اخبار داغ

درخواست تامل‎برانگیز نماینده کهگیلویه از استاندار در دیشموک + تصاویر

درخواست تامل‎برانگیز نماینده کهگیلویه از استاندار در دیشموک + تصاویر
در سفر یکروزه نماینده مردم در مجلس، استاندار و معاونین، مدیران کل، مدیران شهرستانی و محلی به منطقه دیشموک که تا روستای سرگچ ادامه پیدا کرد با حضور امام جمعه بخش و جمع کثیری از مردم در مسجد شهر دیشموک خاتمه یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس در سفر یکروزه نماینده مردم در مجلس، استاندار و معاونین، مدیران کل، مدیران شهرستانی و محلی به منطقه دیشموک که تا روستای سرگچ ادامه پیدا کرد با حضور امام جمعه بخش و جمع کثیری از مردم در مسجد شهر دیشموک خاتمه یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

سردار هاشمی پور در این برنامه ضمن تقدیر از زحمات و پیگیری های استاندار سابق و خیر مقدم و تشکر از حضور مردم و مسئولان به ویژه دکتر کلانتری گفت: خوشبختانه استاندار جدید سلسله مراتب مدیریتی را به خوبی طی نموده و امروز افتخار خدمتگزاری در استان نصیبش گردیده که ضمن تبریک و خیرمقدم، امیدوارم از تجربیات ارزنده، توانمندی و کارایی وی در خدمت رسانی به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به نحو احسن استفاده گردد.

, ،,

 

,
, ,

نایب رئیس کمیسیون انرژی زحمات مدیران کل به ویژه مدیران دستگاه‏‎های اجرایی و خدمت رسان را شایسته تقدیر دانست و نیازمندی ها و مطالبات عمومی منطقه دیشموک در قالب انتظارت خود از استاندار را با رعایت اولویت بندی اینگونه بیان نمود.

,

_ تلاش در جهت اتصال جاده دیشموک به چاروسا و پاتاوه به  دهدشت.

,

_ تلاش در جهت تسریع آغاز عملیات اجرایی جاده تنگ چویل

,

_ اتمام جاده های روستایی با توجه به اعتبار اخذ شده از وزارت نفت، نیازمند همت و اراده جدی است.

,

_ بهسازی و آسفالت روستاهای منطقه به ترتیب اولویت

,

_ پیگیری راه اندازی ایستگاه پمپاژ رود سمه جهت آبرسانی به زمین های کشاورزی روستاهای اسفندان، درغک و حومه

,

_ پیگیری و تلاش در جهت احداث و اجرای ایستگاه فوق توزیع برق به منظور تقویت برق و جلوگیری از نوسانات و افت ولتاژ

,

_ پیگیری اجرای سد بالیاب با توجه به تأمین اعتبار و مطالعات انجام شده

,

_ پیگیری و تلاش در جهت آغاز عملیات اجرایی آبرسانی ( شرب) به شهر دیشموک از رودخانه گندمکار

,

_ پیگیری وصول تسهیلات 4 میلیارد تومانی از صندوق توسعه ملی برای معدن نیترات دیشموک نظر به اینکه کارهای اداری آن انجام گردیده است.

,

_ پیگیری جبران خسارات ناشی از سیل با توجه به اینکه در برخی استان ها پرداخت شده است.

,

_ ضمن تشکر از اداره کل ورزش و جوانان به خاطر بهره برداری از سالن چند منظوره و احداث چمن مصنوعی درغک که بزودی افتتاح می گردد، ساماندهی استادیوم ورزشی شهر دیشموک نیز در دستور کار آن اداره کل قرار گیرد.

,

سردار هاشمی پور ضمن درخواست بررسی جدی علل بروز خودکشی های اخیر، برنامه ریزی اصولی و توجه جدی به مقوله فرهنگ و اقتصاد را از متولیان امر، خواستار گردید.

,

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با اعلام آمادگی کامل در جهت تلاش مجدانه در تأمین اعتبار و پیگیری طرح ها و پروژه های مذکور، توجه و اراده ی استاندار به برنامه ریزی جدی و دستور به زمانبندی دقیق آنها را خواستار گردید و اظهار داشت: معتقدم با خرد جمعی و کار تیمی در کنار همکاری با استاندار و حمایت از وی، تحقق پروژه های یاد شده که مطالبه عموم مردم هستند نظر به توانایی و کارایی استاندار محترم، به فضل پروردگار در آینده ای نه چندان دور، امکان پذیر می باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه