اخبار داغ

در خطبه‎های این هفته نماز جمعه مطرح شد؛

انهدام پهباد آمریکا بیانگر اقتدار دفاعی کشور است/ ایران قدرتی است که همواره مقابل ایران ایستاده است

انهدام پهباد آمریکا بیانگر اقتدار دفاعی کشور است/ ایران قدرتی است که همواره مقابل ایران ایستاده است
ائمه جماعات این هفته نماز جمعه از شکار پهباد جاسوسی 222 میلیون دلاری آمریکا به مثابه چالش جدی در قدرت نظامی آمریکا یاد کردند و این امر را نشان از اوج اقتدار ایران اسلامی دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش جهانبین نیوز ؛ ائمه جماعات این هفته نماز جمعه از شکار پهباد جاسوسی 222 میلیون دلاری آمریکا به مثابه چالش جدی در قدرت نظامی آمریکا یاد کردند و این امر را  نشان از اوج اقتدار ایران اسلامی دانستند

فردی را انتخاب کنید که منافع عمومی را بر منافع حزب ترجیح دهد

امام جمعه شهرکرد گفت: باید درانتخابات مجلس شورای اسلامی فردی را انتخاب کنیم که منافع عمومی را بر منافع حزب، گروه و نزدیکان خود ارجح بداند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
, فردی را انتخاب کنید که منافع عمومی را بر منافع حزب ترجیح دهد,
,
,

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه نظام‌سازی در انقلاب اسلامی دارای اهمیت بسیار بالایی است، گفت: قانون اساسی کشور به‌ خوبی تدوین شده است، اما در عمل دولت‌، مجلس و قوه‌قضاییه تمام عیار شکل نگرفته است.
امام جمعه شهرکرد ادامه داد: در گذشته و امروز مدیران لایق و چهره‌های خدوم بسیاری در کشور وجود داشته و دارند، باید تلاش کنیم در تمامی ارکان نظام اسلامی افرادی بر مسند امور قرار بگیرند که دنبال محقق کردن عدالت واقعی در کشور باشند.

وی با بیان اینکه مشکلات فعلی کشور محصول اشتباه در انتخابات شورای شهر و روستا، مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری است، خاطرنشان کرد: فرهنگ انتخاب در کشور ما ضعیف بوده و خسارات فراوانی در این خصوص به کشور وارد شده است.

نکونام با تأکید بر انتخاب اصلح در انتخابات، افزود: باید فردی را انتخاب کنیم که منافع عمومی را بر منافع حزب، گروه و نزدیکان خود ارجح بداند.

خطیب نمازجمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو در هفته آینده اظهار کرد: یکم تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ است؛ این سازمان وظیفه دارد با تبلیغ دین در جامعه جلوی ضایعات فرهنگی را بگیرد و از این پس شاهد اجرای برنامه‌های مبتذل نباشیم.

وی در خصوص نقش اصناف در جامعه، عنوان کرد: این قشر نقش اساسی در اصلاح جامعه و دین‌مداری دارند، اصناف همچنین نقش پررنگی در توزیع مایحتاج مردم دارند و دولتمردان باید تلاش کنند جلوی نابسامانی در بازار را بگیرند.

نکونام در پایان با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر و مفاسد اجتماعی در جامعه اسلامی بسیار موضوع مهمی است، اظهار داشت: پنجم تیرماه بنام روز جهانی مبارزه با موادمخدر نامگذاری شده است، اما متاسفانه جامعه جهانی نسبت به این مسئله نقش خود را به درستی ایفا نمی‌کند.

امام جمعه شهرکرد در پایان گفت: باید به بحث نفوذ فرهنگی در کشورهای مسلمان توجه ویژه‌ای صورت بگیرد، در تاریخ شاهد بودیم که فساد، ابتذال و کمرنگ شدن ارزش‌های دینی در جوامع اسلامی باعث تبدیل شدن مساجد به کلیساها شد، اجازه ندهیم نسبت به مسائل دینی در جامعه کم‌توجهی شود.

انهدام پهباد آمریکا بیانگر اقتدار دفاعی کشور است

امام جمعه لردگان، از شکار پهباد جاسوسی 222 میلیون دلاری آمریکا به مثابه چالش جدی در قدرت نظامی آمریکا یاد کرد و گفت: این امر نشان از اوج اقتدار ایران اسلامی دارد
 
حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه های نماز جمعه این هفته ابتدا خود و نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی دعوت نمود وطبق فرموده امام علی (ع): مسولین و مومنان خواست ورع پیشه کنند و امورات شبهه‌ناک دوری کنند و سر هرسرفه ننشینند و هر لقمه ای را نخورند .
وی همچنین ورع و پرهیزکاری را در سیره عملی همه ائمه معصومین برای مومنان راه گشا دانست سفارش نمودند که انسان ها می بایست در همه حال از امورات شبهه‌ناک پرهیز نمایند تا رستگار شوند.
 
امام جمعه لردگان در خطبه دوم با بازتاب فرمایش مقام معظم رهبری به اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران در سیاست ورزی اشاره کردند و عنوان دانستند: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تنها نسخه شفابخش و عزتمند ملت ما مقاومت است که ۴۰ سال آن را اقدام و  اجرا می نماییم .
 
تاج زاد, به نمونه ذلت بار رئیس جمهور فقید مصر و افتادن به دامان آمریکا و کشورهای در تجمع عرب اشاره کردند : سرنوشت موسی رئیس جمهور مصر نمونه بارز عدم مقاومت و عدم خودباوری و عاقبت کسانی است که مغرور و خودشیفته هستند.

 وی، همچنین به سرنگونی پهپاد فوق جاسوسی آمریکا توسط قدرت موشکی سپاه اسلام اشاره کردند وخاطر نشان کرد: قدرت و ایستادگی ما باعث سربلندی و افتخارمان در سپاه شده است و این اقتدار مرهون رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای است.
 
امام جمعه لردگان در ادامه، به شهادت سردار شهید سپاه اسلام دکتر چمران اشاره کردند: وجود دکتر چمران در جبه ها باعث شد که روحیه خداشناسی و توحید در بین جوانان موج بزند.
 
ایشان به تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و  خدمات ارزنده و اقدامات تبلیغی آنان اشاره کردند و در مجموع از متولیان این سازمان خواستار شدند در جهت تعمیق دینی مردم در روستاها اقدامات بیشتری را مبذول دارند.
 
وی، همچنین به سالروز مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و از مردم خواستند که این مبارزه را در جامعه نهادینه و فرهنگ سازی نمایند و از این موضوع خانمانسوز به صورت جدی جلوگیری نمایندو  از مسئولین و متولیان مبارزه با مواد مخدر اقدام عملی را خواستار شدند.
 
 ایشان، همچنین به ۶ تیر سالروز سوء قصد به مقام معظم رهبری اشاره کردند و عدم موفقیت تروریست در به شهادت رساندن ایشان عنایت و توجه خاص خداوند باری تعالی دانستند.
 
وی در پایان از مسئولین آبفای روستای خواستند مشکلات امور آب شرب روستاییان را پیگیری نمایند.
 
ایران قدرتى است که مقابل آمریکا ایستاده است/ امریکا به گدایی سیاسی مبتلا شده است

امام‌جمعه فارسان گفت: تحقیر آمریکا و ترامپ نشان داد که ایران در پیچ تاریخى پیش رو، اصلى‏ ترین قدرتى است که نه‌تنها مقابل آمریکا ایستاده است، بلکه قدرت آمریکا را به سخره مى‏ گیرد

حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر فارسان گفت: در دو ماه گذشته نظام سلطه بیشترین میزان فشار را در قالب «فشار حداکثرى» متوجه جمهورى اسلامى ایران نموده است. از تحریم اقتصادى و تهدید به جنگ تا فشار روانى براى شروع مذاکرات جدید.

وی افزود: سخنان مقام معظم رهبرى در دیدار با نخست‌وزیر ژاپن، نشان داد کشورى مانند ایران پس از ۴ دهه تحریم و فشار از سوى آمریکا این‏گونه با این صلابت و اقتدار علیه آمریکا موضع‏گیرى مى‏کند. رد پیام ترامپ از سوى مقام معظم رهبرى، نشان داد راهبرد ایران همچنان که برخى غربى‏هاى در قالب «صبر راهبردى» پیشنهاد مى‏کردند، نمى‏تواند به معنای انتظار کشیدن براى نتیجه نامعلوم انتخابات سال دیگر میلادی آمریکا باشد.

وی بیان داشت: این اقدام رهبرى انقلاب عمیقا نشان داد که سطح بازى ایران، در قالب و حد و اندازه‏هاى ابرقدرتى است. تحقیر آمریکا و ترامپ نشان داد که ایران در پیچ تاریخى پیش رو، اصلى‏ترین قدرتى است که نه‌تنها مقابل آمریکا ایستاده است، بلکه قدرت آمریکا را به سخره مى‏گیرد.

وی بیان داشت: زمانی که امریکا به گدایی سیاسی مبتلا می‌شود مجبور است ازنخست وزیر ژاپن برای درمان استیصال و درمان خود در برابر قدرت جمهوری اسلامی استفاده کند.

امام‌جمعه فارسان گفت: یک شبح خیالی در ذهن غرب‌زدگان به نام قدرت آمریکایی است. عده‌ای فریب‌خورده، درمانده، دین ناشناس و ناآگاه از قدرت مردمی و نظامی نظام مقدس جمهوری اسلامی که قدرت خدا را درنیافته‌اند، از آمریکا شبحی از قدرت ساخته‌اند و این موضوع زبانشان را به لُکنت وا‌داشته است.
 
وی بیان داشت: آن‌ها هرکجا می‌خواهند سخن بگویند، آزاد نیستند و زبانشان دچار لکنت می‌شود چراکه خیالاتی در ذهن خود ایجاد کرده‌اند اما اگر در صفوف جبهه‌های مقاومت حضور پیدا می‌کردند و با مدافعان حرم هم‌سفر می‌شدند، با پیاده‌روی اربعین همراه بودند و مقاومت اسلامی را می‌شناختند، شجاعتشان افزایش پیدا می‌کرد و خیالاتی که ذهنشان را آلوده کرده و عقلشان را به ذلت واداشته است، از ذهنشان پاک می‌شد.

وی اظهار داشت: این مسائل باعث شده تا آن‌ها قلم و زبانشان در مقابله و مواجهه‌ی با استکبار کُند شود، البته الآن یاد گرفته‌اند که گاهی ادای انقلابی‌ها را درمی‌آورند و باید توجه داشته باشیم که این سخنان ریشه در اعتقاداتشان ندارد.

وی افزود: مردم عزیز ایران مثل غرب‌زدگان داخلی عمل نمی‌کنند و با توجه به منویات رهبری به عنصر مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی پایبند هستند. رهبری معظم در دیدار با نخست‌وزیر ژاپن فرمودند؛ من شخص ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمی‌دانم.» باید خدا را شاکر باشیم که چنین رهبری شجاع و مقتدری داریم که عزت و اقتدار ملت ایران و کشور ما را در جهان افزایش داده است. اگر نعمت ولایت را شاکر باشیم خدای متعال ظهور حضرت صاحب (عج) را نزدیک خواهد کرد...
 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انهدام پهباد آمریکا بیانگر اقتدار دفاعی کشور است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ایران قدرتى است که مقابل آمریکا ایستاده است/ امریکا به گدایی سیاسی مبتلا شده است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه