اخبار داغ

پایان مهلت یک‎ماهه شهرداری یاسوج برای تعیین تکلیف پل چهارم بشار؛ آیا به دستگاه دیگری واگذار میشود؟/ پاسخ قاطع معاون عمرانی استاندار در این باره!

پایان مهلت یک‎ماهه شهرداری یاسوج برای تعیین تکلیف پل چهارم بشار؛ آیا به دستگاه دیگری واگذار میشود؟/ پاسخ قاطع معاون عمرانی استاندار در این باره!
معاون عمرانی استاندار با اعلام اینکه شهرداری یاسوج تا فردا برای رسیدگی به این مساله فرصت دارد، بیان کرد: کمیته ای با حضور دستگاه های اجرایی مربوطه تشکیل خواهد شد و در صورتی که شهرداری نتواند این کار را انجام دهد به دستگاه دیگری واگذار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس پل چهارم بشار که در سال 94 کلنگ زنی شد که یکی از راهکارهای مسئولین برای بهبود ترافیک و همچنین تردد مسافران و دسترسی به بیمارستان امام سجاد(ع) بود، افتتاح این پل همچنین از بار ترافیکی در محدوده بیمارستان امام سجاد(ع) می کاهد، و ارتباط  بین چند نقطه شهر را بهبود می بخشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, پل چهارم بشار که در سال 94 کلنگ زنی شد که یکی از راهکارهای مسئولین برای بهبود ترافیک و همچنین تردد مسافران و دسترسی به بیمارستان امام سجاد(ع) بود، , پل چهارم بشار که در سال 94 کلنگ زنی شد که یکی از راهکارهای مسئولین برای بهبود ترافیک و همچنین تردد مسافران و دسترسی به بیمارستان امام سجاد(ع) بود، ,

این پل که قرار بود تا پایان سال 97 به پایان برسد به دلیل مشکلات مالی و سیستم های اجرایی طبق زمانبندی تعیین شده پیش نرفته است.

,

ماه گذشته جلسه ای در استانداری کهگیلویه و ویراحمد برگزار شد و یکی از مواردی که به آن پرداخته شد موضوع پل چهارم بشار و نارضایتی مسئولان استان از روند اجرای این پل بود در حالی که  معاون فنی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اختصاص اعتبار 8 میلیارد تومانی برای پل چهارم بشار(پل بلوار رجاء) گفت: هیچ پروژه استانی و ملی در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد که به اندازه این پل اعتبار دریافت کرده باشد.

,

در نهایت معاون عمرانی استاندار تا پایان خرداد ماه به شهرداری یاسوج مهلت داد تا نسبت به تعیین تکلیف وضعیت پل اقدام کنند و در صورتی که پروژه پیشرفت چندانی نداشته باشد مجری طرح از شهرداری یاسوج به دستگاه دیگری واگذار شود.

,

با توجه به مهلت مقرر و زمانی که معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشخص کرده بود فردا آخرین مهلت شهرداری به منظور تعیین تکلیف وضعیت این پل خواهد بود.

,

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با صبح زاگرس با اعلام اینکه شهرداری یاسوج تا فردا برای رسیدگی به این مساله فرصت دارد، بیان کرد: کمیته ای با حضور دستگاه های اجرایی مربوطه تشکیل خواهد شد و در صورتی که شهرداری نتواند این کار را انجام دهد به دستگاه دیگری واگذار می شود.

, صبح زاگرس,

عزیز فیلی بیان کرد: قرار بر این است روز شنبه این نشست تشکیل شود و تصمیم گیری لازم صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه