اخبار داغ

مسئول بسیج حقوقدانان لرستان:

طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در لرستان اجرا می‌شود

طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در لرستان اجرا می‌شود
مسئول بسیج حقوقدانان استان لرستان گفت: طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در راستای کاهش مشکلات مردم و ورود پرونده به دادگستری در استان لرستان اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از  سفیر افلاک، جعفری ظهر امروز در حاشیه برگزاری همایش تخصصی حقوقدانان بسیجی استان در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش سازمان‌دهی حقوقدانان متخصص، انقلابی و پای‌کار جهت نقش‌آفرینی، اثربخشی و کارآمد سازی نظام حقوقی، قضایی و قانونی کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های بسیج حقوقدانان در سال جاری افزود: ایجاد شبکه حقوقدانان انقلابی، ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان جهت ارائه خدمات حقوقی توسط حقوقدانان بسیجی در بستر فضای مجازی، تعمیق معنویت و بصیرت افزایی جامعه حقوقی، قضایی و تقنینی از مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری بسیج حقوقدانان استان است.

,

مسئول بسیج حقوقدانان استان لرستان از برگزاری اردوهای فرهنگی، جهادی باهدف آموزش حقوقی آحاد مردم خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی جهت شرکت مؤثر حقوقدانان بسیجی در جشنواره‌ها و رویدادهای علمی کشور و همچنین حضور حقوقدانان در مساجد جهت آموزش و مشاوره حقوقی رایگان مردم تحت عنوان هر مسجد یک حقوقدان در راستای کاهش مشکلات مردم و ورود پرونده به دادگستری از دیگر برنامه‌های بسیج حقوقدانان است.

,

جعفری خاطرنشان کرد: سازمان بسیج حقوقدانان هر استان مجمعی تشکیل می‌دهد که زیرمجموعه این مجمع انجمن‌های علمی تشکیل می‌شود و مسائل و معضلات مردم را در بحث‌های حقوقی و قضایی بررسی می‌کند و راهکارهایی جهت کاهش این معضلات ارائه می‌دهند و این راهکارها نیز به تهران ارسال می‌شود.

,

وی عنوان کرد: در بسیج حقوقدانان بیشترین هدف استفاده از توان و ظرفیت حقوقدانان جهت کاهش مشکلات و معضلات جامعه و همچنین کاهش ورود پرونده به دادگستری است.

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه