اخبار داغ

امام جمعه اراک:

آمریکایی‌ها با اقدام سپاه سیلی محکمی خوردند/ دستگاه انتظامی و قضایی با رواج‎دهندگان بی‌بندوباری برخورد کنند

آمریکایی‌ها با اقدام سپاه سیلی محکمی خوردند/ دستگاه انتظامی و قضایی با رواج‎دهندگان بی‌بندوباری برخورد کنند
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عزت و قدرت هواپیمای بدون سرنشین و تجاوزکار آمریکایی را در قعر آب‌های خلیج‌فارس غرق کرد و آمریکایی‌ها در این رابطه سیلی محکمی خوردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام‌جمعه اراک در خطبه‌ها این هفته نماز جمعه اراک گفت: تقوا پاکیزه کردن دل از گناهان است و درخت ایمان و عمل صالح در بستر تقوا رشد خواهد کرد. جان‌های آلوده بستر کمال الهی نخواهند شد و باید گفت که بحث اصلی ما با دیگران بر سر کمال واقعی انسان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

دری نجف‌آبادی افزود: برخی بحث حزب و اعتدال و توسعه و از این دست موارد را مطرح می‌کنند که باید گفت این‌ها امور دنیاست و محور کار ما این‌ها نیست اصل کار بر معنویت، اخلاق، قرآن و ولایت است. ما الگوهای شرقی و غربی و این دست باندبازی‌های سیاسی را قبول نداریم مهم برای ما این است که در این جریان سلمان‌ها، علامه طباطبایی‌ها و شیخ انصاری‌ها تربیت شوند.

,

وی در ادامه به کشف و انهدام جریان جاسوسی CIA در فضای سایبر پرداخت و عنوان کرد: به‌واسطه کار ارزشمند وزارت اطلاعات این شبکه در اروپا، آسیا، آفریقا کشف و منهدم شد که کار بزرگی انجام گرفت که از سربازان گمنام امام زمان تشکر می‌کنیم چرا این کارها آمریکایی‌ها را گیج می‌کند و نمی‌دانند از کجا سیلی خورده‌اند.

,

آمریکایی‌ها با اقدام سپاه سیلی محکمی خوردند

, آمریکایی‌ها با اقدام سپاه سیلی محکمی خوردند, آمریکایی‌ها با اقدام سپاه سیلی محکمی خوردند,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی افزود: کار بزرگ دیگر دیروز انجام گرفت که در آن هواپیمای بدون سرنشین ۱۲۰ میلیون یورویی آمریکا در ۱۸ کیلومتری آسمان به مرزها تجاوز کرد و برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عزت و قدرت این هواپیما را در قعر آب‌های خلیج‌فارس غرق کردند و آمریکایی‌ها در این رابطه سیلی محکمی خوردند.

,

وی ضمن تبریک به مرزداران هوایی، دریایی و زمینی کشور تصریح کرد: پدافند جامع جمهوری اسلامی ایران باید هوشیار باشد و باید نسبت به کوچک‌ترین حرکت دشمن عکس‌العمل نشان دهد و اجازه کوچک‌ترین حرکت را از دشمن سلب کند و اجازه تجاوز به مرزها را ندهد.

,

دری نجف‌آبادی اظهار کرد: آمریکایی‌ها بدانند اینجا سرزمین شیران است. سرزمین خمینی کبیر و شهداست. خیال نکنند که مانند کودتای ۲۸ مرداد هر غلطی که می‌خواستند می‌توانند انجام دهند. ترامپ باید گوش‌هایش را خوب باز کند و گوش به حرف منافقین و بن سلمان و بولتون و  پمپئو ندهد و آلت دست نتانیاهو قرار نگیرد.

,

علی‌رغم همه مشکلات ملت ایران در مقابل تجاوزکاری‌های آمریکا یکپارچه هستند

, علی‌رغم همه مشکلات ملت ایران در مقابل تجاوزکاری‌های آمریکا یکپارچه هستند, علی‌رغم همه مشکلات ملت ایران در مقابل تجاوزکاری‌های آمریکا یکپارچه هستند,

وی ضمن تأکید بر وجود مشکلات اقتصادی در داخل کشور اضافه کرد: علی‌رغم همه مشکلات موجود در کشور اما ما در مقابل تجاوزکاری‌های آمریکا یکپارچه هستیم و پشت سر رهبری از منافع ملی دفاع می‌کنیم.

,

امام‌جمعه اراک تشریح کرد: آمریکایی‌ها به‌جای تنظیم بودجه برای ضربه زدن به ملت ایران باید بودجه‌ای برای شناخت اقتدار و عظمت ملت در نظر بگیرند و گوش به دهان منافقین نسپارند. ملت ما هزار بار هم که شهید شوند زیر بار منافقین و پهلوی‌ها نمی‌روند. اینجا سرزمین جوانان غیرتمند است که تن به ذلت نمی‌دهند و پشت آرمان‌های خود ایستاده‌اند. البته در این جریان هر کس می‌خواهد جزء ریزش‌ها باشد ایرادی نیست چرا که رویش‌ها بیش‌تر و مؤثرتر بوده است.

,

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به‌روز اصناف اشاره کرد و گفت:  از زحمات اصناف بالأخص در مسئله سیل که غیرتمندانه همت کردند تشکر می‌کنیم. باید گفت امروز شرایط اقتصادی جامعه مناسب نیست پس تقاضا داریم که اصناف حقوق مردم را رعایت کنند و سوءاستفاده‌ای صورت نگیرد. همه با هم برادر هستیم و در یک کشتی قرار داریم و باید یکدیگر را مراعات کنیم. اصناف با انصاف گره خورده است و باید انصاف را در مورد مردم رعایت کنند.

,

دستگاهی انتظامی و قضایی با رواج دهندگان بی‌بندوباری برخورد کنند

, دستگاهی انتظامی و قضایی با رواج دهندگان بی‌بندوباری برخورد کنند, دستگاهی انتظامی و قضایی با رواج دهندگان بی‌بندوباری برخورد کنند,

دری نجف‌آبادی به مسئله حجاب پرداخت و عنوان کرد: حجاب جزء ضرورت‌های اسلام است و منکر حجاب سر از کفر درمی‌آورد مخصوصاً اگر بنا بر لج بازی باشد. دستگاه‌های انتظامی و قضایی موظف‌اند در برابر آدم‌های بی‌بندوبار که می‌خواهند بی‌بندوباری را رواج دهند برخورد کنند. اینجا کشور شهداست و ملت باعظمت ما نباید تحت تأثیر فعالیت‌های یک دخترک دلقک و جاسوس]مسیح علی نژاد[قرار گیرند چراکه ناموس ما الگوی با عظمتی چون فاطمه زهرا (س) را دارد.

,

وی به ایام شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا پرداخت و ایشان را سند شرف و عزت همه و مایه افتخار اسلام دانست و بیان کرد: در این ایام وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(س) را نیز داشتیم که ایشان و حمزه سیدالشهدا هر دو چراغ راه و اسوه هستند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در خصوص شهادت شهید مصطفی چمران نیز گفت: این شهید بزرگوار در علم، دانش، تکنولوژی و فناوری و هم در میدان رزم و مجاهدت در لبنان و پاوه همچنین در مجلس و وزارت دفاع نقش ایفا می کرد.

,

وی ضمن اشاره به کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان از برگزاری کنگره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در آینده خبر داد و خاطر نشان کرد: شهدای کردستان از دوطرف مورد تهاجم بودند. از یک طرف بعث عراق و از طرف دیگر منافقین و نفوذی ها به همین دلیل شهدای کردستان بسیار مظلوم بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه