اخبار داغ

مهمترین مطالبه شهروندان از مسئولان:

خیابان هایی که بعد از سیل به کلی از بین رفتند/گردباد و خاک مهمان این روزهای ساکنان شهرک بسیجیان سرآبتاوه+تصاویر

خیابان هایی که بعد از سیل به کلی از بین رفتند/گردباد و خاک مهمان این روزهای ساکنان شهرک بسیجیان سرآبتاوه+تصاویر
اهالی شهرک بسیجیان سرآبتاوه بایدر در پاییز و تابستان منتظر گرد و خاک های ناشی از خیابان هایی باشند که هیچ مسئولی به فکر آسفالت کردنشان نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس، شهرک بسیجیان سرآبتاوه در 10 کیلومتری شهر یاسوج قرار دارد این شهرک در دامنه چند کوه قرار دارد و در وسط آن کانال آب رد می شود که نشان می دهد در اصل این بخش محل عبور آب در هنگان بارندگی ها بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

بعد از اینکه کشور چند سال دچار خشکسالی شد در این بخش از شهرک ساخت و ساز خانه ها رونق گرفت اما بارندگی های سالجاری باعث شد که شرایط بسیار بدی در این منطقه ایجاد شود در برخی از خیابان های شهرک بسیجیان وضعیت به گونه ای بود که امکان رد شدن از خیابان وجود نداشت و ممکن بود سرعت آب هر فردی که بخواهد از کوچه رد شود را با خود ببرد.

,

, ,
 
,
 
,

سیل در شهرک بسیجان سرآبتاوه اگر چه خسارت جانی نداشت اما خیلی از خانه های مردم پر از آب شد  و خیلی از وسایل آنها نیز خراب شد برخی از مردم بعد از سیل به امید دریافت خسارت پرونده تشکیل دادند اما این پرونده نیز کاری از پیش نبرد و هلال احمر سرکشی از خانه ها داشت که مواد  غذایی را به آنها بدهد.

,

 

,

اما هنوز که هنوز خبری از هلال احمر نشد هر چند که مردم شهرک بسیجیان نیازی به بسته غذایی نداشتند چرا که وسایل آنها دچار خسارت شده بود و یک یا صد بسته غذایی کاری از پیش نمی برد.

,

 

,
, ,

 

,

اکنون مدت زیادی از سیل اخیر می گذرد اما خیابان های شهرک بسیجیان به واسطه آن سیل در وضعیت بسیار نامنسابی قرار دارند و هیچکس به داد اهالی  شهرک بسیجیان سرآبتاوه نمی رسد، اهالی شهرک بسیجیان مجبور هستند هر روز گرد و خاک این خیابان ها را تحمل کنند.

,

 

,

وضعیت در این منطقه به گونه ای است که اگر از بالا به آن نگاه کنیم بیشتر شبیه منطقه ای از محروم ترین نقاط ایران است در حالی که به گفته اعضای شورای شهر یاسوج سرآبتاوه در آینده به شهر یاسوج ملحق می شود اما اگر بخواهد با این وضعیت ملحق شود اصلا چهره خوبی برای شهر ایجاد نمی کند.

,

 

,
, ,
 
,

روزی که سیل در این بخش از سرآبتاوه راه افتاده بود با ماشین آلات مسیر رودخانه را باز کردند که آب عبور کند  و بعد همان گونه به حال خود رهایش کردند و تپه های پر از گل در هنگان ورود به شهرک بسیجیان از شما استقبال می کند.

,

 

,

خیابان هایی که رنگ و بوی آسفالت به خود ندیده اند و تابستانی و پاییزی که به همراه گردبادهای شدید در راه است و مردمی که باید این گل و خاک ها را تحمل کنند.

,

 

,

انتظار می رود مسئولان استان به ویژه فرماندار بویراحمد توجه ویزه ای به شهرک بسیجیان سرآبتاوه داشته باشد، اکنون خیابان های شهرک بسیجیان سرآبتاوه با بیش از 100 خانوار در چنین وضعیتی قرار دارد که در عکس ها قابل مشاهده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه