اخبار داغ

مسئول بسیج اساتید استان کهگیلویه وبویراحمد:

تربیت دانشجویان هم تراز با ویژگی ها شیهد چمران در دانشگاها/دانشگاه ها باید محل تربیت جوانان انقلابی باشد

تربیت دانشجویان هم تراز با ویژگی ها شیهد چمران در دانشگاها/دانشگاه ها باید محل تربیت جوانان انقلابی باشد
علیپور گفت:ویژگی های شهید چمران دانشگاه های ما باید دانشحویانی در تراز شهید چمران تربیت کنند اساتید ما باید به این سمت و سو حرکت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس، علی پور در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه یاسوج اشاره و گفت: ویژگی های شهید چمران دانشگاه های ما باید دانشحویانی در تراز شهید چمران تربیت کنند اساتید ما باید به این سمت و سو حرکت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

وی افزود: میزان بالای جرم و‌جنایت افزایش بی بند و باری ناباروری ارتباط جنسی حرام مواردی است که جامعه آمریکا را به تدریج از درون متلاشی می کند و این نشان می‌دهد که افول آمریکا و غرب نزدیک است.

,

 

,

مسئول بسیج اساتید گفت: در گذشته که ایران یک نهال بود کار نتوانست انجام دهد امروزین نهال به یک درخت بالغ تبدیل شده است آمریکا در مقابل ایران هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد
سیاست ترامپ نمونه ای سیاست بدون نماد است از نشانه های افول آمریکا روی کار آمدن ترامپ و امثال ترامپ است که این خود از نشانه های افول آمریکا است

,
,


وی افزود: رهبر انقلاب خطاب به اساتید فرمودند دانشگاه باید جوانانی با ایمان با شرف و اهل اقدام اهل تلاش و دارای اعتماد به بنفس تربیت کنند رسالت دانشگاه های ما کمک به عبور از این بحران است دادن روحیه امید و ایجاد حس اعتماد در دانشجویان از رسالت های مهم اساتید است اساتید در مقابل تهاجم فرهنگی مرزبانان ما هستند.

,
,

 

,

علیپور تاکیدکرد: اگر جامعه ای احساس هویت نکرد مغلوب خواهد شد این هویت کاهی هویت انسانی دینی است امروز جامعه اسلامی ما یک هویت تاریخی و قوی دارد و این را باید به جوانان خود منتقل کنیم مسله فرهنگی مسله مهم است جامعه فرهنگی باید احساس مسولیت کنند و کار کنند.

,

 

,

مسئول بسیج اساتید گفت: اساتید باید روحیه امید را در دانشجویان احیا کنند توقع داریم اساتید پژوهش های بی هدف را از دایره کار خود خارج کنند هدف پژوهش رسیدن به مرجعیت علمی و حل مسایل کنونی است اساتید ما باید طرح های پژوهشی را به این سمت سو سوق دهند تا مشکلات جامعه را حل کنند.

,

 

,

وی گفت: اساتید به تحقیقات عمیق و بنیادی اقدام کنند باید به دانشمندان این فرصت را داد که در گام علمی بلند پروازی کنند بهترین کسانی که می توانند به سوالات مطرح شده در ذهن و ذاشتحویان جواب دهنداساتبد هستند.

,

 

,

علیپورگفت: هدف دانشگاه ها ساختن انسانی والا و مجهز به سلاح علم است دانشگاه ها باید محل تربیت جوانان انقلابی باشد، اساتید باید با توجه به وضعیت موجود دانشجویان را به گونه ای تربیت کنند روحبه امید در آنها تقویت شود و به دنبال آن حیاط معنوی ذاشتحویان احیا شود و در مقابل تهاجم فرهنگی ایستادگی کنند.

,

 

,

وی گفت: در دانشگاه ها اساتید نسبت به برنامه های که اجرا می شود بی تفاوت نباشند افرادی که برای نفوذ وارد دانشگاه های می شوند برای آنها برنامه هابی داشته باشند که بسیج اساتید تعدادی مربی جنگ نرم دارد و آماده ارایه کارگاه های خنک نرم را برای مساجد ادارات کل و مدارس است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه