اخبار داغ

امام جمعه زنجان:

ملت ایران از سرو صدای دشمن هیچ واهمه‌ای ندارد

ملت ایران از سرو صدای دشمن هیچ واهمه‌ای ندارد
امام جمعه زنجان با بیان این مطلب که آمریکا با هدف ترساندن ملت ایران ناوهای خود را به منطقه فرستاد، گفت: دشمن بعد از مدتی دید که ملت ایران از سر و صدایشان هیچ واهمه‌ای ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت اله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان اظهار کرد: دشمن نتوانست با جنگ نظامی انقلاب را از پای در بیاورد و بعد از آن با جنگ اقتصادی وارد ولی با این روش نیز نتوانست کاری از پیش ببرد و راه‌های دیگری را در پیش گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه حرف‌های رئیس جمهور آمریکا حرف اتاق فکر سران این کشور است اظهار کرد: چندین اتاق فکر در پشت صحنه از روان شناس٬ جامعه شناس و جنگ طلب و اقتصاد‌دان تشکیل شده که می‌نشینند صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف را مطالعه می‌کنند و بعد از بررسی اطلاعات نتیجه اهدافشان از طریق رئیس جمهور اعلام می‌شود.

,

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه مذاکره در شرایطی که فشارها همچنان وجود دارد و هر روز ایران به حمله تهدید می‌شود معنایی ندارد، افزود: آمریکا در گام نخست به‌ دنبال تحریک ایران بود که مشاهده شد ایران با صبر در برابر هر گونه تحرکات ایستاد.

,

وی با بیان اینکه عده‌ای در برابر تهدیدات ترسیده‌اند، گفت: آمریکا در برابر ایران نمی‌تواند کاری از پیش ببرد. ما به‌ دنبال جنگ نیستیم و آنچه که مشاهده می‌کنیم این است که آمریکا در برابر برجام بدعهدی کرد و با ادبیات نامناسب خود با ایران صحبت می‌کند.

,

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه بعد از این که همه راهها را در پیش گرفت و بی‌نتیجه ماند اعلام کرد از برجام خارج می‌شود و با این ترفندشان هم کاری نتوانستند بکنند افزود: بعد از آن با حقه بازی جلو آمدند و ناوهای جنگی خود را به منطقه اعزام کردند و مانور دادند و سرو صدا کردند تا ملت ایران را بترسانند ولی دیدند که ملت ایران با این سرو صدا نیز هیچ واهمه‌ای ندارند.

,

وی با اشاره به اینکه بعد از مدتی نیز اعلام کردند که 12 شرط داریم و بعد از عمل کردند به این 12 شرط حاضر به مذاکره با ایران هستند افزود: بعد از مدتی نیز از این اقدامشان گذشت و اعلام کردند حاضریم بدون شرط مذاکره کنیم باز هم نتوانستند برای رسیدن به اهدافشان کاری از پیش ببرند.

,

امام جمعه زنجان به آغاز هفته قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: ضمن تبریک آغاز این هفته، آغاز هفته صرفه‌جویی در مصرف آب هم باید گرامی داشته شود، هر چند بخش کشاورزی بیشترین مصرف را در آب دارد، ولی در این بخش هم ما 6 برابر دیگران آب مصرف می‌کنیم و یادمان باشد که باید پاسخگوی این اسراف باشیم.

,

وی با یادآوری روز ششم تیرماه که سالروز ترور مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر است، ادامه داد: این حادثه یک روز قبل از حادثه روز هفتم تیرماه که 72 نفر از یاران انقلاب شهید شدند و فرموده امام راحل در مورد ذخیره بودن ایشان برای انقلاب بعد از انتخاب معظم‌له به عنوان رهبری، معنی این فرمایش امام راحل بیشتر مشخص شد.

,

آیت الله خاتمی به سالروز شهادت شهید چمران اشاره و خاطرنشان کرد: باید سرگذشت چنین الگوهایی را مطالعه کرد تا با ابعاد شخصیتی آنان آشنا شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه