اخبار داغ

پیگیری مطالبات مردمی؛

نگرانی والدین از افزایش غیرقانونی شهریه دبستان های غیرانتفاعی دریاسوج/ضرورت پاسخگویی مسئولین آموزش و پرورش!

نگرانی والدین از افزایش غیرقانونی شهریه دبستان های غیرانتفاعی دریاسوج/ضرورت پاسخگویی مسئولین آموزش و پرورش!
شهروندان یاسوجی خواستار پیگیری افزایش نرخ شهریه دبستان های غیرانتفاعی شده اند اما متأسفانه طی تماس های مکرر هیچکدام از مسئولین پاسخگو نبوده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس در پی گزارشات متعددی که از سوی برخی از شهروندان شهر یاسوج به این پایگاه خبری ارسال شده است مطلع شده ایم برخی از دبستان های غیر انتفاعی در شهر بالاتر از شهریه اصلی شهریه دریافت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ,

 

,

این شهروندان بیان کرده اند: که شهریه کلاس اول و دوم در سال تحصیلی گذشته یک میلیون و140هزار تومان بوده در صورتی که هم اکنون وقتی اولیاء به مدارس برای دریافت کارنامه فرزندان خود مراجعه می کنند مسئولین مدارس حرف ازیک میلیون و300هزارتومان تا یک میلیون و500هزار تومانمی زنند.

,

 

,

شهروندان شهر یاسوج با نارضایتی بسیاری درخواست کرده اند که این موضوع را پیگیری کنیم وهچنین آن ها اظهار کرده اند چرا آموزش و پروش نرخ شهریه مدارس را به صورت عمومی اعلام نمی کند تا همه اولیاء دانش آموزان از این نرخ آگاه شوند؟

,

 

,

همچنین آن ها مطالبه کرده اند چرا اولیاء نباید بدانند که نرخ شهریه در مدارس چقدر است و چرا بر میزان گرفتن شهریه در مدارس غیر انتفاعی نظارتی صورت نمی گیرد.

,

 

,

با توجه با آنچه بیان شد خبرنگار این پایگاه خبری در تماس های متعدد و مکرر در زمان های متفاوت با اداره کل آموزش پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد این مسئولین پاسخگو نبوده اند.

,

 

,

انتظاراست که مسئولین مربوطه جوابگوی مشکلات  دانش آموزان و اولیاء آن ها باشند آن ها باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه