچه که در این سالها سایه جنگ را از این کشور دور کرده روحیه ایستادگی و مقاومت، جهاد و شهادت بود نه سازش و مذاکره!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت؛ حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی عصر پنجشنبه در یادواره ۱۱۷ شهید نیروی انتظامی جنوب خراسان رضوی در تربت حیدریه اظهار داشت: هیچگاه نمی توانستیم با فرهنگ اصلاح گری، سازش و مذاکره به این اقتدار امروز برسیم، چرا که آنچه دشمن از آن در هراس است عزم و اراده و روحیه شهادت طلبی درون این ملت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

وی تصریح کرد: قدرت تنها در سلاح داشتن نیست بلکه عزم و اراده و روحیه ایستادگی که بتواند آن را بر دشمن تحمیل کند از همه مهمتر است.

,

 

,

رییس عقیدتی سیاسی ناجا بیان داشت: در آن سالهای که ما دستمان خالی بود و سیم خاردار را با واسطه وارد می کردیم دنیا را شکست دادیم و امروز این توانایی را داریم که با موشک های نقطه زن هر نقطه ای از منافع آمریکا را در منطقه مورد هدف قرار دهیم.

,

 

,

ادیانی گفت: شهدا پیوند ناگسستنی ملت و ارزشها را بوجود اوردند و راز ماندگاری انقلاب اسلامی را با نام و ایثار خود هر روز در رگ های جامعه جاری دارند.

,

 

,

رییس عقیدتی سیاسی ناجا خاطر نشان کرد: شهدا از کیان ملت و مرزهای اعتقادی و ارزشهای جامعه در میدان مبارزه با دشمن پاسداری کردند و اقتداری که امروز همگان به آن می بالیم مرهون خون هزاران شهید است.

,

 

,

وی از برگزاری یادواره های شهدا بعنوان یک فعالیت فرهنگی و اثر گذار یاد کرد و افزود: تمدن بزرگ اسلامی تنها با روحیه جهاد و شهادت محقق می شود، لذا این فرهنگ نیازمند تبلیغ، ترویج و تبیین در نسل های امروز و آینده انقلاب اسلامی است.

,


یادواره ۱۱۷ شهید شهرستانهای جنوب خراسان رضوی با حضور خاندان معظم شهدا و ایثارگران، فرماندهان کشوری و استانی ناجا عصر پنحشنبه در سالن زنده یاد محمود کریمی دانشگاه تربت حیدریه برگزار شد‌.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه